Lieverd... heel veel sterkte met dit grote verlies! Ik weet helaas uit eigen ervaring wat een impact het kan hebben... Neem inderdaad lekker de tijd voor jezelf, voor jullie en laat je emoties komen zoals het komt. Het leven gaat helaas ondertussen gewoon door. Mocht het zover zijn dat jullie er weer aan toe zijn, dan wil ik jullie toewensen dat je snel weer in verwachting mag zijn van een kindje en die zwangerschap wel uit mag dragen! Mocht je nog wat willen weten dan kan je het altijd vragen via een pb'tje! *Knuffel*
Hoi Bregje, Wat ontzettend verdrietig dat het mis is gegaan. Ik heb regelmatig aan je gedacht afgelopen dagen, omdat je een vraag stelde, die ik beantwoordde, maar waar je vervolgens niet meer op reageerde. Dat vond ik raar. Ik was er al een beetje bang voor dat dit de reden was, maar hoopte dat ik het mis had en dat alles goed met je ging. En wat lief van je dat je zelfs ondanks je eigen verdriet mij nog een hart onder de riem wilt steken! Hier is het nog onveranderd: geen nieuw vers bloed verloren, alleen soms oud bloed (vooral bij het afvegen, maar zelfs dat niet altijd). Ik wacht dus nog steeds af tot maandag, wanneer ik m'n echo heb. Tot dan houd ik de moed erin, al heb ik soms natuurlijk mijn dipjes. Heb vanochtend nog weer mijn moeder gebeld, omdat ik echt even opgebeurd moest worden... Veel sterkte bij het rouwen en verwerken. Ik hoop dat je, als jullie daar eenmaal klaar voor zijn, snel zwanger zult worden en dat jullie dan alsnog een kindje mogen krijgen. Liefs, Janna
Lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. We waren goed ingelezen, toen ik een positieve test had, wilde ik ook weten wat er zou gebeuren als het mis zou gaan en wat je dan kon voelen etc. Daardoor zijn we niet de schuld of een oorzaak gaan zoeken en konden we dat al meteen naast ons neerleggen. Een MK hou je namelijk niet tegen en dat komt niet omdat je bv. van je fiets gevallen bent ofzo iets dergelijks. De VK zei ook dat veel vrouwen eerst gaan zoeken naar de oorzaak en al snel iets gevonden hebben waarmee ze zichzelf de schuld kunnen geven voor de MK. Het verwerkingsproces begint dan bij het los laten van het idee dat je het had kunnen voorkomen. Wij hebben dit stadium daardoor over kunnen slaan en hebben ons er bij neergelegd dat het zo is. Hoe gek dat voor jullie misschien ook klinkt, we gaan deze maand meteen al weer proberen, we geven de moed niet op en kijken naar voren al blijft de herinnering bij ons en bewaren we de lieve kaarten en de positieve test op een speciale plaats. We proberen het positief te bekijken. We weten nu in ieder geval, dat we zwanger kunnen raken en dat is voor ons een geruststellende gedachte. @Janna Dat was idd de reden dat ik niet op de site geweest ben en gereageerd heb. Wij zouden het erg vinden als je door onze situatie zou gaan twijfelen, terwijl het juist helemaal niet zo hoeft te zijn. Het is een goed teken dat het bloeden is gestopt, bij ons stopte het niet. Wij duimen voor je! Laat je even weten met een pb-tje hoe je echo gegaan is?! @Troetjuh We waren nog niet zo heel erg ver -6 weken (lees: 5 weken en 6 dagen) Maar de wens is zo ontzettend groot en we waren zo blij, maar het mocht toch helaas niet zo zijn. Liefs, Bregje
@zograag O meid wat verschrikkelijk. Ik begrijp wat je voelt. Ik ben met mijn mk het ook bij 6 weken kwijtgeraakt. De duur maakt niet uit. Het is juist zo gewenst. Goed dat jullie gewoon weer verder proberen. Houd moed meis. Jullie kunnen zwanger raken. Dus binnenkort is het echt weer raak. Knuffels nijn
@Zograag Ik vind het zo erg voor je. Verder erg dapper dat je het verhaal met ons hebt gedeeld. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Jullie reacties zijn hartverwarmend en geven ons veel steun! Dank daarvoor! Ik neem nu afscheid van jullie, want jullie moeten je bezig gaan houden met de leuke kant van zwanger zijn. Dikke knuffel en veel liefs, Bregje
@zo graag.... wat een verdrietig nieuws! Neem je tijd om dit een plekje te kunnen geven want dit verlies heeft veel impact. Sterkte meid!
Heel dubbel na het vorige berichtje maar vandaag ben ik 10 weken zwanger, vanmiddag moet ik naar de VK voor een tweede echo. Spannend!!
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws... Idd heel dubbel, wil wat posten maar is wel raar nu hoor! Heb gister iig mijn eerste echo gehad en alles was goed! Alleen termijn was moeilijk te bepalen ivm ligging van de beeb. Tussen 9 en 10 weken iig!
nou hier komt mijn echo foto , is al wel weer 4 weken geleden er is eigenlijk nog niet veel te zien over 2 weken heb ik de 12 weken echo
Op de echo staat 9 weken, bij de verloskundige hebben ze gister 9 week 1 dag genoteerd, maar ze konden niet goed meten. T hoofdje lag tegen mijn baarmoederwand aangedrukt en het dooierzakje hing aan het kontje geplakt dus van stuit tot kruin meten werd lastig. Dus waarschijnlijk zal het niet geheel kloppen maar die paar dagen verschil zal het niet maken!! Duidelijke echo en ben super happy!! @ Happy mama: Dat buikje van je!!! Mooooiii