December 2017 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jairy0811, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja klopt. Je hebt gelijk. Hij heeft nu een zetpil gehad en ligt lekker op bed.
    Hopelijk gaat het morgen beter anders kan ik morgen een kuurtje ophalen.

Dankjewel!

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hahaha maar wel leuk dat je even hebt kunnen schaatsen

3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Lekker dat je eindelijk hebt kunnen schaatsen @JG1986 !

Beterschap @Wenda !

Ik heb weekend, de eerste werkweek overleefd, Yeah!!

Morgen lekker een dagje met mijn kleine meisje. Heb haar zoooo gemist. Helaas moet ik wel gewoon boodschappen doen, en de auto overschrijven die we zaterdag op gaan halen. En natuurlijk het huishouden.. maar gewoon lekker dat ik alle flesjes weer zelf kan geven enzo!

4. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ah nee wat balen @Wenda hopelijk kun je t redden met pcm!

@Boedah Heerlijk! Geniet van je weekend! Hier van de week voor t eerst boodschappen laten bezorgen door Jumbo, ideaal! Zo hoef ik straks op mijn vrije dagen iig dat rotklusje niet meer te doen. Alles is super vers, en een voordeel, ik neem geen impuls aankopen meer mee. Was een stuk voordeliger uit dan wanneer ik naar de winkel ga. Echt een aanrader!

Vanavond nog ff lekker geschaatst met een vriendin, heerlijk! Man wat word ik daar blij van :D
    We krijgen hier een ijshal (a la Thialf) in de stad, ik kijk er nu al naar uit :p

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Zo te horen is dat schaatsen echt wat voor jou dus @JG1986 ! Was het niet vreeeeeselijk koud met die wind vandaag?

Ik heb mn schaatsen deze week op marktplaats verkocht :D ik moest werken toen ze ze op wilde halen, dus ik heb de gok genomen om ze buiten neer te leggen en het geld door de brievenbus te laten doen. En hoera! Er bestaan dus echt nog eerlijke mensen!

Dat bezorgen is een goed idee, volgende week maar eens naar kijken!

6. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @JG1986 , wij laten de boodschappen ook bezorgen. Als sinds ik zwanger was. Ik kon toen niet meer zelf om boodschappen en mijn man was druk.
    Ik vind het ideaal!

Leuk dat je weer kon schaatsen!

Goed bekeken @Boedah ! Wel een gokje natuurlijk maar fijn dat ze het gewoon door de brievenbus hebben gedaan.

Pff ik heb de halve nacht opgegeten met S. Hij had zo'n pijn aan z'n oor:( Ik ga straks bellen voor de kuur.
    Ik ben echt kapot nu

7. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Wow @Boedah wat goed! Ik ga ook altijd uit van de eerlijkheid van m'n medemens, en soms gaat dat idd goed, en soms ook niet. Is niet anders.

Och nee wat balen @Wenda kan t me voorstellen. Hopelijk kun je ergens nog een uurtje pakken en knapt S snel op!
    Ik heb de hele nacht boven de pot gehangen en gezeten. Werd ineens beroerd toen ik ging slapen, alles eruit. De oudste had ook alles eruit gespuugd, dus manlief is vandaag thuis gebleven om voor ons te zorgen. Lief he?

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dat siert de mensen die het van je hebben overgekocht, Boedah! Wat fijn dat er toch nog zulke eerlijke mensen zijn.

Wenda, ahw, toch aan een kuurtje. hopelijk knapt ie daar van op en is het gauw over!

JG1986, wat fijn dat je hebt kunnen schaatsen! Haha dochterlief is toch net zo enthousiast!
    Balen van je nacht, maar wel lief inderdaad van je man dat ie thuis is gebleven.

Boodschappen: ik wandel gewoon lekker naar de winkel haha, die is hier twee straten verderop dus ga ze dan zelf halen. :)

9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @JG1986 , oh jakkes. Beterschap! Lief van je man

@Jairy0811 , handig de winkels zo dichtbij! Hoe doe je het met de kinderen dan?
    Ik ga soms wel eens met ze om een boodschapje maar de weekboodschappen is echt geen doen.

Wat een dag hier zeg. Mijn wasmachine en droger doen het nog steeds niet. Al een paar dagen. De droger en de leidingen van de wasmachine zijn bevroren.
    En blijkbaar ook de afvoer van de cv. We hebben flinke lekkage en het behang van A haar kamertje is helemaal verknald:cry: Ik kon echt wel janken. Maar ja. Nu zou mijn zwager een afvoer naar beneden aan komen leggen want die ging nu tijdelijk naar de dakgoot, maar die is nog steeds niet op komen dagen:rolleyes:

10. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh nee!! Dat wil je echt niet met kleine kids! Hopelijk wordt t snel opgelost.

11. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wenda, de weekboodschappen doen we hier elke zaterdag, vriendlief gaat dan mee met de auto :oops: Doordeweeks doe ik vaak wat kleine boodschapjes, zoals brood en avondeten.

Wat ontzettend balen van de lekkage! Hoe staat het er nu voor?

12. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh dat scheelt! Mijn man is haast nooit thuis dus heeft niet zoveel tijd.

De lekkage is gelukkig opgelost. Maar we hebben wel behoorlijk wat waterschade op A haar kamertje:( Grote vlekken in het behang. Echt zo balen

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh wat een fijne berichten allemaal @Wenda . Wat doet je man dat hij zo weinig thuis is?

Boodschappen doen wij ook 1x per week uitgebreid. Meestal met zn allen maar doe het soms ook alleen met de kinderen. Vind het meestal niet zo'n opgave. Probeer wel zoveel mogelijk de zaterdag te vermeiden :thumup:

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ah het zit niet mee @Wenda ! Hopelijk zijn de kinderen en het huis snel opgeknapt :D

Balen @JG1986 ! Hoe is het nu? Wat een lieve man!

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    @Lies1611 , hij heeft een eigen bedrijf. Is constructietevenaar. Gelukkig werkt hij savonds en zaterdags wel steeds vakerk thuis.

@Boedah , haha ja dat hoop ik ook idd. S had net nog 40 graden koorts. .

We hadden eigenlijk verjaardag vanavond maar zijn lekker thuis gebleven. En zo gaan we heerlijk naar bed

16. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @Wenda aah zo zielig! Hoe is de nacht gegaan?? Jullie treffen het wel zeg..

Pff hier was t vannacht ineens 4.30..

17. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    S heeft gelukkig de hele nacht doorgeslapen en hij lijkt nu aardig opgeknapt! Hij is lekker aan het spelen. Kan alleen nog niks hebben en is om de haverklap aan het huilen:oops:

Oh bah:rolleyes: Hoelaat komt ze anders?

Hier ook al een paar nachten dat A om een voeding komt. Vanmorgen om 5.30
    Maar ik ben heel verkouden dus kan best dat m'n productie iets is teruggelopen.

Grrrrr de wasmachine en de droger zijn nog steeds bevroren. En ik heb nu echt een enorme stapel was liggen:confused:
    Ben bang dat ik pas maandag weer kan wassen. Dan weet ik wel waar ik de hele dag mee bezig ben:|:roflmao:

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh kun je niet bij iemand ff een wasje doen? Vreselijk stom, zonder droger is wel te doen maar zonder wasmachine..
    Nah de laatste tijd was het fles om 2200 en dan op zn vroegst 7uur.. maar ze is weer lekker aan t rommelen :rolleyes:

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ojee, wakkere baby's! Hopelijk blijft ze hier zo lekker slapen ;)

Bah, ik zit me vreselijk op te winden. Ben nu na mn verlof gelijk in een andere functie terug gekomen, op een andere werkplek. Maar op mn oude werkplek (wel hetzelfde bedrijf) was het altijd normaal dat zodra er iemand weg ging, we een leuk afscheid en cadeautje regelde. Nu ben ik weg, en niemand heeft het nog ergens over.. het gaat me niet om het cadeautje, maar gewoon nog een x bijpraten of afscheid nemen ofzo is toch niet teveel gevraagd? We krijgen elkaar tenslotte nog vaak aan de telefoon enzo. Het is ook niet dat ik er net werkte ofzo, werk er namelijk al ruim 12 jaar :rolleyes: Gewoon bah dus!

Hoe is het verder met iedereen en de kindjes?

20. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Hey meiden. Hier gister nog de hele dag overgegeven, ik ben om 18.30 naar bed gegaan en vanmorgen om 9.30 pas opgestaan. Wel tussendoor om 00.30 stond de oudste bij ons bed. Mama ik ben vies! En m'n haartjes ook, en m'n broek ook maar ik heb al een schone aangetrokken. Schatje had t hele bed eronder gespuugd, dus alles in de was en I onder de douche en daarna bij ons in bed. C heeft gewoon doorgeslapen tot 8.00 (!!) Tot nu toe gaat t redelijk vandaag en liggen ze nu beide lekker te slapen.

He wat balen @Wenda morgen gaat t dooien. Zijn alleen de leidingen bevroren? Dan zou je evt met een föhn ofzo de boel kunnen proberen te ontdooien.

Ach @Boedah dat snap ik zo goed! Helemaal niet raar dus. Maar idd hoe breng je zoiets op? Ik had t met m'n zwangerschap, bij de eerste kreeg ik een kaartje en cadeautjes namens m'n collega's en bewoners toen ik t vertelde, toen ik met verlof ging weer een kaartje en een flink cadeau toen I geboren is. Nu (met nog dezelfde collega's) helemaal niks. Laatst kwamen ze op kraamvisite en kreeg ik een hema bon van 15 euro. Nou wil ik echt niet ondankbaar overkomen, maar vond t wel een beetje karig voor een team van 12 mensen. Van mijn man z'n collega's (6 personen) kregen we een prenatal bon van 100 euro, en van de baas zelf een enveloppe met 100 euro. Nu is dat misschien wel heel veel, maar de verhouding is een beetje krom. Het voelt een beetje alsof ik t niet meer waard ben ofzo, ik trek t me iig wel persoonlijk aan.
    Maar ik durf er niks van te zeggen. Misschien komt t nog eens ter sprake als ik straks weer aan het werk ben.

Deel Deze Pagina