Lies, dat wordt extra genieten van je weekend! Vanaf maandag weer volledig aan het werk? Boedah, ze had duidelijk nog honger haha. Wenda, ook al zo'n lekkere slaper! Hier vandaag een lekker dagje thuis gebleven. Kleine man heeft vanmiddag heerlijk bij mij gedoezelt, tussendoor nog even naar de winkel geweest en tegen 7 uur een flesje om naar bed te gaan. Uiteindelijk bleef ie mopperen en huilen dus hebben we hem om half 9 nog een kleine fles gegeven en sindsdien slaapt ie! Wij maken hem voor de nacht nog wel wakker, mocht ie zelf niet komen. Morgen gaan we in de middag naar de oma van mijn vriend om de optocht te gaan kijken, ben benieuwd of het wat is.
Helaas wel! Ben benieuwd hoe zwaar ik het ga vinden.. met die gebroken nachten, 2 kinderen op tijd klaar maken en de deur uit.. Wij gaan morgen ook naar de optocht denk Ik! Beetje afhankelijk van het weer.
Jeeejj!! Onze dames slapen op hun nieuwe kamer! De oudste moest nog wel even een uurtje vergaderen met haar knuffels , maar is uiteindelijk wel rustig gaan slapen. En jeetje wat lijkt ons kleine guppy klein in het ledikant! In t wiegje lag ze met haar handjes door de spijlen heen, nu heeft ze weer alle ruimte. Woaaahh, ik heb gewoon mijn middelste teen zo hard gestoten vanmiddag dat ie waarschijnlijk gebroken is. Werd direct blauw en is zo krom als een hoepeltje. Al eens eerder gehad en ze doen er niks aan, dus zelf maar ff getaped, maar man wat doet t zeer... Zo, wij gaan eens even genieten van de slaapkamer voor onszelf Truste meiden! X
Auuuw pijnlijk @JG1986 ! Die teen dan Ah N leek ook zooo klein in het ledikantje vergeleken met de wieg ja! Hoe is de nacht gegaan? Kleintje wordt hier volgens mij nu een beetje wakker, vanaf gister avond dus! Tussendoor ben ik nog naar bed gegaan, is man thuis gekomen van een verjaardag en naar bed gegaan.. maar zij tukte mooi door
Ja zeker pijnlijk! I ging er net ook nog per ongeluk op staan Maar gaat wel weer over. Pfff C kwam toch weer voor een fles om 4.00, prima natuurlijk, maar I werd ook wakker, en manlief vond t zielig dus die haalde haar bij ons in bed. Ik pissig, want ik slaap dan niet terwijl manlief z'n kussen ruikt en alweer slaapt... Maar goed, rond 5.00 lag iedereen weer in z'n eigen bed en hebben we nog tot 7.00 geslapen. Heerlijk @Boedah dat ze zo lekker geslapen heeft! Had je dus een avondje voor jezelf?
Oh, dat is zo pijnlijk, JG1986! Ik heb zo ook eens mijn teen gebroken (ze doen er inderdaad niks aan) en mijn teentje, inclusief een gedeelte van mijn voet, werd knalpaars! Geloof dat ie op den duur alle kleuren heeft gehad vooraleer hij genezen was en ik moest er toen ook nog eens een wedstrijd mee dansen (auw!!). Hier was het vanmorgen 5.40, maar meneertje is wel wakker geweest tot 1.00 na zijn fles van iets voor 12. Gisterenavond was zo leuk Haha, we hadden hem op zn buikje liggen op ons bed en hij was allemaal vrolijk aan het rondkijken, tot hij het niet meer leuk vond en ik hem terug wilde draaien; werd ie me toch even boos dat ik dat deed! Zodra ik hem weer terug op zn buikje rolde was het weer goed, en dat tot twee keer toe gewoon haha. Belooft nog wat haha.
Haha een kereltje met pit dus @Jairy0811 ! Ze was uiteindelijk om half 8 wakker, en super vrolijk! Mag ook wel na bijna klokje rond te hebben geslapen Ze is tot de fles van 11:00 wakker geweest, beetje spelen op de bank, in de boks, en af en toe een rondje hobbelen met 1 van ons. Nu ligt ze weer lekker te slapen in haar bedje. Hopelijk zometeen weer net zo vrolijk, want we hebben een verjaardag vanmiddag. De eerste sinds zij er is.
@Lies1611 , Hahaha. Wanneer begon je andere dochter daarmee? Toen ze hier vanochtend om 7uur wakker werd lachte ze al minder dan normaal. De rest van de dag was het alleeeeen maar huilen / krijsen.. alleen toen ik vanmiddag van ellende maar ging lopen, viel ze als een blok in slaap.. dus onverwachts maar 1,5 uur gelopen en boodschappen gedaan een dorp verderop Maar je raad het al.... man komt thuis, dochter wordt wakker, en is zo vrolijk als wat! Ze kwijlt trouwens heel veel, maar tandjes is wel heeeel vroeg met 9 weken toch? @Prettykitty , ik snap dat je druk bent hoor maar als je tijd hebt, zou je dan willen laten weten hoe het met jullie gaat?
Heel lief van je @Boedah ❤ Hier onze story! (Een beetje warrig, sorry haha) We zijn in totaal 3x naar de HAP geweest en 1x naar de dokter geweest . Jochie bleef maar huilen (eigenlijk echt krijsen van de pijn) ook had hij koorts hoogst gemeten was gelukkig "maar" 38 3 (dokters zeggen allemaal dat dat wel mee valt. Maar ik schrok me elke keer we lam hoor, zo jong!!!) Zaterdag op zondag een geweldige arts bij de hap. (Ik had daarvoor gebeld dat ik mijn zoon uit zijn bedje pakte en zijn oortje nat was! Dus dat hij oorontsteking had) toen vroegen ze of we aub langs wilde komen. De arts zei dat zijn ene oortje er goed uit zag, dus maar aan één oor oorontsteking. Die nacht heeft hij 3x3 uur geslapen (ik lag de hele nacht wakker van HELSE PIJN IN MIJN OOR. Wou zowat van een flat springen zoveel pijn. Serieus) Volgende avond jochie weer naar bed gebracht, maar hij ging elke keer huilen als ik hem in bed lag. Ik dacht hoe kan dat nou? Ik weer de hele nacht met hem opgezeten. (Dat was nacht nummer 4 dat ik niet had geslapen) Dus ik vroeg aan mijn vriend of hij om 9.00 uur even voor onze zoon kon zorgen zodat ik even kon proberen te slapen. Nou dit lukte maar 2 uurtjes, want ik lag te creperen in mijn bed. Ik kwam in de kamer en mijn vriend zegt... ik heb slecht nieuws. Zijn andere oortje is ook nat! (Dus ookal geklapt en een loopoor) Ondertussen huilde hij weer de hele tijd. (Logisch, mn arme kind) ik dacht nou ik ga maar weer de hap bellen, eigenlijk voor advies om te vragen hoeveel zetpilpen hij maximaal mocht hebben want 2 a 3 vond ik echt te weinig voor de pijn wat hij had. Toen vroeg ze of we aub weer wilde langskomen, ze vond hem veel te jong om al dik een week ziek te wezen zonder verbetering en oorontsteking aan beide oortjes. Dus gisteren heeft hij EINDELIJK Anti-botica gekregen, natuurlijk heb je dat liever niet in z'n klein lijfje, maarja het is wel echt noodzakelijk! Trouwens dikke respect voor de hap, want elke keer vroegen ze zelf of ik langs wilde komen met hem omdat hij zoooo jong is en nog steeds ziek was, hele nachten huilde etc. Vreselijk om je klein kindje zo te zien lijden. En zelf heb ik ook een dikke oorontsteking, ben vandaag naar de dokter geweest want het vocht gutst gewoon mijn oor uit en ik werd elke keer zo duizelig. Ook heb ik z'n pijn! zo erg is dat ik wenste mijn helse bevalling opnieuw te doen. Mn schoonmoeder is vannacht trouwens wezen oppassen, zodat ik na 4 nachten eindelijk kon slapen! En vanmiddag weer even zodat ik naar de dokter kon. Ik heb trouwens dezelfde kuur gekregen als jochie, alleen hij vloeibaar en ik capulses. We zijn dus echt net een tweeling! Sorry voor het lange verhaal. Hoop dat het met jullie allemaal goed is. Binnekort ben ik weer wat actiever, want ik mis jullie stiekem wel een beetje.
Ohh heftig zeg @Prettykitty !! Ik dacht al dat er iets moest zijn, je was zo stil! Hopelijk knappen jullie nu snel op! Zo zielig voor zo'n kleintje ook
Ja, normaal lul ik de oren van jullie hoofden. Haha goed ingeschat! Ja hoop dat we binnekort weer lekker van elkaar kunnen genieten. Want het is echt vreselijk om je kindje zo te zien. Bedankt voor je lieve berichtje!
Ooh wat heftig inderdaad, Prettykitty! Zo zielig als zo'n kleintje ziek is en al helemaal als ze pijn hebben. Het kan overigens wel verklaren waarom hij zo krijstte bij het neerleggen. Er komt dan druk op de oortjes te staan doordat het ontstoken is, waardoor het nog meer pijn doet. Hopelijk knappen jullie samen in ieder geval gauw op!!
Joehoe ben ik ook weer eens... schiet er gewoon enorm bij in om hier steeds alles mee te lezen en te plaatsen enz! Zit ook in 3 facebook groepen van dames die in december waren uitgerekend en daarvan heb ik gewoon een app op mijn telefoon en dat vergeet ik dus minder snel haha Hier gaat het goed! De kleine man doet het goed.. groeit goed (5200 gram en 58 cm en is nu bijna 8 weekjes).. lacht veel, is lekker alert.. slaapt vooral veel in de draagzak overdag... laat er helaas nog niet langer dan 3 uurtjes tussen dus doorslapen zit er helaas nog niet in... maar goed, komt vanzelf!! Dochter is beetje aan het kwakkelen... verkouden, zaterdag opeens hoge koorts, hoesten enz enz... pikt van alles op wat er heerst lijkt wel.. echt niet leuk kleine man nu ook verkouden trouwens... ben blij als de koude maanden erop zitten hoor. Jeetje @Prettykitty heftig... sterkte ermee
@Prettykitty sterkte en beterschap! @Boedah oh ik weet het dus echt niet meer van de oudste.. wat ik me herinner had ze fases. Zo sliep ze lang door en zo weer een tijdje niet.. Ik zie z alleen nog niet doorslapen binnenkort vannacht was het half 5..zucht.
Oh jeetje wat heftig @Prettykitty! Heel veel beterschap voor jullie beiden! Dat je dan ook nog aan een ander denkt! Knap hoor Hier gaat t redelijk. Teen knapt al wat op met tape. Oudste wil overdag niet slapen en valt halverwege de middag op de bank in slaap, s avonds ook nog wat moeite met het naar bed gaan op dr nieuwe kamer en bed, en al 2 nachten super vroeg (voor 5.00) wakker. Hopelijk is dit van korte duur, is voor ons allemaal niet handig. Tot gister maakten wij C rond 23.00 wakker voor haar fles, maar t voelde niet echt goed. Nu laten slapen en ze kwam net om 2.45. Heerlijk ff een rukje geslapen. Dus we gaan haar vandaag voor t naar bed gaan wat meer geven zodat ze ook echt die halve nacht door kan pakken. Dit lijkt haar t fijnste te passen. En nu kunnen we, mits zij gaat slapen, nog een paar uurtjes slapen voor de dag weer begint
Wat fijn @JG1986 ! Hier was ze gister voor t eerst naar de go. Nu was ze gisteravond super wakker. Ging uiteindelijk pas ok 2330 slapen.. maar.. moest dr wakker maken om 7.30 omdat we weer moeten werken Hopelijk doet ze dit vaker..fingers crossed!