December 2017 MMM mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suzies, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Hoi iedereen,

Ik ben zwanger geworden door IUI van ons eerste kindje. Ik zag als voorbeeld een groep van november en de huidige lijsten van de december mama's zijn al erg groot en omdat zwanger zijn door de mmm toch allemaal net wat anders loopt of wordt beleeft zou ik het prettig en leuk vinden om hier een aparte lijst voor te beginnen.

Zijn er dames die dat ook graag willen?

2. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Dat is jammer....

3. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hey Suzies!!
    Wij kennen elkaar natuurlijk al via het 'zwanger worden'-groepje, maar ik wil best met je meedoen.
    Ik loop een beetje voor op jou: ik ben 30 november uitgerekend. Maar natuurlijk ook dikke kans dat het een december-mmm-kindje wordt.

Hopelijk kunnen we nog wat meer dames enthousiasmeren om mee te doen!

4. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Hey wat leuk @Zaza258 ! Ja dat zou leuk zijn. Alle groepen zijn ook al zo groot. Dat kan ik nooit bijhouden.

5. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Dat is goed. Gaan we gezellig met z'n tweeën verder en misschien sluiten er nog wat dames aan. Zou al helemaal mooi zijn als dat dames van ons Zwanger Worden Clubje zijn!
    Zelf zit ik ook in het groepje november 2017 mmm mama's, maar dat groepje is vrij rustig.

Maar hoe gaat het met jou? Wanneer heb je de eerste echo? Of heb je die al gehad? Zo spannend!!

Met mij gaat alles prima: heb gisteren de termijnecho gehad en de kleine is helemaal goedgekeurd. Zo fijn!

6. suzies

suzies Bekend lid

8 jun 2015
    545
    148
    43
    Wat fijn dat alles goed is bij jullie. Zo fijn lijkt me dat inderdaad die bevestiging. Maak(te) je je erg ongerust? Zit je nu gewoon bij de verloskundige?

Wij hebben vandaag de eerste echo, superspannend. Ik kan niet wachten om het kloppend hartje te zien. Aan de zwangerschapssymptomen zal het niet liggen maar dat zegt helaas niets. Sinds vorige week is de vermoeidheid ingeslagen als een bom. Hoe gaat dat bij jou?

7. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    He meiden, ik ging even spieken bij dit topic en zie ik dat jullie hier gezellig met zijn tweeën aan het kletsen zijn, wat leuk!

Suzies wat spannend vandaag je eerste echo. Het is zo onwerkelijk nog steeds vind ik ;). Hoelaat mag je er heen?

Zaza, jij alweer 11 weken, wat fijn!! Heb je de termijnecho al gehad?

8. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Sorry dames, was een tijdje niet op het forum, ik vind het toch leuk om te lezen en reageren:

@suzies: ik zei het al in ons 'oude topic' maar wat fijn dat de echo goed was. Ik ben nu 12 weken, maar snak telkens naar een nieuwe echo. Ik vind het zo'n fijne bevestiging, en het wordt nu ècht leuk. Je kunt al alles zien: hoofd, buik, benen, armen maar zelfs handen en voeten. En de kleine beweegt veel! Dus naast een bevestiging dat het allemaal goed is, is het ook heel leuk. Ik vraag me af of ik naarmate de zwangerschap vordert ook wat minder behoefte aan heb... Nu nog niet in elk geval!
    En die moeheid: ja verschrikkelijk! Bij mij begon het ook al heel vroeg, en ben er nog niet overheen. Ik las ergens dat het vooral vervelend is in het eerste trimester, maar ik ken dames die er 9 maanden last van hebben. Ik hoop dat wij niet bij die groep horen!
    En ik zit inderdaad bij de verloskundige. Ik mocht kiezen: ziekenhuis of vk. Maar ik ben blij dat ik voor de vk gekozen heb. Geen steriele ziekenhuizen meer (behalve voor de officiële echo's en bevalling), maar in een vrolijke praktijk met vrolijke mensen en dames met dikke buiken!

@Aanne88: hoe gaat het met jou? Een jongetje las ik! Wat leuk! Ik heb een sterk gevoel dat ik ook een jongetje krijg, maar tot nu toe wil ik het nog niet weten. Ik ben benieuwd hoe lang ik dat kan volhouden. En heb jij met een dikke 15 weken nog veel kwaaltjes? Ben jij (nog) moe?
    Heb jij de NIPT gedaan? Of de combinatietest? Of geen van beiden?
    En heb jij het al tegen iedereen verteld? Vrienden, familie, werk?

Ik heb de termijnecho al gehad en alles was goed gelukkig. Heerlijk om die kleine te zien spartelen! En vorige week heb ik bloed geprikt voor de NIP-test. Dat was even pittig: ik ben al geen held met naalden, maar nu gingen ze 10 buisjes aftappen! Twee daarvoor echt voor de NIPT, maar de rest ook voor allemaal andere waardes (rode bloedlichaampjes, vit D, etc.) Dat was even schrikken, maar het is weer achter de rug. Ik merk dat ik toch weer heel graag snel de uitslag wil weten... Zo blijf je toch telkens wat onzeker...

Deel Deze Pagina