Oh bah alsnog ja... Hoe gaat het nu? Hier merken we (nog) niks, maar we zijn een week verder dus het kan nog.
Hier is het bij 1 dagje ziek (koorts) gebleven, dus alles meegevallen. Hoe is het met Aaron? Nog nergens last van? Wel het idee dat we in de 15 maanden sprong beland zijn Sinds zaterdag heeft Damon overdag niet meer geslapen Als we hem op bed leggen is het continue staan en roepen/gillen…. Na een halfuur we maar uit, want uiteindelijk toch niet slapen. Gister van armoe naar 1,5 uur rondgereden in de auto en een uur geslapen. Vanmiddag om 4 uur wat borstvoeding gegeven en een halfuurtje geslapen. Vanavond wilde hij ook niet slapen, ruim een uur in de weer geweest. Poehhh hoop dat dit snel voorbij gaat! En ik heb iets gaafs gedaan (vind ik tenminste). Aangezien we 4,5 jaar bezig zijn geweest om vitaal zwanger te worden en Damon natuurlijk mijn grote/kleine liefde is, heb ik hem vandaag laten vereeuwigen op mijn arm ❤️
Tof, die tattoo! Hier geen last van de prik, maar inderdaad ook opeens weer gedoe met slapen overdag, terwijl het net weer lekker ging met 2 slaapjes. Zucht. Wel fijn dat het bij jullie maar bij één dagje ziek zijn is gebleven! Dat scheelt. Hoe gaat het met de andere dames en kindjes? Nog even Aaronspam. Bekijk bijlage 746370
Dankjewel <3 Oh nee bij jullie dus ook..... ik vermoed echt 15 maanden sprong.... Alleen het rare is gisteren en vandaag prima op de opvang geslapen, maar thuis... Achhh wat een lekkere knapperd is het toch zeg <3
Ja het ging net weer lekker na een hele onrustige periode qua slapen. Het schijnt erbij te horen, uitzitten maar weer. Het is een fase.
Leuk om alles weer wat bij te lezen. Mooie fotos ook van jullie schatjes. Hier weigert Joeri zijn avondeten. Een boterham en een banaan dat lukt wel dus doen we dat vaak maar, het komt vast vanzelf wel weer. Wat ik nu af en toe doe is met de lunch havermoutpap met groente er doorheen maken en dat eet hij tot nu toe wel. Nachten zijn ook nog steeds drama, hij slaapt vaak tussenin. Slaapjes overdag is wisselend maar over het algemeen een uurtje in de ochtend (maken hem dan wakker) en in de middag 1,5 uur. Tegenwoordig gaan we naar de ouder-kind gym en dat vind hij geweldig. Het is echt een klimaapje die overal op klimt, ook klimt hij de trap op als hij naar bed gaat. Glijbanen vind hij geweldig, ook hobbelpaarden en hij babbelt er op los.
Ook al zo'n leuk ventje lijkt me een uitdaging met dat eten en slapen! Hoop voor je dat dat snel anders wordt. Ben je niet helemaal kapot na al die gebroken nachten? Grappig, die gym, ik ken dat helemaal niet. Denk er wel over om een 10rittenkaart bij monkey town te kopen, dan kan er ook geklauterd worden.
Ik krijg geen meldingen meer, heel irritant. Zie leuke foto's voorbij komen!!! Ik overweeg ook een tattoo... wacht nog ff op de volgende dame
@Winderig80 Hier ook alleen meldingen van likes en quotes helaas.. Je krijgt weer een meisje? Of had ik dat gemist/vergeten? Zou me niks verbazen namelijk. Hoe gaat het met je zwangerschap?
Joe! Ook hier geen meldingen... Abby is een echte veelvraat. Alles wat eten of eetbaar is, moet in haar mond.. als ze erg blij is zegt ze ook de hele tijd: eten, eten, eten!! Dat hoeft er dan niet mee te maken hebben Ben benieuwd hoe lang ze dat blijft doen, haar broer eet namelijk geen avondeten en nauwelijks fruit... Slapen gaat redelijk. Elke nacht een kwartier wakker om 4.30u en overdag 1,5 uur slapen. Vandaag sliep ze per ongeluk 3 uur, dat is dan wel even gek.. We vermoeden dat er nu weer wat in haar gebit gebeurd.. ze heeft 1 rode wang, erg bijterig en stukke billen. Alleen had nog geen hoektanden verwacht Leuk om dd foto's te zien! Hoe gaat het met de zwangerschap @Winderig80?
He dames, @Spiekerbox.... yes het wordt weer een heksje (in love) De zwangerschap gaat tot nu toe "goed" Heb wekelijkse controle en helaas zal ook deze niet voldragen worden. Vandaag ben ik 25 weken dus dat gaat goed. We streven allemaal naar de 28 dus nog minimaal 3 te gaan. Ze begint wel weer een achterstand op te bouwen qua groei dus wordt spannend volgende week. Maar verder...... de medicatie helpt goed en voel me beter dan bij Tiana dus dat is goed
@natural Nee ik ben gelukkig nog thuis. Maar moet mijn bloeddruk dagelijks toesturen zodat ze het in de gaten kunnen houden.
Hoi iedereen, Wij waren een tijdje van de radar… veel gebeurd! De rollercoaster is achter de rug, maar de chaos is nog aanwezig. Er waren heeel veel nieuwe berichten. Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschappen. Prachtige foto’s! En vooral leuk dat de groepschat weer open is. Onze kleine meid doet het goed. Ze heeft toen ze 6 maanden oud was een hersenvliesontsteking opgelopen. Na een aantal dagen ziekenhuis opname mocht ze thuis verder herstellen en zover wij zien heeft ze niets eraan overgehouden. Ook al blijven we alert. Ze is nu met 16 maanden 74cm en net 10kg. Ik kreeg de gekste vragen vanuit het cb naar me hoofd geslingerd, omdat haar curve op de -2,5 uit kwam, maar ze doet het goed en alles is gewoon prima! Haar lijn, haar bouw. Wij hebben zowel lange als kleine familieleden en deze dame zal gewoon wat kleiner zijn, maar zo knap hehe! Ben verder benieuwd hoe het met jullie gaat! Slaap lekker voor straks. Ps. Doorslapen gebeurd hier met beide kinderen niet meer…
Jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig lijkt ze er niks aan overgehouden te hebben, maar goed dat jullie alert blijven. Wij hebben met 4 maanden ziekenhuisopname corona gehad en met 11 maanden (na 3 maanden ziek zijn) een ziekenhuisopname met RS-virus en op dat moment ook een longontsteking, dubbele oorontsteking en bloedarmoede. Voor dat laatste lopen we nog bij de kinderarts. Hij kreeg een ijzerdrankje die goed hielp. Alleen is deze helaas nu al een aantal weken niet meer leverbaar. Hij blijft sinds hij 11 maanden is qua gewicht hangen tussen de 9 en 9,5 kilo. Ik maak me daar wel eens zorgen over. Maar kinderarts denkt dat hij het spijsverteringstelsel van zijn vader heeft. Die kan ook alles eten zonder aan te konen. Zijn groei gaat wel door. Hij is nu 80cm. En op goede vrijdag is hij grote broer geworden! Hij doet het super lief! Wil hem vaak 'aaien' en heel voorzichtig kusjes geven.
Wat fantastisch, van harte gefeliciteerd! ❤️ En wat een zorgen om die kleine popjes, zieke kindjes zijn helemaal niet leuk. Fijn dat ze beide opgeknapt zijn!
Met Aaron gaat het goed, hij zit inmiddels in maat 86 broeken en 92 shirts, en dan alleen de lange shirts want anders past het niet. Het is zo'n lang eind, niet normaal haha! Hij is helemaal gek van zijn stapelbekers, maakt zeer geconcentreerd een toren van 8 bekertjes, om ze vervolgens 1 voor 1 weer in elkaar te stapelen en netjes op te ruimen. Ik sta er elke keer weer van te kijken. Het is een gewoontediertje, het moet zo gaan en niet anders, anders laat hij wel merken dat het niet klopt. Kind van z'n moeder. Edit: Oh! En hij loopt eindelijk los!
@Zolta wat een heftige periode zeg, maar fijn dat het allemaal weer goed gaat! @Iemand1991 Ik zag het op Insta, maar uiteraard ook hier van harte gefeliciteerd. Gaat alles goed met jullie? @Spiekerbox Wauw wat goed dat hij lekker los loopt! Damon loopt nog niet los. Begint nu wel steeds op handen en voeten te lopen (lijkt wel een hondje) en ook al een paar keer vanuit die positie gaan staan, maar lopen nog niet. We wachten rustig af Verder is hij sinds 2 weken over naar maatje 80. Het blijft met 16 maanden ook een klein en fijn kereltje. Eet ongelofelijk goed, maar net zoals bij @Iemand1991 heeft hij denk ik het spijsversteringsstelsel van papa En we zijn sinds 2 weekjes over op 1 slaapje. Hij gaat nu tussen 12:30/13:00 naar bed en slaapt tussen de 2-3 uurtjes dan.
@Zolta wat moet dat een enge periode zijn geweest (en misschien nog steeds wel) Fijn dat tot nog toe alles goed lijkt te gaan. En tsja die groei curve.. heeft ze vanaf het begin al op een lagere lijn gezeten? Mogelijk dat het gewoon haar lijn is. Als ouders weten jullie dit het beste ❤️ Hier volgen beide kindjes de bovenste lijn. Gelukkig krijgen we daar geen commentaar/adviezen op. Wij krijgen (sinds de zwangerschap al) te horen dat wij als ouders ook groot zijn, dus dat onze kinderen dat dan ook wel zijn.. tot vervelends toe.. @Iemand1991 gefeliciteerd met jullie tweede zoon! Alles goed gegaan? Wat hebben jullie in de zwangerschap een heftige tijd gehad met jullie oudste... Fijn dag er een kinderarts bij betrokken is. Wil hij het ijzerdrankje een beetje nemen? @Spiekerbox leuk hè dat los lopen. Opeens hebben ze het door en zijn ze niet meer te stoppen. @Kramertje ieder kind heeft zijn eigen tempo. Ze hebben nog lang genoeg de tijd om te lopen ❤️ maar snel dat ze kunnen zijn op handen en voeten hé?! Krijgen jullie ook nog steeds geen meldingen? Hier check ik het af en toe, maar moet zeggen dat ik het zonder meldingen ook vaak vergeet.. Onze dochter is geregeld 2 tot 3 uur achter elkaar wakker snachts, dat vind ik soms echt slopend. Helemaal als onze zoon ook begint te spoken.. mijn man slaapt overal door heen, heeft ook een zwaar lichamelijk beroep. Wellicht dat hij daarom zo knock-out is