Mijn buikje bij ongeveer 8a9 weken. Donderdag weet ik hoever ik echt ben en dan maak ik een nieuwe foto. Ik heb het idee dat mijn buik nu een beetje stil blijft staan..
mooie buik hoor!! Ben benieuwd hoe ver bent! En isis, dit geldt ook voor jou! Zou willen dat ik al zo'n mooie buik had! Nog een paar dagen en dan plaats ik hem ook.
pppfff morgen vroeg de 2e echo toch wel heel spannend of we weer een hartje zien en nu ook kunnen horen !!!! voel me nog steeds zwanger , misselijk en mn buik blijft maar groeien !!!! en toch maak ik me weer zorgen ik dacht dat t bij een 2e zwangerschap miss minder zou zijn maar dat is dus echt niet
Wolfje, Super meid!!! Thanks meiden!!! Ik vind het altijd heerlijk om allemaal mooie zwangere buikjes te bekijken..Snuffel ook lekker vaak rond hier
thnx ben er zenuwachtig hahaha mn buik is goed gegroeid dus hoop de baby ook , stel dat de zws is afgebroken he , zou je buik dan toch door groeien ??? ik weet dat ik hierover niet moet na denken maar je doet t toch ...
Happymama,heel veel plezier strakjes!! Je moet daar helemaal niet over nadenken en ook niet opzoeken op Google komt helemaal goed vandaag!