December 2021 mama's & baby's

Discussie in 'De mama's' gestart door Snoepjes, 19 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Nou, Aaron heeft 'NEE' uitgevonden voor als hij iets niet wil. :roflmao: Kom, nog even een slokje melk en dan gaan we spelen. NEE. Hier, wil je nog een hapje? NEE. :roflmao: Begint dat nu al? :p

Naturel vindt dit leuk.
  2. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik denk dat hij zich in de leeftijd heeft vergist:roflmao:

Spiekerbox vindt dit leuk.
  3. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Hij kan nog niet tellen, ben bang dat ik weer eens een aparte te pakken heb. :roflmao:

Naturel en Snoepjes vinden dit leuk.
  4. Joycebjorn

Joycebjorn Actief lid

9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw
    Joeri doet dat ook, niet het zeggen dan maar wel het schudden.
    Vooral ook bij het avondeten dat hij ineens vertikt :(

5. Joycebjorn

Joycebjorn Actief lid

9 dec 2020
    143
    108
    43
    Vrouw
    Hij is trouwens toch vorige week naar de kapper geweest. Echt gelijk een hele andere kop.

Bijgevoegde bestanden:

Spiekerbox en Kramertje vinden dit leuk.
  6. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Gefeliciteerd aan de inmiddels jarige kindjes!!

Dames dames watceen heerlijke foto's!! Alleen maar knuffelkindjes, lekker hoor!

Titi (Tiana) heeft 4 tandjes boven en 2 onder voor nu, geen kwijl meer dus voor nu was dat het.... wil je alleen maar bijten. Verschrikkelijk dit kind en dan lief lachen als ze gebeten heeft.

Lopen doet ze officieel sinds november en nu is weg rennen erbij gekomen...... Tiana wat stop je in je mond..... en weg is ze!

Praten is voor nu alleen mama en papa en verder alleen maar brabbelen.....

Ohhh heb een nieuwtje..
    Ben inmiddels 11 weken zwanger.... niet verwacht en we moesten er even over nadenken maar is helemaal welkom. Ik kwam er 3 weken geleden achter, vlak voor vertrek op vakantie...
    Gisteren echo gehad en inmiddels alweer een heel kind..... zit dit keer onder zware controle om de extremevroeggeboorte te voorkomen.

Foto is van vorige week. Nog op vakantie

Bijgevoegde bestanden:

Zolta, Spiekerbox en Kramertje vinden dit leuk.
  7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    @Snoepjes Damon zit nog in de maxicosie (autostoel groep 1), maar wel al de vervolgstoel gekocht welke toevallig vanmiddag binnen komt. Dus binnenkort zullen we hem wel gaan vervangen, al is het nog niet perse nodig.

@Spiekerbox Hahaha daar ben je mooi klaar mee en begint al vroeg! Hier nog geen "nee", maar wel steeds hard wegkruipen als je hem wil oppakken of als hij iets ondeugends heeft gedaan.

@Joycebjorn Ach wat een snoetje! Ging het goed bij de kapper? Damon moet eigenlijk ook. Oma mag het doen want die is kapster, maar vraag me af of hij stil blijft zitten ;)

@Winderig80 Wauw wat een mooi nieuws, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed? Vind je de zwangerschap spannend? En wat een mooie meisje is Tiana zeg <3

Winderig80 en Spiekerbox vinden dit leuk.
  8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Herkenbaar hoor. Ik heb ook aparte snuiters gecreëerd :roflmao:❤ Geeft niks :D

9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Winderig80 van harte! Jullie waren voor T. heel lang bezig toch dacht ik me te herinneren.. bijzonder zeg!

Ik heb even goed gekeken en onze meid komt nog niet met haar koppie boven de maxicosi uit. Ik las ergens dat het het wel de veiligste manier van vervoeren is, achterwaarts.

Ik ben nog steeds zo verliefd op ons mooie lieve meisje. Ze heeft al een hele bos met haar, het krult/springt en ze kan al best een tijd een staartje in. Zooo leuk.

10. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Nee schudden ook inderdaad, ze weten maar al te goed wat het betekent. Vervelend dat hij niet wil eten! Gaat brood wel goed?

11. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Groot dan opeens hè? :eek: Aaron moet ook echt echt echt. :oops: We gaan in januari een kapper zoeken, liefst voor thuis.

12. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Lijkt me ontzettend spannend. Ik hoop van harte dat het goed mag gaan en dat dit kindje wat langer blijft zitten! Mooie dochter heb je. ❤️

13. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Dat (lachend) wegkruipen gebeurt hier ook. :D Ik kan dan echt m'n lachen niet inhouden, zo niet pedagogisch verantwoord. :roflmao:

14. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Aparte snuiters zijn de leukste! :D Ik hou ervan. ❤️

Naturel en Snoepjes vinden dit leuk.
  15. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Zo, laatste reactie (spam:eek:).

Dat verliefd zijn lijkt niet over te gaan ofzo, het is zo intens en wordt met de dag erger. :eek: Ik begrijp je helemaal! Nou heb je ook wel echt een ontzettend lekker meiske, dus niet zo gek ook. :p

Snoepjes vindt dit leuk.
  16. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Oeh @Winderig80 wat een mooie meid. En die wenkbrouwen met die ogen ❤️ en.. gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws!

Snel weg kruipen doet Abby vooral als ze een deur open ziet staan of als er een big shopper op de grond gezet wordt. Ze weet niet hoe snel ze daar bij moet zijn. Bij de opvang houden ze voor haar nu expres de deur geblokkeerd.

17. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Ik vind de zwangerschap super spannend. Ik wacht op alles wat kan komen. Bij Tianawas het nu al een gedoe met misselijk zijn..... mag niet klagen, tot nu toe voel ik me goed, dus we gaan het zien.

Zoooo in totaal ben ik 15 jaar bezig geweest om Tiana te krijgen. Ik prijs me met haar al gelukkig, daarom hadden we eeze ook echt niet verwacht.

THANK YOU ALL
    wordt een spannende tijd

Zolta, Naturel, Kramertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Nog de beste wensen, dames! :)

Onze meid is al een paar dagen ziekjes. Koorts enzo. En nu heeft ze allemaal lichtrode vlekjes op haar buik. Volgens mij de 6e ziekte. Even aankijken deze dagen.

Ook ligt ze regelmatig tussen ons in in bed :rolleyes:. Ik heb GEZWOREN dat nooit te doen. Maar met dat spoken van haar snachts ben ik blij dat we allemaal weer kunnen slapen... :|

En het is stiekem wel erg gezellig, mijn kleine prinsesje lekker dicht bij me :oops:

19. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Ai, beterschap! Lekker doen, toen Aaron ziek was heb ik met hem op het logeerbed geslapen. Krijg je tenminste een beetje rust inderdaad. :D

20. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ze is nu weer aan het huilen. Echt ik kan zo slecht tegen dat gehuil :cry: Ze slaapt echt voor geen meter.. we zitten in een hele zware periode met de oudste en mijn man moet morgen weer werken na 2 weken vakantie...

Een top combi dus...

O ik heb het zo gehad :( sorry voor het geklaag...

Deel Deze Pagina