December 2017 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jairy0811, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Jairy0811 , fijn hoor dat je langer thuis mag blijven!

@Prettykitty , jammer dat hij zoveel huilt. Hopelijk gaat het snel weer beter.

@JG1986 , lekker zo'n nacht!

Hier gaat het eigenlijk prima. Vannacht heeft A weer van 23 uur tot 8uur vanmorgen geslapen. Echt heerlijk!
    Het is echt zo'n vrolijk en relaxt meisje.

Gisteren met de oudste naar het ziekenhuis geweest. Hij had z'n arm heel zeer gedaan. Wou hem niet meer bewegen, was veel aan het huilen. Dus door de huisarts doorgestuurd voor een foto maar was gelukkig niet gebroken.
    Maar wat een dag zeg:roflmao:

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Pff hier een baaldag. Man. Z heeft ineens heel erg last van krampjes en kan er geen minuut weg leggen. Gelukkig is mn vriend ook nog eens tot laat aan het werk. Vind t ook zielig voor de oudste want daar kan ik dan net weer wat minder mee dan normaal. Zucht.

3. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh wat een heerlijke slaapster @Wenda!!

@Lies1611 Meen je niet?! Hier precies zo'n dag! Vandaag ook 2 keer gepoept na 2 dagen niet. Donkergroen was het, en ze had er zo'n last van, arm kind. En zo erg huilen telkens dat ze helemaal overstuur werd.
    Oudste wil steeds vaker niet slapen tussen de middag, maar kan t vervolgens niet volhouden en wordt dan ook vervelend. Ik was zooooo blij dat ze beide eindelijk sliepen. Nu even lekker met een biertje op de bank :)

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Lekker! Geniet er van! De jongste moet zo nog een fles maar hoop dat mn vriend zo thuis is, dan ga ik meteen naar bed :roflmao:

5. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Nou we zijn weer uit t ritme :rolleyes: C miepte wat vanaf 3.00, maar telkens als ik dacht nu ga ik dr flesje maken sliep ze weer in. Vanmorgen 5.00 flesje gehad en om 9.00. Wel ff geslapen van 10.30 tot 11.15 ongeveer, nu weer een flesje, dus vrij vlot alweer.

Lekker he @Jairy0811 dat je nog wat langer thuis kunt blijven. Lekker van genieten!

6. Boedah

Boedah Niet meer actief

Was je vriend optijd thuis @Lies1611 ? Ellendig zulke dagen!

Hier een paar hele lekkere dagen, echt genieten! Ze is zo vrolijk en slaapt goed.. gister 23:00 laatste fles en ze werd vanmorgen 6:45 wakker, en wij met haar!

Lies1611 vindt dit leuk.
  7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Mn vriend is gister tot half 3 bezig geweest met dr :roflmao:
    Super zielig die krampjes maar goed je weet dat het er bij hoort en het gaat wel weer over.
    Voor alsnog gaat vandaag niet veel beter. Wel schattig om te zien hoe vrolijk ze is tussen dr krampen door. Wij volwassenen kunnen dat echt niet geloof ik.

Jullie hebben wel geluk met dr zeg @Boedah :eek: ongekend, maar super lekker!

@JG1986 welk ritme? :roflmao:

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik klap ook in mn handjes hoor @Lies1611 ! Afgelopen weken zoveel sprongetjes, regeldagen en krampjes gehad, dat ik nu maar van elk moment dubbel geniet, Haha.

Nu bij de huisarts in de wachtkamer voor de implanon. Ik zag er niet tegen op, maar als ik dan hier zit krijg ik toch de kriebels. (Verdoving in arm, sneetje, staafje erin..). Gelukkig hoeft het maar 1x in de 3 jaar :roflmao:

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Success! Geniet inderdaad Maar, je weet nooit wanneer het om slaat! Hier nauwelijks krampjes maar de afgelopen dagen.. daarbij misschien een sprongetje?

10. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Vervelend hè die krampjes :( A heeft er gelukkig nog maar weinig last van gehad.

@Boedah, lekker weer zo'n nachtje!

Ik heb vanmorgen nacontrole gehad bij de verloskundige. Ik bloed steeds weer een paar dagen en dan stopt het weer en ik heb ook nog regelmatig buikpijn. Dus heb maar even na gevraagd. Maar kan erbij horen. Alles was goed verder.

A heeft nu al voor de vierde nacht op rij doorgeslapen. Vannacht van 22uur tot half 8:)

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Lekker! Hier had ze dus tot voorkort ook nooit kramp maar heb me laten vertellen dat de top rond de 8 weken ligt.
    Lekker dat door slapen! Jaloers! Hier heeft ze van 1 tot 6 geslapen en toen tot 11..:rolleyes: het nadeel is dat ze de uren voor 1u wakker is.

12. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    He bah @Wenda ik ben helemaal niet jaloers op jouw doorslapende dochter :|
    Wel vervelend van je onregelmatige bloedingen. Hopelijk stopt t gauw en is je menstruatie gauw op orde.

@Lies1611 Hier ook de darmen op de hobbel nu, dus zal idd de leeftijd zijn :roflmao:

Vanmorgen hadden we haast, kon niet uit bed komen, oudste had voorlees voorstelling in de bieb, dus ipv 200 meter lopen naar school moesten we nu naar de andere kant van de stad. Ik haal C altijd zo laat mogelijk uit bed, dan hebben I en ik ff tijd voor t ontbijt. C moest om 8.00 de fles en we moesten om 8.45 in de bieb zijn.
    7.55, de ontbijttafel staat klaar, I zit aan haar broodje, ik maak alles klaar en haal C uit bed. Wat denk je? Alles onder de poep. Van top tot teen en haar bedje ook :eek:
    Dus alles uit, wassen, schone kleren aan, in de tripptrapp, flesje, mama ondertussen snel een broodje, ondertussen was het 8.25 toen iedereen het eten op had. Ik zeg tegen I, nu moeten we echt opschieten anders komen we te laat. Ja maar mama ik heb een poepie gedaan :cry: Neeeee!!! Snel een schone luier, iedereen in de auto en hup naar de bieb. We hebben t net gered! :D De voorstelling was super leuk!
    Nu lekker in de chill modus op de bank :thumup:

Lies1611 vindt dit leuk.
  13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @JG1986 haha zal je net zien :cry:
    Van wanneer is je oudste? Ben je al bezig met zindelijkheid? Dat zal zo veel schelen!

Ik ben vandaag de woonkamer inclusief troep van de oudste aan t uitzoeken. Ze is een verzamelaar dus probeer stiekem de helft weg te gooien :roflmao:
    Huis moet netjes zijn want het weekend vieren we dr verjaardag.

14. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ze is van juli 2015, net 2,5. Ja ze wil vaak op t potje en op de wc, plast dan ook altijd wel, wil vervolgens geen luier meer om. Dat doen we dan ook niet, en laten haar dan elk kwartier/half uur naar de wc gaan en benoemen ook dat ze t moet zeggen als ze moet plassen. Maar ze benoemd t alleen maar als ze een luier om heeft. Als ze m niet om heeft gaat ze eerst plassen (in haar broek) en dan pas zegt ze dat ze moet plassen :roflmao: Hier waren we tijdens mijn zwangerschap mee bezig, maar ook weer mee gestopt toen C er was, lukte niet meer :(

Eerst t weekend maar eens naar haar nieuwe kamer verhuizen (wish me luck), als ze daar aan gewend is gaan we weer actief bezig met zindelijkheid. 1 grote verandering tegelijk ;)

Ah leuk!! Wanneer is ze jarig?
    Och ja hier ook zo'n verzamelaar, elk toetertje (van verjaardagen) en elk papiertje, snippertje, troepje moet bewaard worden. Idd eens in de zoveel tijd gooi ik weer een zooi weg :roflmao:

15. Chats

Chats Niet meer actief

Hier slaapt ze door sinds we haar in haar eigen bedje op haar eigen kamer hebben laten slapen. Miss een idee?
    Het is miss even wennen maar miss helpt het! Paar nachten proberen?
    Hoe was het bij de osteopaat?

Ook heeft ze mt 62 aan omdat mt 56 echt niet meer past haha
    Sommige kindjes slaan zelfs een maat over dus goed idee om hem nu 62 aan te doen. Zo jammer als hij de helft niet aankan omdat het niet meer past

16. Chats

Chats Niet meer actief

Dat rode gezicht is herkenbaar hoor !!
    Heb haar zelfs al getemperatuurd omdat ik ook dacht dat ze koorts had!

JG1986 vindt dit leuk.
  17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ah dan heb je nog even! Hier was ze 2.5 toen ze zindelijk wilde zijn, want ze wilde onderbroeken aan net als wij:roflmao:. We zaten midden in de verhuizing dus ik wilde het eigenlijk uitstellen..
    Denk je dat ze moeite heeft met dr nieuwe kamer??
    Erg he dat verzamelen? Heb een schoenendoos vol met prul nu. En maar huilen als ze net dat ene snippertje waar ze rode stipjes op had getekend niet kan vinden :evil: en dan na het weekend komt er nog meer troep bij:D
    Ze is woensdag jarig en begint in maart met school. Bizar dat we dan een kind op de basisschool hebben:eek:

18. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Lies1611 , @JG1986 , haha ja snap dat jullie jaloers zijn hoor. Ik ben dit van de oudste 2 ook helemaal niet gewend. De oudste ging vanaf 9 maanden af en toe doorslapen :D

@zindelijk, ik ben ook al een tijdje bezig met de oudste. Hij plastic wel op het potje en op de wc maar hij plast ook gewoon in zijn broek. Hij geeft nog niet aan als hij moet en op vaste tijden werkt ook niet want hij doet een klein plasje op het potje en daarna plast hij in zn broek:rolleyes:
    Dus over een paar weken gaan we weer proberen.

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh dat is zo vermoeiend! 3 in de luiers :eek:
    Hoe is het om ze zo kort op elkaar te hebben? Werk je?

20. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Haha ja klopt. Ik heb ook het idee dat ik de hele dag luiers aan het verschonen ben:roflmao: daarom wil ik de oudste graag zindelijk hebben. De middelste wil nu ook steeds op het potje dus wie weet heb ik er straks 2 zindelijk :D
    Het is heel leuk maar vaak ook behoorlijk vermoeiend. Ik wou na J eigenlijk ook een paar jaar wachten maar toen kwam A al:oops: maar we zijn nu heel blij met haar:)

Nee ik werk niet. Zou ook niet weten hoe ik dat erbij zou moeten doen. Man werkt 6 dagen per week en doordeweeks ook de avonden. Dus als ik dan ook nog ga werken is niet echt handig

Deel Deze Pagina