Eindelijk mag ik me ook tot deze groep vervoegen. We zijn ontzettend blij, nu alleen nog maar te hopen dat het goed blijft gaan. Wel heel veel last van misselijkheid, niet alleen 's morgens maar de hele dag. Ook best veel buikkrampen en menstruatiepijn. Is dit normaal? Zijn er nog dames die dit hebben?
Had ik ook de hele dag hoor en die krampen kunnen ook! gefeliciteerd, fijn dat het jullie gegund is om zwanger te worden.
Dankjewel! En heel moe, echt niet normaal. Gelukkig doe ik de hele dag door wel zittend werk maar tegen het einde van de dag ben ik totaal mijn concentratie kwijt.
Behoor helemaal niet in dit topic maar zag dezelfde naam als de mijne en wilde je even feliciteren Wat je voelt is wel normaal hoor, had ik ook. Groetjes, Wendy
Oke, dankjewel.. hopelijk is dit snel voorbij. Heeft misschien iemand tips die deze kwalen kunnen verlichten?
Gefeliciteerd!!! Die krampjes en steekjes heb ik ook, het ene moment wat erger dan het andere moment Ik ben niet echt misselijk maar als ik een lege maag heb krijg ik wel een naar gevoel, ik loop dus de hele dag te eten haha gewoon een cracker, snoepje, zodat er steeds wat in mn maag zit en dan gaat het wel wat beter
Gefeliciteerd! Ik herken dit zeker. Maar weet nog niet zeker of ik ook echt zwanger ben. Gister middag moest ik echt even naar bed. Ik ging er om 16:00 in en kwam er pas om 21:00 uit. Ik was ook echt zo ontzettend moe. Daarna om 23:00 naar bed gegaan en volgens mij ben ik meteen weer in slaap gevallen. Vanmorgen was ik er om half 8 uit, maar zou nu wel weer kunnen slapen.