December 2018 mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door KakieLakie, 3 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    De zomer komt eraan dus ik heb weer een hoop kleertjes ingeslagen. Wel allemaal tweedehands dus dat scheelt weer. Ook een goeie tip: bij kleertjesdoos.com kun je tweedehands merkkleding kopen. En ik heb ook een hoop via Instagram gevonden gewoon zoeken op #maat68
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  2. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.593
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Hier zitten we al ruim in mt68....soms zelfs al 74:( Echt man, zo’n turbobaby niet normaal:cry:
    Gaan nu over naar 4 flessen van 200ml en een fruithapje. Hij drinkt zn flessen amper leeg...
     
    Lalalola vindt dit leuk.
  3. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Ik ga nu wel wat minder hier kletsen. Vind het geen fijn idee dat iedereen hier kan meelezen en foto's bekijken zonder in te loggen (je weet maar nooit wie hier meeleest).
     
  4. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Geweldig!!
     
  5. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Echt waar? Dan is dat veranderd, dat was niet zo:(
     
  6. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Hoe gaan de nachten bij jullie? Hier wisselend soms goed maar de afgelopen dagen komt hij echt weer vaak
     
  7. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook wisselend hoor ene keer niet hier laatste paar dagen ook weer vaker
     
  8. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Misschien is het weer sprongetjestijd? Gisternacht vanaf 1 uur weer 6 of zeven keer geweest maar vannacht gelukkig maar twee keer
     
  9. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Hier volop in een sprong. Grotere flessen en meer slapen (alleen nog niet zozeer snachts).
     
  10. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Hier overdag ook snel weer aan een slaapje toe. Beetje huilerig ook een erg rode wangetjes dus ik zit al aan tandjes te denken
     
    Fennec vindt dit leuk.
  11. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Vandaag ook 2 besteld, benieuwd of het werkt bij Jason:D
     
    Fennec vindt dit leuk.
  12. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Herkenbaar, enorm rooie wangetjes:)
     
  13. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hij krijgt nu een papfles om 22.00 en dan pas weer 08.00 in de ochtend:thumup:
     
  14. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    We hebben overwogen papflessen te gaan geven, maar besloten het niet te doen. We doen dat dan echt voor onszelf, zodat wij kunnen slapen. En dat vonden we een beetje egoistisch :oops:. Voelde niet goed.
     
  15. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Wow!
     
  16. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ja we hadden na de papfles dat hij nog wel kwam om 05.00 maar dat spuugde hij weer uit omdat hij toch nog vol zat met de vorige voeding, en hij meld zich nu pas om 08.00 zelf en dan drinkt hij 135cc. Dus dat is opzicht netjes, nu hij ziek is komt hij vaker omdat hij kleine beetjes krijgt
     
  17. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Wij ook eerst, maar zo dronk hij toch iets meer, in overleg met de kinderarts. Jason drinkt al lange tijd slecht, max 600cc op 24 uur. En de papfles van 215cc is de enige fles die er compleet in gaat, zo krijgt hij toch voeding binnen zeg maar
     
    Fennec vindt dit leuk.
  18. Recharmi

    Recharmi Lid

    19 nov 2018
    16
    0
    1
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hellevoetsluis
    Misschien een hele stomme vraag die ik nu ga stellen maar ik twijfel.
    15 december ben ik bevallen van eerste kindje, sinds 4 maart ben ik weer gaan werken voor 24 uur per week.
    Begin februari licht begonnen met sporten en langzaam opgebouwd maar nu ...

    Ik voel me week na week vermoeider worden.
    Komt steeds minder uit mij qua huishouden en moet bijvoorbeeld ook info van werk doornemen maar ik kan 10x dezelfde zin lezen zonder dat het tot me doordringt en blijft hangen.
    Concentratie is een probleem en heb soms stomme acties die ik anders nooit zou doen.
    Verschillende collega’s (zonder van elkaar te weten) kwamen afgelopen week met opmerkingen van ‘Zo onder welke bus ben jij vanmorgen gekomen’ .. etc.

    Is dit nu normaal en moet ik mijzelf verder de tijd gunnen qua herstel?
    Want eerste kindje is niet niks of zou het misschien toch wat anders zijn?
    Wat zijn jullie ervaringen hierin?
    Denk vraag het hier eerst even na want huisarts zal ongetwijfeld bloed gaan prikken en 9 van de 10 keer komt er toch niks uit :p
     
  19. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Het is heel normaal hoor, je hebt gewoon even de tijd nodig om te herstellen, ook hormonaal gezien en wellicht zijn je nachten slecht, dat kan ook veel invloed hebben!
     
  20. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat het wel normaal is. Zo'n kleintje is ook nog constant in ontwikkeling, dus als je een beetje gewend bent aan hoe het nu gaat is hij alweer toe aan de volgende stap, je moet je continue aanpassen (dat vind ik zelf soms heel lastig). Ik probeer mezelf en mn lijf ook echt die "9 maanden ontzwangeren" te gunnen, hoewel dat accepteren soms niet meevalt.
     

Deel Deze Pagina