December 2018 mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door KakieLakie, 3 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik heb het gevonden
     
  2. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    @Fennec ik heb nu heel vaak dat ik hem in bed leg hij niet meer gaat huilen maar hij blijft wel wakker. Om zich geen kijken, beetje praten en zuchten.. gisteren zelfs 1,5 uur toen ben ik toch maar teruggegaan nog even speentje gegeven. Is dat bij jou ook weleens?
     
  3. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Oja, Gwendolyn zit in precies dezelfde fase. Kletsen, kletsen, kletsen in bed. Lachen, giebelen. Heel irritant. Ik doe hetzelfde hoor. Op een gegeven moment ga ik ook terug voor een speen. Maar niet binnen 5 minuten, want dan tuft ze hem meteen weer uit. Ik wacht met haar gebrabbel minimaal 10 minuten.
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  4. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Haha grappig dat het een beetje hetzelfde gaat. Gelukkig niet meer heel hard huilen! Ook overdag niet. Echt heerlijk. En hij slaapt zo 3 slaapjes overdag in zijn bed
     
    Fennec vindt dit leuk.
  5. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Hier weer snachts onrust en overdag vooral hazenslaapjes. Best wel lastig!
     
  6. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Oei vervelend. Misschien weer een sprongetje?
     
  7. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Bij mij is het nu 2x voorgekomen dat hij maar 4 voedingen geeft gekregen overdag. 2x fles en 2x borstvoeding. Hij laat er net wat meer tijd tussen met slapen enzo. Maar zal wel goed zijn? Snachts slaapt hij vaak ook van 19:00 uur ongeveer tot 06:00!
     
    Fennec vindt dit leuk.
  8. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh dat lijkt mij zo heerlijk! Hier nog elke nacht eruit helaas.
     
  9. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Dank je! Het is een heerlijk blij ei
     
    Fennec vindt dit leuk.
  10. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wow wat goed!
     
  11. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Hier ook nog elke nacht meerdere voedingen, maar goed, hij slaapt wel snel weer dus dat is fijn
     
    Fennec vindt dit leuk.
  12. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Zitten er veel moeders in die december 2018 fb groep?
     
  13. Clur

    Clur Actief lid

    6 dec 2018
    177
    96
    28
    Vrouw
    Zó even bijgelezen, had al even niet meer gekeken op het forum. Inmiddels gaan wij alweer richting de 4 maanden.. :eek: Stop de tijd!!!

    Maar Jeetje wat geniet ik (wij) van Ons mannetje, hij is zo lief en vrolijk. Héérlijk!
    Ik ga bijna huilen als ik eraan denk dat dit voor ons de laatste baby ik.. Maar daardoor geniet ik wel des te harder.

    Hier gebruik ik voor onze oudste zoon de droge huidzalf van Dr. Leenarts

    https://www.drleenarts.com/product/droge-huid-zalf/


    Werkt hier top!
     
    Recharmi en Fennec vinden dit leuk.
  14. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Vooral van de 1 tm 15 dec groep. Zitten er in totaal geloof ik 26 in.
     
    Stormpy vindt dit leuk.
  15. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Nu Pasen eraan komt lijkt het mij zo leuk als hij volgend jaar eitjes kan zoeken en verven :D:D

    Gaan jullie nog wat doen met Pasen?
     
  16. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Nu ik weer werk en nog maar 2x per dag borstvoeding geef loopt mijn melk volgens mij terug. Vanochtend en vanmiddag bleef hij heel lang drinken en toen ik hem er uiteindelijk af haalde begon hij meteen te huilen.. Ik heb daarna nog maar een flesje gegeven want er kwam geen einde aan de borstvoeding anders.. Wat zal ik nu doen? Wel doorgaan met 2x voeden? Kan het dan nog gaan stabiliseren dat het wel genoeg is? Ik wil hem niet te weinig geven. Mijn ouders roepen de hele tijd dat als ik er zo'n zorgen van heb ik me niet schuldig moet voelen en gewoon over moet gaan op kunstvoeding. Maar eerlijk gezegd geef ik geen borstvoeding omdat het het beste voor mijn kindje zou zijn, maar omdat ik zelf zo geniet van die knuffel momentjes waar hij zo lief aan mijn borst ligt. Ik ga dat dan zo erg missen!
     
    Stormpy vindt dit leuk.
  17. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.830
    1.661
    113
    Leerkracht
    België
    Dan zou ik eventueel hem vaak genoeg aanleggen, maar eventueel na een borstvoeding moment ook wel flesje geven. Zodat hij toch geen honger heeft..
     
  18. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik denk niet dat 2 keer voeden voldoende is om het op gang te houden. Anders even de vraag stellen op de facebook pagina borstvoedingsforum of la leche leguae? Daar zitten ook lactatiekundigen, die kunnen vast goed advies geven over de combinatie van bv en kv. :thumup:
     
  19. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Kolf je ook op het werk? Heb je geen last van pijnlijk borsten als je dat niet doet?

    Ik denk ook dat 2x per dag te weinig gaat zijn om het op pijl te houden.
     
  20. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Oh dat vind ik wel wat druk
     

Deel Deze Pagina