wauw ik heb nog niet alles gelezen en je zal het al vaker gehoort hebben maar je hebt echt al een mooie buikje!!!!! zal mijn foto ff plaatsen
hallo allemaal ik voeg me lekker bij de club!! hier een foto van mijn buik al aardig opgezet maar dat komt doordat me darmen nogal opspelen sinds ik zwanger ben!
hoi dames , ik blijf bij dec buikjes ! heb een echo gehad en alles was goed en t hartje klopte , ben 7 wekekn zwanger zo ongeveer, krijg met de 12 weken nog een nieuwe echo
@ Happymama: Wiehoe! Gefeliciteerd! Fijn dat alles in orde was met de beeb. Ik ben ook al zo benieuwd naar onze eerste echo! Dat wachten is echt killing!
Fijn nieuws Happy mama! Isis: alvast gefelciiteerd met je verjaardag! enne smoesjes? geen idee, daar ben ik niet goed in. Heb het al aan mijn moeder verteld.
happy mama gefeliciteerd! wub, dankje Vriendlief wil graag wachten met vertellen..dus ik zei al tegen m..kom jij dan maar met een goed alternatief ik weet het namelijk ook niet..
redelijk normaal voor de 2de? o jee dit is mijn 3de (wil dan denk ik niet weten hoe mijn buik gaat worden hahahahaha)
haha, mooi buikje hoor Beppie Bproud, je mag ermee pronken deze zomer Happymamma, fijn dat je t hartje hebt gehoord, van harte gefeliciteerd. Krijgen we nog een foto te zien ? Voor ons nog 12 nachtjes tot de echo .......
ow, ja smoesjes, ik zei soms dat ik n kuurtje deed en niet mocht drinken, maar kvind t ook moeilijk hoor. De vorige keren hebben we het stil gehouden, en konden later slecht nieuws b rengen. daarom heb ik t nu eerder gezegt, merk dat ik t fijn vind om t goede nieuws te delen. Moet ook wel omdat ik zo weinig energie over heb, heb geen zin om te draaien, zeg maar gewoon wat er is
Gefeliciteerd Happy mama met dit mooie nieuws! Ik mag met 7 weken en 5 dagen ook een echo. Ben benieuwd of ik dan een hartje te zien krijg