Joepie! Een sinterklaascadeautje! Gefeliciteerde en geniet ervan! Wij kunnen ook niet wachten om het verder te vertellen. Toch heeft het ook wel wat, zo'n geheimpje met z'n tweeën!
Dames, dit moet geen kletstopic worden of een clubje Hier hebben we namelijk de clubs voor. Dit is alleen voor felicitaties bedoeld.
Hallo meiden: Vandaag een test gedaan lichte streep maar nog wel goed te zien!! Heb een hele warme buik dus dat geeft de extra zekerheid!! We zijn op 25 december uitgerekend!
Hoi dames! Ik mag het nu eindelijk ook zeggen! Ik ben zwanger! Het voelt zo onwerkelijk, ik kan echt aan niks anders denken! Mijn vriend en ik zijn in december begonnen, en na het uitvogelen van mijn cyclus was ik heel snel zwanger. Afgelopen donderdag getest; 's ochtends met een kv 2v5 test (licht streepje) en 's avonds met een cb test. Ook ik ben 23 december uitgerekend, maar dat is natuurlijk volgens mijn eigen berekeningen. Bij de eerste echo zou natuurlijk zomaar ineens kunnen blijken dat ik er een paar dagen naast zit.
Hihi. Wij hadden ook een uitgerekende datum van 23 december. Maar omdat t een tweeling was, werd t ineens toch iets eerder.
Iedereen gefeliciteerd..!! Hier ook een december baby..!! 20 december..!! 6 mei naar gynaecoloog voor eerste echo..!! Spannend..!!
Hoi hoi, iedereen gefeliciteerd !! Ook ik kan het eindelijk zeggen !! IK BEN ZWANGER !!! Ik ben nu vijf weken en 4 dagen.. Uitgerekend 18 december !!
Hallo ook ik ben zwanger!!!! En wel van een tweede. 17-4 was ik 5 weken en 5 dagen. Ben zo blij weer.!!! Maar andere kant ook zo onzeker ( heel stom) mijn eerste zwangerschap ging echt super maar ben nu zo misselijk steeds blehhh en met een kindje van 1 is dat aanpoten haha. 7 mei heb ik een echo op eigen verzoek en 22 mei die vanuit hun. Ben benieuwd. Tuurlijk is alles goed maar blijft spannend. Zijn jullie ook zo ziek?
Hallo ook ik heb een december kindje 22 dec. Morgen de eerste afspraak bij de verloskundige en 7mei de eerste echo zo spannend allemaal.. !!! Allemaal Gefeliciteerd !!!!
Ook ik mag me toevoegen aan het december maandje... Ik ben nu 4 weken en 1 dag zwanger... En ben uitgerekend op 31 december.. Misschien kerstkind, oud op nieuw kindje of gewoon de eerste van het nieuwe jaar.... maar heb al vanaf het begin pijnlijke borsten, en sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik moe en misselijk, de hele dag..!! Iedereen van harte gefeliciteerd...