December 2018 mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door KakieLakie, 3 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Ons blije ei (screenshot van een filmpje) Screenshot_20190225-182503_Photos.jpg
     
    Lalalola, Jackie333, Stormpy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier sinds vandaag beetje op 5 flessen van 150
    Ritme ook niet echt ze komt nu al 2 dagen kwart over 7 in de ochtend en slaapt tussen 10 en 11 savonds. Ben benieuwd nu met die 5 flessen of ze nog door slaapt tot morgen ochtend.
    Kwa speeltjes we hebben een speelkleed boxmobiel en van de week soort unicorn hanger/ rammel ding besteld kan ze ook tijdje mee spelen maar ineens is ze moe en er klaar mee
     
  3. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Bied hier flessen van 150 aan, die gaan meestal wel leeg als ze om de 4 uur drinkt. Als ze gaat rommelen en vaker komt of onrustig slaapt en dr ritme in de war gooit geef ik meestal nog een fles van 120 met een kleinere speen tussendoor.

    Dafne is verliefd op dr boxmobiel van Woezel en pip en vindt ook de wipstoel met boog erover leuk. Rammelaars etc heb ik al wel opgezocht maar ze moet nog even ontdekken dat ze handjes heeft :cool:

    Na een hele dag oefenen gisteren viel ze vanmorgen na maar paar minuutjes mopperen zelf in slaap! Hoera!
     
    Fennec en Jackie333 vinden dit leuk.
  4. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wij bieden per keer 120/4 aan (wordt 140). Drinkt ze af en toe leeg. Soms wil ze dan nog iets meer maar andere keren laat ze dat weer staan. En soms drinkt ze maar 100. Maar ze komt de laatste dagen rond de 800 cc uit. Soms wat minder soms wat meer.
    Volgende week naar cb. Dan horen we wel of we meer moeten gaan aanbieden. Maar doordat ze weinig slaapt is ze nog niet toe aan een flesje na het slapen en dan merk ik dat als ze wel honger heeft ze soms erg moe is om een fles leeg te drinken. Dat ook maar even bespreken.

    Ben benieuwd hoe het bij de kinderarts is en hoeveel hij weegt en de lengte! Succes vandaag
     
    Katsje vindt dit leuk.
  5. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier onze vrolijke Frans :D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Fennec, Jackie333 en Lalalola vinden dit leuk.
  6. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Wat heerlijk al die lachjes! Bij ons is het echt een ochtendmens. Hij kan dan niet meer slapen en lacht heel veel. Nadeel is dat hij vannacht om 4 uur al dacht dat het ochtend was.. Ik heb de lachjes nog niet heel goed kunnen vastleggen want ik smelt steeds zo dat ik vergeet een foto te maken haha.
    Bekijk bijlage 608330
     
    Fennec en Jackie333 vinden dit leuk.
  7. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik krijg net vreselijk nieuws. De dochter van mijn baas heeft haar kindje verloren. Gisteren geboren en na een hartstilstand overleden... we hebben heel wat echo's en foto's van babykamers gedeeld tijdens de zwangerschap. Wat lijkt het me vreselijk om met lege handen thuis te komen van het ziekenhuis.. :cry:
     
  8. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Jeetje wat afschuwelijk :cry::cry:
     
  9. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Lalalola wat een vreselijk nieuws is dat!
     
  10. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje wat heftig zeg
     
  11. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk zeg, kan me er niks bij voorstellen... (gelukkig maar).
     
  12. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wat heftig. Dat kun en wil je je ook niet voorstellen...
    Die zullen door een zwarte periode gaan. Gewoon tijdens de geboorte. Pfff. Was het een zware bevalling of had het kindje een afwijking?
     
  13. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Het was een zware bevalling. 10 minuten hartstilstand en hoewel het hartje weer op gang kwam was er al teveel schade aan de hersenen ontstaan waardoor ze is overleden.
     
  14. Jackie333

    Jackie333 Actief lid

    3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wat oorzaak ook is, blijft enorm verdrietig en je komt dan thuis zonder gevulde maxi cosi en de kinderkamer zal leeg blijven...hartverscheurend
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  15. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    @Lalalola
    Jeetje wat verschrikkelijk zeg :cry:
     
  16. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Gisteren naar de kinderarts geweest. Gelukkig is het niets ernstigs. Het is een hele lange nasleep van de virusinfectie die hij 4 weken geleden heeft gehad. Het kan zelfs maanden aanhouden, kan ook na een volgende infectie ineens over zijn.
    Hij groeit gewoon goed: is 11 weken, weegt 5790 gram en is 60 cm!!
    Dus gelukkig niets om ons zorgen over te maken!!!
     
    Jackie333 en Fennec vinden dit leuk.
  17. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    @Katsje fijn die geruststelling! Hopelijk duurt het geen maanden en is hij er snel vanaf!
     
    Katsje vindt dit leuk.
  18. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Huh!? Kan dat zo'n lange nasleep hebben? Ik hoop dat het snel over is. Gelukkig groeit hij goed!
     
  19. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Blijkt dat t dus idd zo’n lange nasleep kan hebben...wist ik ook niet! Hopelijk is ie er snel vanaf....tis af en toe net zo’n ‘pruttelpot’
     
  20. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Jullie nog tips om de kleine in slaap te krijgen? Hier huilt hij vaak van vermoeidheid maar ik krijg hem niet in slaap. Dat gaat dan uren zo door totdat het alweer tijd is voor de volgende voeding. Het gebeurt nu ook vaker snachts en ik ben kapot. Zichzelf in slaap laten huilen gaat niet want het huilen wordt steeds harder tot hij helemaal overstuur is
     

Deel Deze Pagina