Hier komt ie sowieso om de 3 a 4 uur. Soms om de 2.5 uur s'nachts. Heerlijk uch uch, heb zelf nogsteeds griep en koorts en keelontsteking nu helemaal niet te doen. Maarja, wij mama's moeten doorgaan he haha. Bedankt voor de beterschaps wensen. Jochie is nog steeds mega verkousen en hoesten, maar godzijdank geen koorts en drinkt en plast goed. Nu wel vooral zwaar dat hij alleen maar bij mij wilt zijn. Mijn ma en schoonma zijn nu aan het poetsen in mn huis. Gelukkig maar want kom nergens aan toe. (Normaal hang ik hem in een draagzak, maar daar ben ik op dit moment even te zwak/ziek voor) die nachten waar ik elke keer om de 2.5 uur wakker ben, en dat bijna 7 weken nu beginnen er wel in te hakken.
Begrijp ik helemaal @Prettykitty ! Wat fijn dat je nu even lekker hulp krijgt, lekker van genieten zover dat gaat! Hier lag ze er gister al om half9 in, na vanaf de fles van 15:00 niet meer geslapen te hebben ze was dan ook zwaar chagrijnig en aan het huilen. 19:00 de fles, toen bleef ze nog steeds mopperen, dus 20:00 nog een kleine fles en toen viel ze eindelijk in slaap.. had me al voorbereid op een gebroken nacht dus.. maar ze werd gewoon pas weer om 6:45 wakker Ze slaapt nu al 1,5 week zulke goede nachten, dus snap je wel @Wenda ! Zou mij ook gelijk weer tegen vallen Haha. Vanmorgen heeft ze weer geslapen van 10:00-13:00 dus mijn huis is weer aan kant. Oeiii morgen heb ik een sollicitatiegesprek.. ik kan me er niet bij neerleggen dat ik zo naar beneden ga qua uren, maar vooral qua functie..
Wow ik blijf jaloers.. Hier was het 11u fles, 12u erin..4uur..8uur. Ging zelf pas rond 1u slapen. Gaap.
Pfff doe mij ook eens een nachtje doorslapen Hier wel een soort van ritme, maar t voelt niet goed. Heb soms t idee dat ik de fles erin moet proppen, maar dan anderhalf uur later ofzo lijkt t of ze alweer honger heeft. En vaak drinkt ze de avondfles van 23.00 ook niet helemaal leeg. S nachts nu wel redelijk stabiel rond 4.00 (een paar nachten) daarvoor ook al een keer 6.00 of zelfs 6.30. Zal morgen op t cb eens advies vragen. Spannend @Boedah! Hoe zat t precies dan? Heb ik denk ik ff gemist wat er zou gaan veranderen op je werk. Hier vandaag m'n manager op bezoek gehad. Ze heeft me gevraagd of ik een extra (grooooote) taak naast m'n eigen werkzaamheden wil gaan doen. Een soort proces bewaker van een "ruimte voor eigen regie" project dat loopt binnen onze organisatie. Ik zit nu al in een huisraad n.a.v. dat project, maar het is dan de bedoeling dat ik 2 keer per jaar langs alle teams (stuk of 10) ga om te stimuleren en ondersteunen bij het uitvoeren van dat project. Ik vind t zo leuk, maar dat betekent wel weer meer werk naast de 20 uur die ik al ga werken, dus ik moet er even goed over nadenken.
We klappen ook echt in onze handjes met onze slaapkop hoor! Weten dat het zo maar weer anders kan worden! @JG1986 , ik werkte 40 uur en wilde nu 32 uur gaan werken, dit was ook al goed gekeurd voordat ik met verlof ging. Nu melde mijn manager pas dat dat alleen maar mocht als ik dat over 5 dagen zou verspreiden.. en dat wil ik niet. Dan kan ik net zo goed gewoon 40 uur blijven werken zeg maar. Dus zou ik naar 24 uur gaan en dan verspreid over 2 1/2 dag.
Ohja dat had ik gelezen idd. Wat voor sollicitatie heb je morgen, voor wat voor functie en hoeveel uur?
Een interne sollicitatie, alleen dan op het hoofdkantoor. En dan voor 32 uur, en in de toekomst iets minder. Maar wel veeeel meer uitdaging. Maar goed, eerst maar eens afwachten straks... Meisje hier gister half10 de laatste fles, en vanmorgen 7:00 weer wakker.. ik begin er aan te wennen
Leuk! Succes!! Hier om 23.00 laatste fles, om 6.00 wakker, dus ik ben ook zeer tevreden. Nu hopen dat ze t volhoudt!
Lekker! Hier was t half 12 fles, half 1 bed, half 7 wakker Ik lag er al om 10u in dus heb een prima nacht gehad
Ook lekker @Lies1611!! Oooh een goede vriendin verteld me net dat ze weer zwanger is!! Na mmm van ruim anderhalf jaar, waarin 5 van haar vriendinnen zwanger werden lukte het bij hun maar niet. Bij de eerst ging het een stuk makkelijker en was ze na een half jaar mmm zwanger. Ik ben zooooo blij voor dr!! Moest t ff kwijt!! C vandaag dr prikjes gehad. Ze moest even heel kort heel hard huilen, maar het ging gelukkig snel weer over. Ze weegt nu 5405 en is 58.3 cm Gaat allemaal prima!
@JG1986 ah super fijn! Mijn zwager en schoonzusje proberen al ruim 4jaar.. vond t ook ff zuur om het ze te moeten vertellen vooral omdat we het in dezelfde week bekend maakte als mn andere schoonzus Lekker gegroeid dus! Hier was ze 5.3 kilo en 60cm!
Ooh wat groeien alle baby'tjes goed zeg!! Hier volgende week dinsdag naar het cb, maar zelf gewogen en gemeten zou ze nu 5 kilo en 60 cm zijn! Ben benieuwd of ik er ver vanaf zit
Onze ukkies groeien inderdaad super goed! Mooie gewichten hoor Hier was het vanmorgen half 5 toen meneertje zich melden. De afgelopen twee dagen is hij heel moeilijk met slapen overdag; niet willen slapen, of maar heel kort. Daarna is het huilen, tot krijsen toe soms. Niks is dan ook goed; bij mama liggen niet, bij papa ook niet en de kinderwagen is alleen maar leuk om in te doezelen als we buiten lopen ( meneertje valt niet te foppen door binnen aan de wandel te gaan, want daar trapt ie niet in). Gelukkig kan hij ook nog lachen en heeft zijn tevreden momenten ook gewoon, maar dat slapen is echt even niet leuk.
Oh vermoeiend @Jairy0811! Vooral als je er nog 2 hebt die aandacht willen. Zo heb ik z laten huilen omdat L in bad zat en ik dr haar moest doen.. tsja het is soms even niet anders. Gelukkig zijn het fases hier gaat slapen overdag ook nog niet je van het. Geen ritme. Maar goed, komt wel.
Naar he @Lies1611, en iedereen die wij kennen met vruchtbaarheidsproblemen (dat zijn er helaas best veel) zeggen altijd dat ze wel blij kunnen zijn voor een ander, en dat ze ook echt kunnen genieten van andermans kinderen. Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen, en vind het ook altijd lastig om mijn vreugde met hen te delen. Van t weekend waren we ook op een verjaardag waar een stel was waarbij het zwanger worden niet lukt. Zij weet niet dat ik dat weet, ze praten er niet over, maar ze werd zo blij van C, dus gaf ik haar ff op schoot en dat vond ze zo mooi. Ik kan dan wel janken... Zou iedereen met vruchtbaarheidsproblemen wel willen helpen... <3 @Boedah Hoe ging je gesprek? Balen van t slapen @Jairy0811! Hier ook totaal geen ritme overdag, terwijl de oudste destijds altijd op strakke tijden in bed lag. Hopelijk is het eventjes, en hebben we straks allemaal een fijn dag/nacht ritme Oh ik laat 1 van beide ook wel eens miepen hoor, en idd als de oudste in bad zit loop ik daar ook echt niet bij weg. En zij moet op haar beurt wel eens (vaak) wachten op haar beurt als ik met C bezig ben.
Ik typ ff snel wat voordat ik in slaap val haha. Zit met baby rechtop na de voeding. Gisteren hele nacht gehuild, dus niet geslapen! En net 1 uurtje, meer zal er niet in zitten ben ik bang. Vandaag weer langs de dokter geweest, meneer heeft 38.0 (vanavond 38.3) graden koorts. Dokter zegt dat het geen kwaad kan, en hij mag bij 38.5 een zetpil. Maar ik vind het verschrikkelijk. Ben elke keer bang als ik hem temp dat het weer hoger is. Voelt hartstikke heet aan. Plast en drinkt wel goed. Duimen jullie aub voor me? Is zo eng!
Gatsie @Prettykitty ! Eng! Ik duim voor jullie! @JG1986 , ik vond baby's en zwangere vrouwen juist heeeel moeilijk toen het de 3 jaar niet wilde lukken bij ons.. kon ze echt heel moeilijk zien, kraamvisite was bijvoorbeeld een hel en bij zwanger vrouwen keek ik liever de andere kant op. En nu ik weet hoe mooi het is.. schaam ik me dood dat ik me toen zo heb gedragen!
Ooh @Prettykitty wat naar zeg. Volg je medegevoel, als je t niet vertrouwd gewoon nog een keer bellen, en anders de huisartsenpost bellen, die laten je wel komen. Ik wil je niet bang maken, maar mij is altijd verteld dat baby's van jonger dan 3 maanden geen koorts mogen hebben. Nu ligt volgens mij de grens op 38.4, maar zoals ik al zei, volg echt je moederinstinct, dat klopt altijd. Sterkte! X @Boedah Nou dat vind ik een vrij normale reactie hoor, hoef je je zeker niet voor te schamen. Ik denk dat ik ook zo zou reageren als ik in die situatie zou zitten. Toen mijn schoonzusje ongepland en alleenstaand zwanger raakte, en wij dat nog niet wilden om praktische en financiële redenen (ik studeerde nog op mijn 25ste) was ik ook stikjaloers, want ik was er zo aan toe, ik wilde het ook. En zij laat zich maar zo zwanger maken en maakt er een potje van. Vond (en vind) dat zo erg... Niet te vergelijken met verminderd of onvruchtbaar zijn, maar geeft een beetje een idee hoe ik erover denk Ik ben overigens heel blij dat we gewacht hebben, we hebben alles nu veel beter voor elkaar, scheelt een hoop stress. Hier vannacht van 23.30 tot 6.45 geslapen! heeeerlijk!! Kan ik wel aan wennen. @Boedah Nog ff in de herhaling, maar hoe was je sollicitatiegesprek??
Prettykitty, wat JG1986 inderdaad zegt, als je het niet vertrouwd gewoon bellen! Heel veel sterkte en hopelijk knapt jullie mannetje gauw op! Boedah, ik vind ook niet dat je je daarvoor hoeft te schamen hoor. In mijn ogen is je reactie daarop heel normaal geweest gezien het zo'n diepe wens is. Zo vond ik het na mijn MA ontzettend moeilijk toen een vriendin van ons aantelde terwijl ze net drie maanden daarvoor was bevallen. Ik moest dan ook niks weten van hun zwangerschap, tot ik weer aantelde van de kleine man nu. Het is een gezonde reactie, vind ik. Hier was de nacht niet zo grappig. Gisteren om 22.00 laatste fles en toen sliep meneertje door tot 3.20. Half in mijn slaap heb ik het nog een beetje kunnen rekken tot 3.45 en toen toch maar eruit om een flesje te maken. Daarna is de kleine man blijven spoken. Pas na een uur gingen die luiken dicht, en toen was het huilen telkens wanneer zijn speentje kwijt was (dat ding heeft ie volgens mij elke vijf minuten uitgetuft ) dus echt geslapen heb ik daarna niet meer. Hopelijk pakt ie vanmiddag een goeie dut, dan doe ik die samen met hem mee