Co-sleeper: Echt een uitkomst he. Ben er ook zo blij mee! We gaan een midweekje weg, en nemen hem mee. Echt ideaal. Prikjes : Wat een stoere kindjes zeg. Niet eens huilen! Hier huilde hij bij de eerste prikjes behoorlijk. Maar hij was ook belachelijk moe! Na afloop legde ik hem in de kinderwagen en hij sliep binnen 1 minuut. En de keren dat hij in de wagen heeft geslapen is op één hand te tellen...
A laat ook regelmatig 4 of 5uur tussen de voedingen zitten. En smorgens word ze steeds een andere tijd wakker. Maar ik vind het niet erg opzich. Ongesteld, sinds gisteren vloei ik weer wat. Maar nog maar heel weinig. Hoop niet dat het morgen los barst op de bruiloft Gelukkig nog geen zieken dus dat scheelt @Prettykitty , ah sneu. Hopelijk heeft hij er niet veel last meer van.
Prettykitty, hier gaan we van de zomer 2 weken op vakantie en dan gaat de cosleeper ook mee! Hier blijft hij er namelijk voorlopig nog in liggen en zie ik hem nog niet gauw naar zijn eigen kamertje gaan. We genieten beide nog veel te veel van het samen slapen. Hier was het overigens gewoon weer huilen bij de prikjes, maar gelukkig wel een heel stuk minder als bij de eerste! Ongesteld: hier gaan we alweer richting de derde keer. Ben nu twee keer ongesteld geweest en beide keren nog wel wat heviger dan normaal. Mijn cyclus is wel weer helemaal terug als vanouds.
Ongesteld: hier nu 2x geweest. Beide keren meer vloeien, maar totaal geen pijn. Tweede x duurde lang, maar ik heb nu ook een hormoon staafje dus dat zal daar aan liggen denk ik.. Vandaag weer mijn vrije dag! Boodschappen en huishouden it iss.. maar vooral genieten van mn dochter!
Hoe is het dames? Hier gaat het prima. Bruiloft is weer achter de rug. Was heel leuk maar ook erg vermoeiend met 3 kinderen Gelukkig waren ze heel lief. Alleen A heeft alleen hazeslaapjes gedaan dus die was savonds met eten helemaal over haar toeren en doodmoe. Daarna hebben we de jongens naar huis gebracht en toen is ze in slaap gevallen en werd ze pas weer wakker toen we om 2 uur weer thuis waren Op naar de volgende bruiloft
Wat fijn dat het goed ging @Wenda ! Hier gaat het ook goed. Kleine dametje is net een kwartiertje in het grote bad geweest om de nieuwe zwemband uit te proberen. Zo'n band om haar nek. En leuk dat ze het vond! Lachen en het hele bad door zwemmen.. echt heel leuk om te zien! Binnenkort hopelijk in het zwembad uitproberen, maar helaas is man nu snot verkouden dus dat stellen we even uit.. maar nu slaapt ze heerlijk naast me op de bank, ze wordt er blijkbaar dus goed moe van Vandaag is ze precies 3 maanden oud! Gaat echt snel..
Fijn dat t relatief goed gegaan is @Wenda! Wanneer is de volgende bruiloft? Oh lijkt me zo eng in zo'n nekdrijver @Boedah maar ik vind de tummytub (zelfde manier van drijven) ook niks. Wij zijn vanmorgen wezen zwemmen met z'n vieren. I is dol op zwemmen en vroeg zo vaak wanneer we gingen zwemmen. C vindt t gelukkig net zo leuk! Was ontzettend aan het genieten, trappelen met haar beentjes en een big smile op haar gezichtje. Zoooo lief!!
Haha, zo'n band om dr nek ziet er ook echt gek uit! Maar wel lekker warm, helemaal onder water met haar lijfje. In de Tummy vind ze hier ook heel fijn, al zit ze nu al echt op dr billen ipv dat ik haar onder haar kin vast hou
@JG1986 , in mei hebben we de 2e bruiloft en in juli hebben we er nog 1. Ik heb van woensdag tot zondag weer gevloeid. Het was wel erg weinig voor een menstruatie. Maar wat moet het anders zijn?! Ik herken dit echt niet van bij de jongens. Daar was ik na 6 weken al ongesteld. En nu bleef ik af en aan vloeien tot 7 weken na de bevalling , toen 5 weken niks en nu vloeide ik weer
Nou zeg ik kreeg weer eens geen meldingen haha. Zo even bijlezen maar eerst de ochtendspits overleven
Hoe gaat het dames? Stil hier!! In welke maat kleding zitten jullie kindjes nu? Hier is ze zondag 14 weken en de meeste kleren zijn nog steeds maat 56.. en ze is echt niet klein of mager ofzo!
Ik ben op vakantie dus ik antwoord even snel. Onze knul zit in 62, maar een aantal dingen zijn al te klein. Boxpakjes met voeten (voor in bed) draagt hij nu in 68.
Hey dames! Idd best stil hier... Ik merk ook dat ik super druk ben en dan minder zin/tijd heb om uitgebreid te typen Vet baalmoment afgelopen week, onze nieuwe gastouder, die per 1 mei zou starten heeft afgezegd, ze heeft een andere baan. Nu had ik voor april al backup geregeld, maar nu moeten we dus weer op zoek naar een nieuwe. En dat valt niet mee met mijn wisselende diensten. Echt kl*te... Maatje 62 nog hier, maar merk dat ze mega snel groeit. Zal wel niet al te lang meer duren voor ook die uit de kast kan. Heb vandaag super leuke stofjes gekocht op de markt, ga jurkjes maken voor de meiden. Nog nooit gedaan (wel wat verstel werk gedaan) vind t zo leuk, maar ook spannend! C begint zo enorm te kletsen! Vandaag echt de hele dag telkens hele verhalen, en dan gieren van t lachen. Genieten!
Hier ook weinig tijd om te reageren. Vind ik zelf erg jammer, want ik vind dit een leuk groepje. Ons jochie reageert gewoon al echt op zijn naam. En kletsen vind hij ook geweldig. Hij begint ook z'n armpjes een soort van uit te steken als hij naar mij wilt ipv bij papa op schoot. En vanavond pakte hij gewoon zelf zijn rammelaar van de bar. (Mijn vriend stond met hem aan de "bar" in het huisje) Snachts slapen gaat nog steeds heel goed. En overdag alleen in de draagzak!
Leuk he al die ontwikkelingen! Ik moet mezelf er echt aan herinneren soms dat ik ook nu bij de 2e hier van moet genieten. Voor je t weet zijn ze groot (dit stomme cliché is zo waar...) Fijne vakantie! Waar zijn jullie heen?
We zitten gewoon lekker in Limburg haha! Hele volksverhuizing joh met een baby! Van alles moet mee. Ja ik maak ook echt zooooveel foto's van hem. En op elke foto staat hij ook zo leuk! Hij heeft zn heerlijk smoeltje en lacht heel veel, dus ik kan ook amper slechte foto's wissen. Heb er 600 gemaakt in 4 dagen ofzo. Zijn eerste vakantie he, dus dan horen foto's er wel extra bij (HAHAHAHA) Ja de ontwikkelingen vind ik enorm leuk. Hij kijkt trouwens ook heel vaak naar zijn beentjes want op zijn boxpakje zitten leuke opvallende plaatjes, en die bewegen natuurlijk als hij zijn beentjes beweegt. En en en! Hij wilt dus nu sinds 2 weken elke keer mijn telefoon uit mijn handen trekken. Gaat hij met zijn armpjes slaan en proberen te pakken! Echt heel grappig!
Heerlijk toch, even lekker eruit! Whoooaaa zoveel foto's?! Ik vond 1000 in een half jaar al veel (incl foto's van de oudste) heb net weer een lading besteld voor in de fotoboeken, 275 in totaal voor beide boeken (1 van de oudste en 1 voor de jongste) Hahaha nu al aan de smartphone C slaat idd soms ook op t schermpje, alles weer in de war haha Ik ga maar eens naar bed... Trusten!!
Wauw wat een foto's meiden! Ik neem me steeds voor om aan een fotoboek te beginnen, ik zoek alleen wat tijd, Haha. Geniet lekker van jullie vakantie @Prettykitty ! En wat balen @JG1986 ! Zou me veel stress geven! Hier werk ik momenteel 4 dagen, niet mijn keus maar omdat de baan niet in minder kan. Maar ik vind het gemis echt zwaar! Het werk zelf is prima te doen.. maar gelukkig heeft man nu 1 dag ouderschapsverlof op kunnen nemen, scheelt weer een dag wegbrengen! Al doen de oma's en tante het graag.. maar toch!
@Prettykitty , lekker hoor even eruit! Geniet er lekker van. Leuk is dat hè die ontwikkelingen! Zijn ze ineens ook een stuk wijzer. @JG1986 , wat leuk dat je zelf jurkjes gaat maken! Ik heb wel een naaimachine maar heb altijd ruzie met dat ding Wat balen zeg van je gastouder! @Boedah , ja kan me voorstellen dat je het veel vind. Jammer dat je niet minder kunt werken. Hopelijk went het snel! Hier gaat het eigenlijk prima. A kletst de oren van mijn hoofd Wel hebben de box bij het raam gezet want ze vond het niet zo leuk in het hoekje waar hij stond. Nu kan ze lekker naar buiten kijken en tegen de boom kletsen Ze draait nu ook op haar zij en gister lag ze overdwars in bed. Wel ben ik behoorlijk moe. Elke nacht is er wel 1 aan het spoken de laatste tijd. Maar goed dat trekt wel weer een keer bij.
Zo ik ben nu weer lekker thuis! Vakantie was leuk, maar weer thuis zijn is ook heerlijk. Lekker veel gewandeld, en in bad geweest met mn lieve jochie! Hij ligt nu in de co-sleeper naast me. Hij huilt maar hij is kapot moe, dus ik hoop dat hij zo in slaap gaat vallen. Ik moet wel nog fotoboeken maken, maar veel foto's heb ik wel. Ik wacht op een goede aanbieding of korting ofzo! Want ik moet echt heel veel foto's laten afdrukken. (Ook nog van mn zwangerschap)