December 2017 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jairy0811, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Oh Werkse @Lies1611 !

Als ik op mn huidige werk blijf dan moet ik over 2 weken weer, als ik wordt aangenomen bij het andere moet ik aankomende maandag al.. lijkt me super zwaar in het begin!

Hier vanmiddag de eerste prikjes.. ik ben zo zenuwachtig :oops:

2. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oeh spannend! Wanneer hoor je of je aangenomen bent?
    Och die prikjes, ik hoop voor je dat t meevalt. Hier alleen tijdens t prikken gehuild, verder nergens last van.
    Succes!!

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik zou het zo snel mogelijk horen, gesprek was afgelopen donderdag.. maarja, elke gemiste dag is voor hun een gemis en voor mij alleen maar lekker, dus ik wacht wel even af ;)

Dankje! Ben benieuwd wat ze van haar zeggen!

4. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hoe is het gegaan? Of moet je nog?

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

We zijn weer thuis!

4938 gram en 58 cm nu.
    Zeer sterk en wijs meisje.. joh :rolleyes:

Maar die prikken :( deze mama moest onverwachts even mee huilen hoor! Meisje krijste zó hard!!

Lies1611 vindt dit leuk.
  6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Boedah Haha volgens mij doen meer moeders dat!

@JG1986 poeh ff wennen. Gister vond ik het wel even zwaar omdat ze 4.30 wakker werd en ik daarna lang heb wakker gelegen. Vandaag gaat beter door de goede nacht :thumup:

Morgen een dagje vrij.. vrees dat ik dan de was mag wegwerken :roflmao:

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hoe is het met de was @Lies1611 ? ;)

Poeh, meisje heeft veel last van de prikken hier. Gisteravond spuugde ze de hele fles uit, het bleef er maar uit golven.. zo zielig! Ze huilt heel klagelijk, en gister liep haar temperatuur op naar 38,4.. met een zetpil was het om 3:00 weer 37,1 en vanmorgen blijft het hangen rond 37,9. Ik vind het maar niks!

Vannacht heeft ze van 3:45 tot 7:45 in haar eigen bed geslapen, de rest van de nacht heb ik met haar op mn borst beneden gezeten.

Mn moeder hart breekt nu al, moet je nagaan hoe het is als ze straks een x echt ziek is..

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ah zo sneu! Hier heeft ze het zonder zetpillen prima doorstaan maar de oudste was ook altijd drama..
    Heb gister serieus nog 2 wasjes gedaan :$ z had zich bij de go helemaal onder gepoept dusja..daarnaast heeft mn vriend 0 uitgevoerd in huis dus er is zat te doen. :cry:

9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

Ahw, die prikjes zijn ook helemaal niet leuk. Dikke knuffel voor je kleine meisje.

Ventje hier vond de prikjes ook totaal niet leuk (lees: aanhalen, adem inhouden, rood worden om na een tik op de wangen het op een gillen en krijsen te zetten), maar heeft het ook zonder zetpillen doorstaan. Nu kwam zijn temp ook niet ver boven de 38 en ik geef pas echt een zetpil bij 39 graden of hoger.

Lies, oh dat is balen als je na je werk nog zoveel moet doen! Dan begint je eerste week ook echt niet rustig he.

Prettykitty, hoe is het nu bij jou?

10. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik geef liever ook nog geen zetpil, maar vond het zo eng :(

Vanmiddag heeft ze lekker een poosje geslapen, en nu lijkt ze zich een stuk lekkerder te voelen gelukkig..

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Niks aan die prikjes! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter @Boedah !

@Lies1611 , Poeh moet er nog niet aan denken hoor om te gaan werken. Balen is dat, dat je dan ook nog even heel je huishouden kunt doen. De volgende keer maar een takenbriefje voor je vriend achterlaten:D

Ik ben vanmiddag lekker met de kinderen het bos in geweest. Er is daar ook een speeltuin dus ze hebben zich heerlijk vermaakt.
    En A heeft een poosje lekker in de kinderwagen liggen slapen.
    Nu moet ik eten gaan koken alleen heb ik geen zin:roflmao:

A is snot verkouden op het moment. Heeft ook een ontstoken oogje. Echt een zielig gezicht is dat. Maar ze is nog net zo vrolijk als altijd :)

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Wenda Haha idd. Hier ook verkouden.. volgens mij ontkom je er niet aan met kinderen.. takenbriefje.. geloof niet dat hij zich daar wel aan houd haha. Maar morgen is ie vrij dus hopelijk..

@Boedah nou ik ben pro zetpillen! Wat een uitkomst. Beter dan dat je kleintje ergens last van heeft hoor.

@Jairy0811 Haha inderdaad maar goed.. het moet.

13. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ach arm meisje @Boedah super zielig. Gelukkig gaat het nu weer wat beter met haar.

@ Zetpillen : Ik ben fan! Echt. Ben zo blij dat ik ze in huis had. (Gelijk nog 2 pakjes gehaald voor het geval dat)

Ons jongetje is al een stuk vrolijker.
    Het mag wel in de krant, maar hij heeft geslapen vannacht van 1.30 tot 8.00 uur. Wauw echt ik ben zo verbaasd. Was vast eenmalig, maar wel fijn om even wat uurtjes door te mogen slapen!
    Knappen we allebei nog sneller op.

Mijn oor doet echt de helft minder pijn gelukkig. Ben echt heel blij. Alleen gisteren na het douchen werd ik echt enorm duizelig. Komt ook vast door mn oor hoor, maar irritant was het wel.

Over twee dagen is hij gewoon al 8 weken!
    Ik moet maandag trouwens langs de vk. Ik wil haar denk even naar mijn onderkant laten kijken. Soms heb ik het idee alsof het ehhhh tsja wat veranderd is daar beneden. Of het komt omdat het eerder wat meer "dicht" was en nu het wat "wijder" is het anders is ofzo?

Lies1611 vindt dit leuk.
  14. Boedah

Boedah Niet meer actief

@Prettykitty , wauwww wat een lekkere nacht!! Go ventje!!

En dat wijder lijken.. dat heb ik ook! Net of het wat meer uit elkaar staat :oops:. Man zegt dat het niet zo voeld Haha :oops:

Lies1611 vindt dit leuk.
  15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Fijn dat het beter gaat @Prettykitty!
    Lekker dat je even kon bijslapen.

Grrrrr ik wou vroeg gaan slapen want ik ben best moe. A ging lekker slapen. Slaap ik net, word J wakker. En daar zit ik nu nog steeds mee:rolleyes:

16. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh bah! Hoe ging de rest van de nacht?
    Om een of andere stomme reden heb ik vannacht super lang wakker gelegen. Iedereen sliep..

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Het was 3uur voor meneertje weer sliep. Tussen ons in..
    A slaapt nog beter als d'r broers:D

Oh vervelend is dat! Kun je lekker slapen, lukt het niet.

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh bah! Haha
    Ja naar is dat altijd.. Maar goed ergens lig ik liever alleen wakker dan met huilend kind:rolleyes:

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hoe herkenbaar! Ik lig de laatste tijd ook vaak wakker, en dan ligt man naast me te snurken en hoor ik dochter op haar kamer snurken :rolleyes:

Hier had ze gister avond 37,2 dus lekker in de puckababy gedaan, en ze heeft heerlijk geslapen van 21:00 tot 7:00! Nu wilde ik haar lekker in bad doen, maar ze slaapt alweer :D

Lies1611 vindt dit leuk.
  20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wow wat lekker! Hier heeft ze van 0.00 tot 9.30 geslapen :eek: ik moest er alleen om 8u uit..

Deel Deze Pagina