december buikje 2011

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janna

Janna Fanatiek lid

Ben het helemaal eens met Vlinder: gewoon een gezond buikje krijgen en trots op je buikje zijn!

Hee, hoe doen jullie dat met broeken? Mijn eigen broeken (ik draag bijna alleen maar spijkerbroeken) zitten allemaal wel héél erg krap. Ik heb van de week gekeken voor positiebroeken, maar die hebben allemaal zo'n band, en die past natuurlijk nog lang niet over mijn buikje heen! Maarja, ik moet binnenkort toch echt iets anders, want mijn eigen broeken kan ik straks echt niet meer aan! Thuis gaat al meteen de knoop open of een trainingsbroek aan... Hoe lossen jullie dit op?

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Mooi gesproken vlinder :)
    Je hebt helemaal gelijk.

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Je kan de band van de positiebroek dubbel
    Slaan of een stuk boord elastiek door je knoopsgat om het te vergrootten.

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Neen hoor, wij hebben de kinderkamer nog niet klaar hoor, maar dat is het park dat in de living staat, ik heb die vorige week gekocht en wou die eens opstellen om te kijken of alles in orde was :) Deze week berg ik die weer op tot ik een week of 25 ben :)

Groetjes!

5. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België

Ik heb het ook juist gezien, vind het mega leuk! Kunnen we elkaar op de hoogte houden :) X

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ik had ook maat 46, maar zit nu wel richting 48. Heb me er bij neergelegd dat sommige mensen denken dat ik dikker wordt. Dat denken ze volgens mij al mijn hele leven :D.
    Soms als ik op bed lig, is mijn buik aardig plat voor zover dat kan en dan voel ik wel eens voorzichtig of het al harder wordt. Of ik dan al wat merk... ik ga voor de zomerkleding gewoon via marktplaats kleding kopen. Want grote maten zwangerschapskleding vind ik echt belachelijk duur...
    Zit alleen een beetje in mijn maag met een leuke jas voor de winter. Omdat ik niet weet hoe dik ik straks ben, kan ik nu nog niets kopen. Kreeg al wel de tip om een dikke poncho achtige jas te kopen en daaronder gewoon een lekkere trui. Oh trouwens bij Bonprix hebben ze ook grote maten zwangerschapskleding (normaal koop ik daar niet zo snel iets omdat je vaak een week moet wachten op een bestelling, maar nu vind ik dat niet erg, àls ik maar iets vind in mijn maat!)

Oh en ik heb het 9 maanden boek ook (van Pauline Oud, ik wil die hele serie) en ik zat met hetzelfde dilemma mbt de foto's. Ik heb samen met mijn man besloten er wel foto's in te gaan doen omdat dit is zoals ik ben. En dit 9 maanden boek is echt alleen voor ons tweetjes. Dat is mijn herinnering en daar hoort mijn buik (hoe dik dan ook) ook bij!!

7. happymama

happymama Niet meer actief

hier weer een foto van vandaag 11w4d

8. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @happymama wat een mooi buikje al zeg!!

9. happymama

10. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ik was hier even aan het rondneuzen,en lees dat je 29 november bent uitgeteld.....ik wil je even vertellen dat dat een hele mooie datum is;)......
    Daar is mijn zoontje ook van!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe,en geniet er lekker van!

groetjes Brigitte

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Happy mama jou buikje lijkt er al behoorlijk op!! Daar kom ik nog niet bij in de buurt! Mooi hoor!!

12. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Mooie buikjes hier zeg.

@happy mama
    Je zal wel trots zijn op je buik :D

Pnieuwolkje
    Ja leuk he. Hoe loopt het bij jou verder?
    Bij mij beginnen de kwaaltjes wat af te nemen. En het gaat verder wel.
    Nog even de 12 weken echo afwachten. Spannend!

13. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Mooie buiken weer dames!

Hier die van mij bij 11 weken precies!

14. happymama

ook zo lekker groot .. mooi

15. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Thanks! Ik zat mij wel ineens te bedenken dat die van mij misschien ook groter lijkt doordat ik een vrij kleine cupmaat heb qua borsten. Dan steekt een buik ook veel sneller af. :D

16. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja dat idee heb ik ook!!
    mijn borsten zijn ook best klein waardoor mijn buik opvalt en vooral omdat ik nogal slank ben valt het nu helemaal op
    hier ben ik 8 weken.
    is niet enorm by the way maar voor mijn wel!!

17. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Hey dames !

Vanmorgen de eerste echo gehad ! En alles zag er prima uit !
    Ben helemaal happy!
    Moet jullie alleen wel verlaten aangezien mijn uitgerekende datum is veranderd naar 02-01-2012 !

Voel me zoooooooooo goed!

18. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een mooie buiken weer! :D Ben jaloers! Heb het idee dat het bij mij zo hard niet gaat, dus plaats ook nog maar geen foto ;)

Vanochtend hebben we voor het eerst onze echo gehad! Ben verliefd! Wat een mooie frummel hebben wij zeg! :D Het hartje klopte perfect volgens de vk en onze frummel bewoog ook lekker, zo mooi om te zien!

We werden alleen wel ff wakker geschud. De vk zag nog een tweede zakje met een babytje erin, alleen deze is helaas al gestorven rond de 5 a 6 weken.

We voelen ons gezegend met onze kleine spruit! Hoop alleen wel dat met ons hummeltje goed blijft gaan, aangezien de andere het niet heeft overleeft :(

Weet iemand ook wat de kans is dat het met onze frummel niet goed afloopt, aangezien de andere het niet heeft overleefd?

19. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    wat een mooie buiken zie ik voorbij komen pffff, hahaha:D

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

prachtige buiken dames...geweldig!