Hey meiden, Wat een mooie buiken hier zeg! En wat een hoop echt zwangere buikjes al met een paar weken zwangerschap, leuk hoor! Mijn buikje is enkel 's avonds een beetje opgezet, mijn onderbuik was recht en is dan wat boller als de rest van mijn buik. Qua kwaaltjes heb ik ook nog weinig, alleen sneller moe en af en toe steekje in mijn buik. Geniet er van allemaal!
Hallo allemaal! Mooie foto's allemaal. Happymama, groot buikje voor 6 weken hoor, wel leuk. Ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben. Ben nu 4.4. Ik ben rond 16 dec uitgerekend. Spannend hopelijk gaat het goed. Ik heb een zoontje van 2.4 en vorig jaar mei een mk gehad (was wel ongepland), vandaar ik nu omzeker ben. Ben benieuwd hoe snel mijn buikje gaat groeien. Ik zal nog hier blijven kijken!
ik heb een foto van mijn buikje ja. Moet hem nog even op de laptop zetten! Dan zal ik hem erop zetten! Vooral savonds is ie nogal groot. T ziek zijn is gelukkig weer wat gezakt... Hoop morgen wat fitter te zijn moet weer werken dusss. Zal morgen mijn buikje proberen te showen!
Leuke topic en al mooie buikjes zeg! Vandaag ben ik 6 weken zwanger en ik ben op 7 december uitgerekend. Ik krijg al een klein buikje, maar ik denk dat het voornamelijk mijn darmen zijn! Maar toch al leuk om 'm te zien "groeien".
Hoi hoi, ik klets al mee in het december mama's topic, maar hierbij ook mijn eerste buikfoto. Net als She 1986 ben ik vandaag 6 weken en op 7 december uitgerekend. Ik wil iedere 2 weken een foto maken, dit is mijn eerste. Ik heb normaal gesproken al een klein buikje, ik vind er nog weinig verschil inzitten, maar een startfoto is altijd goed toch! Tothemoon: inderdaad al een behoorlijke buik! en die van happymama trouwens ook! Hopelijk geven de echo's jullie wat meer duidelijkheid! En ach... wat maakt het nu uit hoe de buik eruit ziet, als het daarbinnen allemaal maar goed gaat (zo denk ik dan weer...)
tothemoon,ik denk dat jij al een endje verder bent hoor,wanneer krijg jij een echo??? ben wel erg benieuwd ernaar hahahhahah!!!
Ik heb 19 april de eerste echo. Ik ben benieuwd wat er dan te zien is! Ik kan trouwens bijna niet verder zijn in deze zwangerschap, want ik had wel in de gaten wanneer mijn eisprong ongeveer heeft plaatsgevonden, hihi... Ik hoop gewoon dat alles in orde is, want na mijn miskraam maak ik mij zoveel meer zorgen of alles wel goed gaat... Ik zal jullie op de hoogte houden! Ondertussen: kom maar op met die buikfoto's! Ik wil meer!
Mooi buikje hoor, lijkt wel een beetje op de mijne Ik ga ook iedere week een foto maken, ben zo benieuwd wanneer we verschil gaan zien! Voor mn gevoel zie ik t nu al.. darmenbuikje
Ik wil mijn buik nu nog niet laten zien hahaha Weeg nu 105 kilo ofzo, dus dan kan je wel voorstellen dat ik sowieso een flinke buik heb. Had nooit echt een buik, maar sinds mijn zwangerschap is alles eraan gebleven. De zuster maakte zelfs de opmerking toen ik net bevallen was en onder de douche stond: lijkt wel of er nog 1 in zit he! Nou dat is dus niet weggegaan... Het enige verschil is dat ik onderin mijn buik nu een klein hard bobbeltje voel en dat is de beeb
ff een tijdje niet gekeken op het forum, maar toch maar weer even kijken. Hoop mooie buikjes al! Vooral die van ToTheMoon en Happymama zijn al behoorlijk aanwezig! Echt leuk! Hier is sinds eergister de misselijkheid ingeslagen als een bom. Wat een ellende! Niks staat me aan om te eten, met als gevolg dat ik alleen maar misselijker en draaieriger word. Net even naar de supermartk voor boodschappen, OMG, al die luchten!! Verschrikkelijk! Verder erg veel krampen in mn buik, zal wel t oprekken van mn baarmoeder zijn. Ohja Troetjuh, over die echo. Nou ik heb toevallig gister een echo gehad, omdat ik veel krampen had heb ik een verwijsbrief gehad voor de gyn. Die vond het volgens mij wel beetje overbodig, want hij zei meteen ja die krampen horen er nou eenmaal bij, als je er maar geen bloed bij hebt. Maar toch een echo gehad, en was nog weinig te zien. Ja een zwarte vlek (vruchtwater) en dooierzakje en daarnaast een wit vlekje wat de vrucht zou moeten voorstellen. Over 2 weken mag ik terug komen, dan ben ik 7 weken en 5 dagen, dan moet er als het goed is veel meer te zien zijn en hopelijk ook een kloppend hartje! Iedereen die zwanger is! Gefeliciteerd!!
Nouuuu hier komt ie dan hoor!! Was met 6 weken en 2 dagen... 's avonds dus iets erger opgeblazen als normaal... voor de zwangerschap was ie zo goed als plat! Ennn dit zijn echt puur m'n darmen, 'smorgens ist lang niet zo erg!! Komt ie: Bekijk bijlage 143848
Tis echt zo'n kwabje he?? Wat er hangt?? Vind het er nog niet echt zwanger uit zien... maar gelukkig kan ik de smoes 'ik ben dikker geworden' nog gebruiken Alleen dikker worden, ziek zijn, en grotere borsten komt steeds minder geloofwaardiger over hahaha
haha tis geen kwapje hoor ... je zie wel dat je normaal geen dikke buik zou hebben . hier zit ik in spanning te w8ten tot half 10 morgen vroeg heb dan een echo ... wwwohhh
Hey ladies, Ik heb al weer wat mooie buikjes voorbij zien komen. Ik zal van het weekend weer even een foto maken. Heb niet het idee dat mijn buik alweer wat gegroeid is maar in zijn totaal wel hoor pfff...
@happy mama.... spannend zeg vandaag je echo! Veel plezier!! Wie weet is het een tweeling!!!??? Laat je even weten hoe het is gegaan.
mooie buikjes weer hoor dames! het probleem van de smoesjes herken ik.. iemand nog een goed idee wat ik mrogen tegen m'n moeder kan zeggen? Ik ebn namelijk morgen jarig en die snapt er vast niets van dat ik geen wijntje wil drinken..