PFFFF.. heb nu creme.. maar of het helpt.. Ben ook wel benieuwd of het helpt!! Even vraagje aan jullie: omdat ik van mezelf nogal stevig ben, merk ik nog niet zoveel. Ik kom (gelukkig) nog niet aan, maar ik heb nu het gevoel dat mijn buik boven mijn navel eigenlijk dikker begint te worden.....is dat normaal?? Je zou toch zeggen dat je onderbuik dikker wordt @nijnonijntje....ik vind het ook best moeilijk om dikker te worden, omdat ik bang ben dat mensen denken dat ik gewoon dikker aan het worden ben. Je ziet nl niet dat ik zwanger ben en in het ziekenhuis zeiden ze dat het per persoon verschilt, maar dat het bij mij wel tot 20 weken kan gaan duren....dat vind ik wel jammer.
Dit zou ik geschreven kunnen hebben. Mijn buik is nu al zichtbaar...mensen die weten dat ik zwanger ben zeggen ook...zo jou buik! Ik vind het VRESELIJK....ik wil straks echt wel een mooie zw.buik....maar dit is echt idd het twijfelgeval...is ze nou zwanger??? Of heeft ze nou teveel gegeten??? haha Bij mijn zoontje groeide ik niet zo snel hoor...en idd bij mij ook boven me navel hoor! Bij mijn zoontje had ik ook een hoge buik....1 dag voor ik ging bevallen, waren er nog mensen die dachten dat ik voorlopig nog niet ging bevallen, die buik zit nog zo hoog! Dus tja.. Maar goed..verder probeer ik er maar t sche*t te hebben een wat mensen denken....ik weet (hoop) dat ik over een paar weken/maanden met een mooie buik kan trotseren...en eind dit jaar weer mama word! Yessss
Nou mooi is dat. Dus ik heb ook kans eerst uit te dijen voordat het buikje mooi naar voren zal groeien. We zullen wel zien hoe het gaat. We kunnen er toch niks aan doen toch? Het groeit zoals het groeit en niet anders. We gaan gewoon proberen er trots op te zijn. Want dat wondertje in je buik is natuurlijk ook iets om trots op te zijn
Nou ik heb dat ook met mijn buik. Ik begrijp jullie heeeeeelemaal! Ik ben niet echt aangekomen maar voel me 5 kilo zwaarder en enorm opgeblazen. Ik schaam me ook om te zeggen dat ik 'pas' 7,5 week ben!! Ik betrap mezelf er iedere keer op dat ik me verontschuldig met 'ja heb echt al last van mn darmen, helemaal opgezet'. Ik kan mijn buik ook niet meer inhouden want dat gaat op d'n duur zeer doen..... Ik durf er nog niet echt aan toe te geven omdat ik bang ben dat mensen zeggen 'och, die weet ook net dat ze zwanger is....laat ze meteen d'r buik overdreven zien' Ik baal dan wel van mezelf.... Hmmm ik ga die creme morgen ook halen
Ik moet me helaas bij jullie aansluiten. Heb ook een buikje wat er tussenin zit. Is ze nu dikker geworden of is ze zwanger? Maaar.. meiden, wees er gerust op. Je hebt een heel mooi wondertje in je buik zitten! Dat is toch het belangrijkste! En voor de rest, als ik mensen zie kijken naar mijn buik zeg ik nu al. Ben er trots op! xx
Ik ga morgenvroeg door mn ventje een foto laten trekken van mijn buikje en dan zal ik hier die ook eens opzwieren hoor! Groetjes!
Goed zo inderdaad. Alleen weet hier nog niemand dat ik zwanger ben, dus kan ik dat soort opmerkingen nog niet maken.
Lieve meiden, Lekker trots zijn op jullie buikjes. Hij wordt vanzelf mooi rond en dan zeggen ze... Ohw ik had het mis, ze is niet dikker geworden, maar ze is zwanger. Daarbij, je hebt een wondertje in je buik en daar mag je echt trots op zijn! Lekker genieten en mensen kletsen toch wel, maar blijkbaar ben je dan interesant genoeg om het over te hebben . Dus geniet met volle teugen! Tja, ik lees gewoon nog mee hier, want ik blijf benieuwd hoe het met jullie gaat. Dikke knuffel, Bregje
Hoi Meiden, Ik lees en kijk al even met jullie mee naar alle mooie buikjes, dus nu wordt het wel eens tijd dat ook ik een fotootje post! Ik ben ruim 9 weken zwanger en alles gaat heel goed! Van de week een echo gehad en het zag er perfect uit, ons ukkie was al druk aan het bewegen en er waren al handjes, voetjes en een hoofdje zichtbaar. Zo mooi om te zien... Voor iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst! X Blondje
Hoi hoi Ik denk ik zal me ook weer eens melden. Ik heb gister heel lief een 9 maanden dagboek gehad van me man. Moet ik er foto's etc instoppen, niet echt mijn ding. Ik pas me eigen spijkerbroeken bijna niet meer dus loop thuis de hele dag met me broek los. Jammer genoeg ben ik zo dik (maat 46) dat je het denk pas met 39weken ziet. bah dus hier nog geen foto's maar echt wel mooie buikjes al hoor geniet ervan allemaal xxx
@nieuwwolkje Ik zie een mooi wiegje op de achtergrond Hebben jullie de kinderkamer al klaar? Ziet er schattig uit.
Goedemiddag meiden! Wat een mooie buikjes zijn er al voorbij gekomen zeg!!! Super!! Even voor de dames die ´onzeker´ zijn over hun buikje; Ik ben ook zéker niet de slankste van mezelf, ben lekker mollig zullen we maar zeggen, maar bij mij kan je al wel echt zien dat het een zwangerbuikje is wat er zit! Tuurlijk durft niet iedereen te vragen hoe het precies zit (aangekomen / zwanger) maar ach zolang ik het maar weet toch? Ook kan/wil ik me niet te druk maken over de kilootjes die erbij gaan komen deze zwangerschap, ik eet gezond en met regelmaat dus ik doe het goed voor de kleine (al zeg ik het zelf) Na de zwangerschap zie ik wel weer verder!!! Dus meiden, wat ik eigenlijk wil zeggen ; Trek je er niks van aan, geniet ervan! Jullie weten wat voor mooi groot,klein wondertje in jullie groeit!!!!! Liefs!