december buikje 2011

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja mijn borsten ook al flink aan het groeien

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Heb vandaag meteen maar twee zwangerschaps-bh's gekocht! Mijn eigen bh's voelen soms nog ok, maar soms ook vervelend. Die nieuwe bh's zitten echt prettiger!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ben al een cup gegroeid..op de braderie hadden ze dure merk bh's voor vijf euro dus ingeslagen!!

4. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    mijn buikje met 10 w en 3 d zie wel degelijk verschil met de eerste haha dacht valt wel mee, maar smorgens is er niks en savonds weer wel haha appart:)

5. Charlie10

Charlie10 Lid

20 apr 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Net voor het eerst bij de verloskundige geweest en weer een echo gehad en ook het hartje gehoord!! Wauw, dat was speciaal!! Dit was voor het eerst een uitwendige echo, ook wel eens fijn. De kleine lag lekker op zijn zij en bewoog met zijn armpjes en beentjes, die nu veel duidelijker te zien waren. Het was weer super, ik heb de hele dag een big smile en een roze wolk. Geweldig, hoop dat het bij jullie ook zo is en wordt!

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Allereerst wil ik iedereen feliciteren met hun wondertje! :)
    Ik durf nu voor het eerst echt blij te zijn met mijn zwangerschap.
    Elke keer ben ik bang dat het toch nog mis kan gaan, maar heb me voorgenomen om vanaf vandaag gewoon te gaan genieten!

Ik ben nu 9 of 9,5 week zwanger, is nog niet duidelijk. Na mijn eerste echo (16 mei) ga ik ook mijn foto plaatse!

Wat hebben sommige al mooie buiken zeg, ik heb het idee dat ik alleen maar uitdij i.p.v. een zwangerschapsbuikje :)

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Ik heb over 2 uurtjes mijn 3e echo... Ik ben nieuwsgierig en bang tegelijkertijd! Als alles in orde is, dan laat ik binnenkort wel weer even een echo zien, én een foto van mijn buikje!

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop voor je dat alles in orde is! Succes en veel plezier ;)

9. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    veel plezier

10. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Meiden, thanks! De echo was goed!!! Alles is dik in orde met de beeb... 3,7 cm lang, helemaal volgens schema, en ik heb zelfs het hartje gehoord! 5 december staat nu vast als mijn uitgerekende datum!

Foto van de echo is niet echt duidelijk, dus die laat ik maar achterwege. Mijn buikfoto volgt ergens komende week!

11. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    leuk om te zien dat de slanke dames hier al echt een mooi zwangerschapsbuikje beginnen te krijgen! dat vind ik wel jammer dat dat bij mij nog lang zal duren (denk ik).

Hebben jullie ook zo'n last van je borsten en passen jullie bh's nog? Ik heb al twee nieuwe moeten kopen. Van mijn eigen bh's paste er nog maar 1 :)

12. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    euh ik geloof dat ik weer eens niet goed lees (over de bh's) hahaha hoezo zwanger

13. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Joehoe meiden! Ik praat al een hele tijd mee bij de IUI maar vind het nu wel tijd om ook met zwangeren te praten. Ik heb het bij de decembermama's geprobeerd haha maar dat is echt veeeeeeeeeel te druk voor mij, dat kan ik niet volgen hihi. En ik vind dit onderwerp wel eeeeerg leuk :D en ik lees ook al een paar weekjes mee.....dus ik voeg me graag toe :)
    Ik moet alleen nog even wat moed verzamelen voor een foto ;) heb namelijk al een buikje van mezelf ;)

Ik zag dat het over bh's ging......ik had al last van mijn (.)(.) voordat ik een positieve test in handen had. Ik heb heel snel zo'n zwangerschapsbh gekocht bij de Hema, maar die geeft voor mijn idee toch te wienig onddersteuning. Ik heb zo'n last van mijn borsten dat ik er iedere nacht wakker van wordt en als ik opsta doen ze echt heel erg pijn, alsof je openscheuren....heel raar.

Dit is mijn 1e zwangerschap dus voor mij is het allemaal heeeel erg nieuw en aftasten. Ik heb af en toe geen idee wat ik er allemaal mee aan moet haha.

Iedereen nog gefeliciteerd met de zwangerschappen, buikjes en de goede echo's :D

14. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Mooie buikfoto's zijn er geplaatst! :D

Ik ben sinds vorig jaar ongeveer 28kg afgevallen en daarna had ik dus een erg hangend "buikje" :) Het zit allemaal niet meer zo strak..

Nu heb ik gemerkt dat ik een soort van verdikking boven mijn navel krijg? Zou dit het zwangere buikje zijn die tevoorschijn komt? :D

15. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0

Lieverd,

Dat ligt echt niet aan het dun of dik zijn hoor.. Ik ben niet een van de dunste niet enorm dik ofzo maar ik heb echt al een rond buikje!
    Dus denk dat het per mens verschillend is en dat het niet uit maakt of je dik of dun bent..

16. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Ik ken het! OOOOOWH wat doen die van mij pijn! Kan soms wel janken! Nu ook op de bank! PFFFF.. heb nu creme.. maar of het helpt..

Maarja das het leed dat zwanger zijn heet..

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Een creme? Ow! Welke dan, laat je ff weten als ie werkt :D

Tja eigenlijk moeten we gewoon blij zijn met ons buikje, er groeit namelijk wel een groot wonder in. Of ie nou strak, slap, hangt of blubbert :D we moeten er gewoon van genieten....dus ik plaats binnenkort mijn foto!! Puh!! :p (moet alleen nog ff kijken HOE ik dat ga doen haha)

18. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    ik heb al een tijdje de borsten creme van zwitsal en ik vind dat die wel werkt, me borsten zijn namelijk al cup maat groter en erg pijnlijk haha

19. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Mijn borsten zijn ook al massas gegroeid.
    Morgen ga ik naar de Prémaman voor een zwangerschapsbh.
    Ik gebruik ook de zwitsal borstencreme, ben er wel tevreden van.

Groetjes!

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@florabella
    Wow je hebt al een mooie buik.

Weet niet wie het zei, maar ik groei ook in de breedte en dij dus uit.
    Pfff niet leuk. Mijn moeder had het ook, dus was te verwachten.
    Dan lijk ik meteen een tientonner.
    Voordeel is dat het nu nog niet opvalt, maar mensen denken allemaal dat ik dik ben geworden :(

Daarnaast dijen mijn bovenbenen ook al uit.
    Voel me net een olifant.

Ach ja, als alles met beebje maar goed is, dan heb ik het er wel voor over. Alhoewel ik soms echt wel zal balen :(

Deel Deze Pagina