December 2017 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jairy0811, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nou het kan erger, mijn vriend heeft niks gekregen van zijn werkgever of zn collega's.. maar goed zij doen ook niet aan verjaardagen etc. Zij collega is ook vader geworden en heeft ook niks gehad. Dat scheelt :rolleyes:

2. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Oh dat is wel heel zuur... Kan me dat niet voorstellen, je ziet elkaar over t algemeen vaker dan je eigen gezin, daar heb je toch wel wat voor over?
    Naja zo blijf je je verbazen...

3. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Oh jammer is dat zeg als dat zo gaat met cadeaus.
    Ik werk zelf niet dus ja dan krijg je natuurlijk ook niks:D
    Maar van man zijn collega's hebben we bij alle 3 de kinderen een mooi cadeau gekregen!

Oh menn wat een avond zeg:roflmao:
    Man was druk bezig met de wasmachine die het nog steeds niet doet en ik ging de jongens op bed leggen.
    Eerst J gedoucht, A lag heel hard te krijsen dus snel snel afdrogen. Toen had S het laadje van mijn nachtkastje eruit getrokken waar weet ik hoeveel troep in ligt , tussendoor even A wat drinken geven maar dat hielp ook niks.
    S zijn drankje gegeven, de jongens naar bed en A maar krijsen:oops:
    En nu is de kamer ontploft, onze slaapkamer ligt bezaaid met spullen en de keuken is ook nog een bende:cool::roflmao:
    Nu eerst rustig met A zitten en dan weer aan de slag :)

Haha hebben jullie ook wel eens van die momenten?

Jairy0811 vindt dit leuk.
  4. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Okay er ging iets helemaal mis met quoten :confused:. Maar nee, wij hebben niet van die momenten, zo gaat t hier meestal :roflmao:

Lies1611 vindt dit leuk.
  5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Hahaha, hier gaat het met regelmaat ook zo. Altijd momenten waarin alles tegelijk moet komen, ongeacht hoe oud ze zijn. :roflmao:

Ik ben vanmorgen even naar het inloopspreekuur op het CB geweest om m'n kleine ventje te laten wegen, ook al moeten we donderdag voor de gewone afspraak incombi met zijn tweede prikje.:rolleyes: Meneertje weegt nu 6140gr, groeicurve boog iets af naar het gemiddelde lijntje toe, maar wel in aankomende gewicht (wederom 210gr in twee weken), dus helemaal netjes.
    De VPK vond hem ook erg sterk in zijn nekje en merkte ook al op dat hij af en toe flink met zijn beentjes aan het afzetten is als hij op zijn buikje ligt (merkten wij gisteren ook op toen zijn billen ineens omhoog gingen :roflmao:). Het zou me dan ook echt niks verbazen als hij rap gaat, want hoewel hij het nog niet bewust doet heeft hij zich nu al een paar keer van buik naar rug gedraaid en gisteren lag hij uiteindelijk met wat moeite zelf ( en een heel klein beetje hulp van mama omdat ik het matras iets indrukte) op zijn buikje!

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wow wat goed! Hier gaat ze op dr buik liggen dus we oefenen ook nauwelijks :rolleyes:

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Hahaha blij dat het niet alleen bij ons zo gaat:roflmao:

Wow knap zeg!! Dat doet A echt nog niet. Ze draait ook nog niet van haar rug op haar zij ofzo.
    Ze wil wel heel graag zitten en als je haar op schoot hebt zet ze gelijk haar benen er onder en gaat staan.
    En dat houd ze heel lang vol.

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

Als hij wakker is moeten wij hem veel op zijn buikje leggen doordat hij een voorkeurshouding heeft en zijn achterhoofdje iets aan het vlakken is, maar in het begin oefende we ook echt te weinig haha.

Wenda, oh maar dat is ook al goed! Hier wil hij ook graag in zithouding, of hangen op je arm als je staat; ik zet zijn billen dan op mijn heup en laat hem op mijn onderarm hangen. Of tegen je benen aanzitten, Dat doet ie ook graag.

Zijn jullie kleintjes ook zoveel met de handjes bezig? Hier kan hij er minutenlang naar liggen kijken en pakt hij zn eigen handjes vast, of propt ze in zijn mond en kwijlt dan alles lekker onder haha.

9. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja hier ook heel veel met haar handjes bezig. Ze probeert ook dingen te pakken. En ze heeft ook haar duim ontdekt dus vaak ligt ze lekker te sabbelen.
    Of ik hoor ineens gekokhals en dan heeft ze haar hele hand in haar mond gestopt:D

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

Hahaha dat kokhalzen is herkenbaar, heel die vuist zit dan in dat mondje en gewoon blijven proberen daarna haha. Hier heb ik af en toe het idee dat ie naar zijn duimpje zoekt, maar om de een of andere reden krijgt hij hem telkens niet te pakken.

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ja! Ze heeft ze nog niet ontdekt maar stopt ze wel in dr mond, duwt de fles weg (om vervolgens boos te worden dat ze niks krijgt) en friemelt ermee. Maar ze pakt nog niets en ze kijkt er ook niet naar..

12. Boedah

Boedah Niet meer actief

Zo, 2e werkweek is weer begonnen! Vandaag mocht ik haar voor het eerst bij mijn schoonzus ophalen ipv bij mijn moeder. Weer een drempel gehad.

Hier ook veel met haar handjes bezig! Ze propt ze ook in haar mond, en kan er minutenlang naar staren. Ze pakt ook vaak mijn of man zijn hand, en trekt die dan naar haar mondje om er vervolgens op te gaan sabbelen.

Als ik er aan denk leg ik haar op haar buik in de tijd dat ik de fles maak. Maar ze is echt al zooo sterk! Wil heel graag zitten op schoot enzo, en begint te jengelen als je haar liggend vast houd. Dag baby'tje :D

Wenda, Jairy0811 en Lies1611 vinden dit leuk.
  13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Die van ons wil ook alleen nog maar liggen als ze heel moe is en ik dr wieg.. ze ligt ook graag zelf.

Oh. Ik breng morgen voor t eerst de oudste naar de basisschool:eek:

Wenda vindt dit leuk.
  14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Fijn dat het goed gaat @Boedah !

Oh spannend @Lies1611 . Ging het goed? Ze worden snel groot hè!

Hier heeft A vandaag voor het eerst een staartje in:D echt schattig.
    Ik moet alleen even goede elastiekjes kopen.
    Ik moet even showen hoor :o:

15. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wow wat een haar! Super schattig!
    Hier is t lekker weinig met een kale opaplek op dr achterhoofd :rolleyes:
    Ja L had er enorm veel zin in en vroeg zich al af waarom andere kindjes allemaal aan het huilen waren.."want de basisschool is toch helemaal niet eng?".
    Heb gelukkig vanmiddag vrij kunnen regelen op werk zodat ik dr zelf voor het eerst kan ophalen. Ben erg benieuwd! Ze groeien zo snel :eek:

16. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ja leuk hè. Haha die kale plek heeft A ook.
    Oh fijn dat het goed ging! S heeft ook helemaal niet gehuild toen hij voor het eerst naar de psz ging. Denk dat zijn broertje een ander verhaal word:rolleyes:

17. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha ja? Zijn het verschillende kindjes?
    L heeft vroeger nog wel eens gehuild als ik dr naar de go bracht, in de tijd van de verlatingsangst. Maar sinds ze 2 is ofzo vind ze alles best :roflmao: psz, logeren, ergens heen, alles is gezellig.

18. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Ah het was weer zover, geen meldingen :rolleyes:
    Wow wat goed dat jullie kids al draaien!! Hier nog niet aan de orde hoor. Wel als ik dr op de buik leg dat ze probeert terug op dr rug te draaien, maar dat lukt nog niet. Hebben in t begin ook niet geoefend met dr nekje omdat ze toen las had van dr wervels. Naja dan maar wat langzamer, de oudste gaat al hard genoeg :|

Hoe ging t met N bij je schoonzus @Boedah?

Woooow @Wenda wat een bos haar! :eek:
    Hier ook maar een heel klein beetje en een kale plek op dr achterhoofd :roflmao:

Gaat snel he @Lies1611, kleine meisjes worden veel te snel groot. Top dat ze t zo naar dr zin heeft op school! (Zal nog wel eens anders worden :roflmao:)

De handjes worden hier ook ontdekt, zo leuk om te zien! Vandaag lag ze onder de speelboog en probeerde ze het vogeltje te raken die erin hangt, en de oudste maar voordoen, *smelt*

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ah @JG1986 , naar zulke momenten kun je toch uren kijken!

N heeft zich goed gedragen en vermaakt bij schoonzus gister, en vandaag bij schoonmoeder. Zo fijn! Toch even afwachten..
    Ik miste haar trouwens vandaag echt verschrikkelijk :( had de hele tijd het gevoel alsof ik zo in janken uit kon barsten. Vannacht ook weer een verschrikkelijke droom over de bevalling gehad.. zal er ook wel mee te maken hebben gehad. Heb man beloofd dat ik vrijdag de verloskundige bel voor hoe en wat:(

20. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Jaaa heerlijk!! Toppertjes :D

Echt doen hoor, de vk bellen. Het is niet goed dat je er zo'n last van hebt. Sterkte!

Ik heb de afgelopen dagen ook steeds nachtmerries over de meiden, echt met dood en verderf en bloed enzo, heel naar :(
    Geen idee waar t vandaan komt...

Ik heb net ff de foto's van de bevalling bekeken, niet voor t eerst hoor, maar wel voor t eerst een beetje rationeel naar kunnen kijken. Hahaha dat t allemaal weer goed gekomen is met m'n onderkantje mag een wonder heten :roflmao:

Deel Deze Pagina