Das een goeie dat van 19.30 23.00. Ik hoop dat die lukt! Thanx voor t meedenken. Soms weet je t ff niet meer
Hier komt ze vandaag ook ongeveer weer rond half9 voor de fles, maar ik ga haar daarna niet meer wakker maken. Dan drinkt ze niks en is ze waarschijnlijk chagrijnig dat ik haar wakker heb gemaakt. gister was haar laatste fles om 20:15 en kwam ze vannacht weer om 3:15..
Oh god wat erg. En 92. Jeeeeeetje jij wint wel hoor met de grootste maat 92! Nou kun je over 5 jaar aantrekken. Grapje hehe
Als ze 2 zijn? Ik durf die fles van 8 a 9u niet de laatste te maken.. Ben zo bang dat ik net lig te slapen en ze dan wakker word..
Dit dus... C krijgt nu 120 (normaal 150) en dan probeer ik om 23.00 150. Duimen maar dat t goed gaat!
Dat heb ik hier ook. Op zijn laatst krijgt hij hier tussen half 8/8 uur de avond fles en dan maken we hem rond half 11 ( uiterlijk half 12 ) wakker voor een flesje voor de nacht. Dan komt hij rond 4 uur weer, ongeacht of ie nou om half 11 of half 12 de laatste fles heeft gehad. Afgelopen week hadden we hem een troostflesje gegeven rond 9 uur tijdens zijn huiluurtje, toen meldde hij zich weer om 2 uur. Om de een of andere reden had ik het daar veel zwaarder mee als wanneer hij gewoon rond 4 uur komt. Prettykitty, maak je de kleine man nu dan ook wakker, of laat je hem gewoon slapen tot een volgende voeding? Kleding: het grootste maatje wat hier nu in de kast ligt is 74, en dat is een setje die we toevallig hebben gekregen. Ik koop voor nu zelfs qua kleding niks groter dan maat 68.
Ja gek he @Jairy0811 dat er zoveel verschil kan zitten in tijdstip van de laatste fles en dan toch op t zelfde tijdstip weer komen. Hier komt ze 's nachts om 5.00. Manlief gaat er om 6.00 uit en de oudste is vaak om 7.00 wakker. C slaapt dan weer rustig verder tot 8.30 ongeveer, maar ik ben dus gewoon om 5.00 op elke dag. Ik dommel nog wel wat tot de oudste wakker is, maar ben wel elke ochtend kapot. Ik hoopte dus juist dat als ik de laatste fles eerder zou geven dan ze dan ook wat eerder voor de nachtvoeding zou komen, maar dat is dus niet zo. Ze slaapt nu lekker, ben benieuwd hoe het nu vannacht gaat.
@Jairy0811 Ik maak hem eigenlijk nooit wakker. Tenzij er 7 uur tussen zit. Maar dat is pas 2x voorgekomen. Er zit meestal maar 3 uur tussen, en dan nog min 30 min rechtop zitten. Dus slaap ik z'n 2.5 uur... En dat meestal x3. Vind het super knap dat jullie kleintjes zo goed slapen! Wat is jullie geheim? Hier wordt jochie echt wakker van de honger. En als ik hem geen eten geef en hem laat huilen ofzo dan blijft hij gewoon huilen. En hij valt ook echt aan op zijn fles. Hij heeft dan echt vreselijk honger! Eerder sliep hij nog wel 4 uur, maar afgelopen twee nachten niet. De laatste fles geef ik trouwens in de slaapkamer in alle rust... Zodat hij al een beetje moe kan worden.
Hier had ze pas een x de laatste fles om half10, en om 4:00 schrok ik wakker en sliep zij nog heerlijk. Na zenuwachtig gedoe van mijn kant heb ik haar om half5 wakker gemaakt, maar zij dronk lekker 30 cc voor de sier en sliep weer verder. Die ochtend moest ik naar het consultatie bureau en kwam het ten sprake, en zei die vrouw; je hebt haar toch niet wakker gemaakt? Lekker laten slapen! Mag wel 10uur tussen zitten! En sinds die nacht maakt ze steeds van die lange rukken. Ik klaag niet hoor Nu 21:15 de laatste gehad, we verschonen haar dan, doen haar in de puckababy, geven de fles gewoon beneden met alle lichten aan en de tv enzo, ze valt in slaap als de fles op is, laat een boer in haar slaap en leggen haar slapend in haar wieg boven. Benieuwd hoe laat ze weer komt!
Ik heb geluk dat mn vriend wakker blijft voor de laatste fles. Dan doe ik de nacht.. alsnog kapot moe (En enorm verkouden en ongesteld dus dat helpt ook niet mee).
Hier heeft hij net z'n laatste fles gehad. Nu 30 min omhoog (naja op mijn borst liggend) en hopen dat hij in slaapt valt. Net had ik hem in zijn co-sleeper gelegd, nadat hij een uur op mijn borst had geslapen. 5 min, en toen werd meneer wakker en begon te huilen. Toen hij klaar was met zijn fles zat er 3 uur en 10 min tussen... Hopen dat hij zijn mama nu eens wat meer uur achter elkaar laat slapen. Ben ik wel eens aan toe.
JG1986, alsof die kleintjes een wekkertje hebben voor die ene vaste tijdstip he. Hier maakt het niet uit of ik hem nu iets eerder de fles geef, of later, hij komt gewoon om 4 uur en dan om 7 uur weer. Na die fles ga ik er dan uit om de kids naar school te brengen. Prettykitty, oh dan las ik het verkeerd, ik dacht dat je hem wakker maakte voor zijn flessen. Ik heb geen geheim haha, de kleine man hier heeft de nacht volledig zelf zo besloten en is voor nu ook niet van plan die twee vaste tijden te veranderen. Overdag is het een beetje wisselend qua tijden, al komt er langzaamaan een beetje vastigheid in. Is het anders misschien geen optie om te kijken voor de voeding speciaal voor hongerige babies? Lies, dat is wel fijn! Hier doet vriendlief ook de laatste fles, maar die doen we op bed dus ik ben dan vaak gewoon wakker. Als ik echt moe ben pak ik een middagdutje samen met de kleine man, de oudste twee zitten dan toch nog op school. De kleine man hier heeft om half 11 zijn laatste flesje gehad en doezelt nu pas echt in slaap. Hij is al wakker vanaf zijn fles van half 8 en dit keer geen huiluurtje gehad, maar lekker rondkijken en tussendoor lichtjes weggesukkeld. Nu gaan we lekker slapen.
Hier was ze er om 5uur weer @Prettykitty , kan je man niet 1 van de nachtvoedingen doen zodat jij even door kan slapen? Hier geen optie hoor, man zegt gewoon smorgens: hee heeft ze doorgeslapen?! Merkt heel niet dat ze al lang wakker is geweest, de fles beneden heeft gehad, ik uit bed en weer erin..
Nee, mijn vriend moet om 5.00 uur op. Maar in het weekend maak ik hem wakker en voed hij hem enzo. (Hij hoort de baby dus niet huilen) Hier een fles om 3.00 uur, en 7.15. @Jairy0811 Ja voor hongerige babies heb ik ook al aan zitten denken. Maar ik weet niet of dat kwaad kan voor zijn reflux? Weet jij dat toevallig?
Boedah, mooi tijdstip! Hier ook een vriend die de kleine niet altijd hoort in de nacht en dat terwijl ie langs ons ligt. Hij gaat er af en toe wel uit als ik hem wakker maak om een flesje te maken en in de weekenden voed hij hem in de nacht. Wij doen dit, samen met de laatste avond fles en de eerste ochtend fles, wel gewoon boven op bed. Prettykitty, ik heb zelf geen ervaring met voeding voor hongerige baby's, maar het doet volgens mij niet meer aan de reflux. Van wat ik begrepen heb kun je de JBPM er ook gewoon bij blijven gebruiken.
Wow @Boedah dat zijn wel echt hele mooie tijden! Ze slaap super lang man! Hier gingen ze geloof ik tussen 1 en 2 slapen, mevrouw werd om 7.15 wakker. Ik heb gister geprobeerd dr 120 aan te bieden maar ze wil er gewoon geen 4u tussen laten overdag.. denk dat ik het dan maar op om de 3u laat..
Lies, hier ook een mannetje die er overdag niet gauw vier uur tussen wil hebben en dus eerder om de 3 uur nog komt.