December 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door santjeb, 5 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Ik snap je angst, heb ik ook enorm! Kan me niet snel genoeg 7 mei zijn ook:D
     
  2. MamaTuttebel

    MamaTuttebel Niet meer actief

    Hallo lieve dames!

    Waarom melden jullie je niet al in een bestaande bevallings groep van december! Die bestaan nml al ;) jullie zijn van harte welkom hoor!

    Hier ook pril zwanger, ongeveer 5,4 weken.
     
  3. MamaTuttebel

    MamaTuttebel Niet meer actief

    Uiteraard moeten jullie het zelf weten hihi! Goed bedoelt en reuze gezellig :)
     
  4. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Oh, ik wist niet dat er ook een andere was!
     
  5. MamaTuttebel

    MamaTuttebel Niet meer actief

    Ja zeker een beval gegroep van 1-15 december en een groep van 16 tot eind december ;)
     
    Fennec vindt dit leuk.
  6. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Heb je misschien een linkje? Ik zit er denk ik overheen te kijken in het overzicht

    Edit: ik denk dat dit hem is voor eind december
     
  7. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Dan ben ik je nog nooit tegen gekomen in het ziekenhuis. Ik zit in Rotterdam.
    Wisten bij jou bekenden van de terugplaatsing?
    En bij jou droomwens79?

    Ik zit nu een beetje met wat ik moet doen... Mijn collega's die dicht bij mij staan wisten de datum van terugplaatsing en vertellen iedere dag wel eventjes heel kort dat ze voor mij duimen. Lief bedoelt natuurlijk.
    Maar wanneer ga je het vertellen? Komende week toch al? of na een echo?
    Denk als ik lieg dat ze mij meteen door hebben. Het gaat nu alleen om de komende vier dagen want daarna heb ik twee weken meivakantie.
    Mijn schoonouders wisten ook van de terugplaatsing en houden keurig hun mond met vragen... Maar als mijn collega;s het wel weten en zij niet, vind ik dat ook weer zo raar.
    Heeft iemand tips?
     
  8. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    @Barbje ja herkenbaar. Ik heb de mensen in mijn omgeving die op de hoogte waren van de terugplaatsing het maar gewoon verteld. Dan heb ik wat steun als het mis gaat op werk en bij familie.

    Vrienden vertellen we het nog niet, mede omdat we daar toevallig afgelopen weekend een stevig woordje mee hebben gewisseld dat we ons buitengesloten voelden door hen en we ons niet gesteund voelden (een stel heeft al een kind en alle vrouwen in de vriendengroep, tot voor kort op mij na, zijn nu zwanger).

    Het is persoonlijk. Ik ben heel open, ook over het traject. Dat vind ik prettig. Ik beschouw het als een medisch probleem met een grote impact op ons leven. Niks om ons voor te schamen en fijn als mensen er rekening mee kunnen houden (al doen ze dat alsnog niet altijd).
     
  9. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Heyyy... ik mag hier ook mee kletsen! 21 december uitgerekend
     
  10. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Hallo, is deze groep nog actief? Ik zou graag mee willen praten!
     
  11. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Nee! Een andere wel! Ik tag je!
     

Deel Deze Pagina