Overdreven veel bloedverlies bij menstruatie

Discussie in 'De mama's' gestart door Evia, 6 dec 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evia

    Evia Bekend lid

    11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Dag Mama's,

    Sinds mijn laatste bevalling zijn mijn mensturaties heftiger dan ooit wat bloedverlies betreft. Ik wilde niet meer terug aan de pil, maar sinds het afgelopen half jaar is het zo erg dat ik bijna wel moet. Heb mn recept nog liggen, maar voor ik weer start zoek ik naar ervaringen van andere vrouwen. Is de pil de snelste weg? De beste weg? Of zijn er betere manieren dan de pil om je bloedverlies wat te laten minderen? De pijnen zijn ook altijd aanwezig geweest, daar kan ik mee dealen en neem ik naproxen voor. Die NSAIDs zouden ook het bloedverlies afremmen, maar dat is in mijn geval dus niet zo.

    Ik weet dat jullie geen huisarts zijn.. kan ik ook nog heen. Maar wil graag eerst 'onder de mensen' op zoek naar ervaringen. Voor het idee: ik verlies op 2 van de 4/5 dagen zoveel bloed dat ik beter gewoon op de wc kan blijven zitten omdat een cup, een maandverband of een tampon het niet langer dan een half uur houden voor ik doorlek.

    Mochten er vrouwen hier ervaring mee hebben dan hoor ik heel graag van jullie, dank alvast!!
     

Deel Deze Pagina