Hallo Zag nergens echt een actief afteltopic voor de tweede helft van juli! Ik praat niet mee bij de bevallingslijst dus dacht mss leuk een apart kopje over de laatste 5 weken.. Ben uitgerekend voor 27 juli, laatste echo werd de baby wel gemeten op 24 juli Wie klaagt er mee?
Hey Artife, Ik moet nog wat langer (15 weken), maar vind het leuk om mee te lezen. Van de vorige keren weet ik dat je op een gegeven moment denkt: of mijn buik explodeert of de baby er uit (nu!). En dat duurt het nog zo lang.....
Ik meld me ook 30 juli verwachten we onze eerste. Ik ben echt de dagen aan het aftellen. Kan niet wachten om hem te zien..
Hier ook zwaar aan het aftellen Hier is het de tweede dus heb het al eens meegemaakt en kijk er zo naar uit om het weer mee te maken! Ben nu met alles wel later begonnen van laatste taakjes, dus zit hele tijd te denken aan wat ik nog moet doen ... Maar dat maakt het wel extra spannend vind ik Jij veel last ?
Tevens 27 juli uitgerekend. Ben zo gelukkig om nauwelijks klachten te hebben. Wel vind ik het enorm spannend nu, vraag me de halve dag af wanneer het gaat gebeuren . Hebben jullie dat ook?