Ja als ik het knip wil ik denk tot op mijn schouders. Maar zelfs dat vind mijn man te kort. Nee ik heb het niet geverfd. Ook nog nooit gedaan Maar misschien ga ik wel gewoon eens even langs de kapper.
Ik dus ook niet Ben als de dood maar goed vind de kleur nu ook niet mooi en misschien zit het net wat leuker dan ofzo
Ik verf m'n haar al vanaf dat ik een jaar of 15 ben, maar had gewild dat ik het nooit gedaan had. Nu al een paar jaar niet geverfd, maar er is niks meer over van m'n prachtige blonde haren die ik had. M'n haar is nog wel gezond, maar de kleur is helemaal weg. Zit nu te twijfelen over dat grijzige wat helemaal hip is tegenwoordig, en dan met zo'n donkere aanzet. Maar goed dat moet je bijhouden, en daar heb ik geen zin in/tijd voor
@JG1986 , precies over die kleur(en) zit ik ook te twijfelen! Heb het nu witblond. Maar ik twijfel nu enorm door mn nieuwe baan Zaterdag 3 maart eeeeeindelijk weer naar de kapper, dus ik heb nog even!
Maar dat kan ook 'ouderdom zijn. Mijn haarkleur is enorm veranderd de afgelopen 15 jaar maar nog nooit geverfd...
Hahaha daar wil ik nog niet aan ik ben 'nog maar' 31 Gelukkig nog geen grijze haren ontdekt! Bah bah, nog steeds niet schaatsen hier... Ik word nu wel heel ongeduldig
Ach zolang t niet blauw, groen of roze is kan een werkgever er toch niet al teveel over zeggen? Je bent nu ook aangenomen met je wit blonde haren
Ooh, hier kan ik ook niet wachten tot de kapster komt! Dan worden ze geknipt en geverfd Ik heb mijn haren inmiddels zo vaak geverfd dat mijn eigen haarkleur al jaren niet meer te zien is. Ik zit er wel telkens aan te denken om de kleur eruit te laten groeien en dan terug te gaan naar mijn eigen haarkleur, maar tot op heden is het me nog niet gelukt zover te komen
Haren : Ik moet eigenlijk ook nodig naar de kapper. Maar meestal knip ik zelf mn puntjes! Ik heb erg lang haar, tot aan de onderkant van mijn navel. Ik verf mn haar nu al een tijdje niet meer. Maar vind dat hippe grijze van nu wel heel tof. Schaatsen : Kan ik wel redelijk. Al jaren niet gedaan, maar vroeger schaatste ik zelfs mee met die mannen voorop in her rondje zeg maar op de schaatsbaan. (Dus die snelle schaatsers) @JG1986 Snap wel dat je ongeduldig word haha. Je verheugd je erop, en dan moet je een tijdje wachten. Bah! Gisteren weer naar de osteopaat geweest. Jochie slaapt trouwens al echt door!!! Echt wat een verademing. Hij slaapt nu meestal z'n 7 a 8 uur aan één stuk door. Vind het zo ontzettend knap van hem! Hij lijkt trouwens wel in een sprongetje te zitten. Hij huilt overdag veel meer, zelfs in zijn box. Terwijl hij het normaal heel leuk vind om z'n 20 min naar z'n muziekmobiel te kijken. Vind hij echt geweldig normaal gesproken. En zijn huiltjes veranderen ook. Hij heeft een soort gejengel. Maar ook nog een ander huiltje. Hebben jullie kindjes dit ook? Hij zat trouwens tot 3x aan toe in zijn wipstoel. (Wat hij normaal heel erg leuk vind) en tot 3x aan toe begon hij echt keihard te gillen en daarna ontroostbaar te huilen. Maar ook 3x was ik uit de kamer! Mijn ma zei misschien krijgt hij wel een schok ofzo, maar dat is haast onmogelijk want dat stroomding van die wipstoel zit in het rubber. Heb hem gisteren 22 minuten erin gehad, en mn hand de hele tijd erop gehouden. Maar niks aan de hand... dus vraag me echt af hoe het kan. Misschien herkennen jullie dat? Overdag wilt hij ook haast niet op schoot, enige wat helpt is in de draagzak. Dan valt hij af en toe nog in slaap. Hij lijkt heel humeurig, maar niet als hij sochtends na de fles nog op mij ligt in de slaapkamer. En s'avonds naar bed vind hij ook niet erg. Als hij sochtends wakker wordt voor zijn 2e ochtendfles is hij altijd heel erg vrolijk. Hij kwijlt nu sinds een paar dagen ook veel, en hij probeert nog meer te kletsen. Heb wel het idee dat door de inspanningen zijn melk dan omhoog komt! Want hij slikt dan af en toe opeens heel vaak.
Oh wat herkenbaar die huiltjes. Ik begon me al zorgen te maken. Van de week zelfs een keer de huisarts gebeld toen C echt 20 min achter elkaar zo hard krijste dat ik dacht dat ze dood zou gaan, ze haalde bijna geen adem meer zo krijsen. Was toen net voor 17.00, moest de huisartsenpost maar bellen na 17.00. Voelde me zo afgescheept en 5 min later was ze ook stil dus heb niet meer gebeld. Maar hier ook idd in de draagzak vindt ze het heerlijk en is ze rustig. Slapen 's nachts gaat ook goed, ook zo'n 8 uur, soms bijna 12 (!!) Maar overdag is een drama. Nu ligt ze ook weer in het tripptrapp kuipje, want in bed wil ze haast niet. Heb hier t idee dat t nog steeds die darmen zijn. Nog een paar weken en dan is dat hopelijk voorbij. Grrrrr nog steeds geen ijs
Lastig meiden dat ze overdag niet zo lekker slapen. Daar heeft A gelukkig geen last van. Die slaapt overdag gewoon heerlijk in haar bedje. Alleen savonds ligt ze ongeveer de hele avond bij mij. Ik kan savonds ook niet zonder haar weg omdat ze vaak wil drinken. Vrijdagavond had ik vrijgezellenfeestje van mijn broertje en schoonzusje en toen heb ik haar ook maar meegenomen. Ging opzich prima! Alleen ben je alsnog de hele avond druk met haar. @Prettykitty en @JG1986 , fijn dat ze nu snachts langer slapen! Heerlijk is dat hè. A slaapt snachts vaak het klokje bijna rond. Maar J is haast elke nacht wakker. Ik heb vannacht ook weer een uur bij hem gezeten. Hoe doen jullie het met de kindjes met de kou? Het word heel erg koud van de week en ik kan moeilijk de hele week binnen blijven. Maar voor A vind ik het wel heel erg koud.
Ah gelukkig herkenbaar! Ja echt gillen zo hard he, zo in ene KEIHARD krijsen/gillen. Echt het klonk alsof me kat in hem hing ofzo of alsof hij eruit was gevallen. Ik was in de keuken dus ren naar hem toe. Dieren waren niet eens bij hem in de buurt aan het slapen! Ik dacht eerst nou hij heeft zeker genoeg van z'n wipstoel. Maar die dag gebeurde het 3x. En alle 3 de keren was ik niet bij hem in de buurt. De laatste keer was mijn vriend bij hem in de kamer, maar die zat achter hem! Zou anders geen idee hebben hoe het kan.
Ahhh wat een knappe griet heb jij hoor. Zolang en goed slapen! De avond is dan wel vervelend, maar als ze al zo goed slaapt dan mag ze ook wel s'avonds lekker bij mama zijn toch? Haha! Nou ik ga straks wandelen en ik heb hem eigenlijk altijd zo ingepakt. Mutsje op. Romper lange mouw, te schattig warm jogging pakje. (Grijs met sterren, het is een truI en broekje) Sokjes aan. In een Baby's Only voetenzak. (Die is heel dik) Plaidje erover, en dan natuurlijk nog de hoes van de kinderwagenbak. (Wij hebben zo eentje met klittenband) En als het regent nog de regenhoes. Maar als het zo echt koud is, zou ik denk nog een shirtje onder zijn pak aandoen.
Wat een lekkere slaapkopjes allemaal! Hier zijn we al 3 ochtenden rond 5:30 wakker. Niet omdat N wakker is, maar omdat ze dan dwars, boven in haar bed ligt, en met haar hoofd tegen het hoofdbord bonkt. Ze slaapt dan gewoon nog, en als we haar weer rechtleggenen weer instoppen, slaapt ze weer verder tot een uur of 7/8. Ze heeft wel de puckababy aan, maar ik ben echt bang dat het aankomende week te koud is als ze zonder dekens ligt.. iemand misschien tips? Nu haar bedje weer laag opgemaakt, dan moet ze veel verder naar boven wiebelen om bij het hoofdbord uit te komen. Maar dat zonder dekens slapen zit me niet lekker.. Morgen begint het echte leven weer. Maandag t/m donderdag hele dagen werken. Ik zie er zooo tegen op om haar te missen! Maar heb wel zin om weer te werken.. heel dubbel! Vandaag huis een beetje opruimen en alle was wegwerken.. en eten voorbereiden. Hier heeft ze in de maxicosi aan: -romper met lange mouw - sokken en slofjes - broek en shirt lange mouw - jasje en mutsje - in de koeka zak. In de kinderwagen: -romper met lange mouw - sokken en slofjes - broek en shirt lange mouw - berenpakje en mutsje - lakentje en dekentje - kruik - dekje
In t bedje; romper korte mouw, trui, broek, sokken, slaapzak, laken en dubbele deken. Als t extreem koud wordt van de week doe ik de verwarming ietsje aan 's nachts. Kinderwagen t zelfde maar dan geen slaapzak en wel een jasje met capuchon en zo'n dekje idd van de kinderwagen. Ohja en een extra dekentje. Heb een jasje dat wat groter is zodat haar handen niet uit de mouwen komen. Maxi cosi ook ongeveer t zelfde maar dan zo'n voetenzak. Ze zit hier echt alleen maar in de mc als we met de auto weg gaan, en dat is niet zo vaak.
Slapen: In de nacht komt meneertje altijd nog rond 4 uur stipt, maar ik heb sinds eergisteren het idee dat hij volgens mij gewoon eerder de nacht in gaat als wij, dus ik ga vanavond na de fles van 21.00 hem eens laten slapen tot hij zelf komt, want zo kwam ie vrijdag dus ook pas rond 4 uur, maar had ie wel een ruk van 7 uur gemaakt! Vanmorgen was het ineens ook pas 8 uur, maar wij hadden gisteren een feestje dus het was pas 01.00u eer hij in zijn eigen bedje lag, dus ik denk dat ie nu ook echt gewoon op was. Overdag slapen gaat redelijk, de ene keer iets beter dan de andere keer, maar we klagen niet. Kleertjes in bed: Een rompertje zonder mouw, pyama'tje, dan wordt hij gewikkeld in een babyfleecedeken en onder een lakentje gestopt met daarop nog een dekentje. Wij hebben de verwarming aanstaan (ik kan absoluut niet tegen kou op de slaapkamer met deze temperturen) dus hij voelt altijd lekker warm aan. Hij heeft geen sokjes aan, want ook die zijn altijd lekker warm onder de dekens. Kleertjes in wandelwagen/mc: Een rompertje zonder mouw, truitje, broekje, sokjes ( nu van die hele dikke sokken), een jasje, mutsje en dan onder twee babyfleecedekens en het dekje van de wandelwagen zelf. Ik heb deze week overigens de dekens verwisseld voor de Koeka voetenzak van de mc, deze past precies in de bak, en is naar mijn idee toch iets warmer. Zijn jasje is iets te groot dus zijn handjes zitten daar negen van de tien keer nog in de mouwtjes verstopt. Met de extreme kou die nu te wachten staat ga ik een kruikje verwarmen en in de bak erbij leggen, aangezien we toch elke ochtend op en neer moeten wandelen naar school om de oudste twee weg te brengen.
Eten: hier zitten we de laatste dagen op een fles om 2200 en dan weer de volgende ochtend, op zn vroegst 7u. Kleding: ik heb 1 laagje mouwen (of romper korte mouwen en een shirt of andersom) en een broek. Als we naar buiten gaan wandelen dan krijgt ze een extra laagje broek aan. Ook slofjes. En een vest. Daarover nog een deken en dan in de voetenzak. In de maxicosi maar dan zonder extra vest. Voor het slapen ligt ze in dr gewone kleding en dr swaddleme onder een dubbele deken met laken. Ze is warm genoeg!
Zo, mijn eerste werkdag na 17 weken vrij, en gelijk in een nieuwe functie, gehad! Had het wel even moeilijk vanmorgen met weggaan.. de hele dag mijn kleine meisje missen, en dat gelijk 4 dagen achter elkaar! Gelukkig is alles goed gegaan en is de dag omgevlogen. Vanavond ook nog even een nieuwe auto wezen kopen, aangezien ik er nu 1 nodig heb voor het werk..
Lekker @Boedah ! Waar is n als je werkt? Tis ook wel weer prettig je met wat anders bezig te houden he?
Fijn dat het goed ging @Boedah ! Het lijkt me ook wel erg wennen hoor. Ik ben nog maar maximaal 2 uur zonder A weggeweest. Dus dan een hele dag zou wel even slikken zijn. Pff A heeft net een paar uur flink last van krampjes gehad wat is dat toch sneu zeg. Gelukkig heeft ze er niet vaak last van maar het was nu echt krijsen. Nu ligt ze bovenop mij te slapen. De oudste was vanavond ook al een paar keer aan het huilen. Die is niet helemaal fit. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat