Gefeliciteerd allemaal! Als ik het goed begrijp is dit topic voor de dames die in december bevallen? Mijn uitrekendatum is namelijk 26 december 2011. Nog geen buikje te zien hoor
Hier al genoeg buik, vooral 's avonds. Ik heb een foto op mijn iPhone zal eens kijken of ik die hier op krijg.
Wij hebben gisteren de eerste echo gehad. Zoals ik al verwachte zijn we iets teruggezet. Gelukkig maar 3 dagen. We zijn 21 december uitgerekend. Hier dan de foto van onze kleine : Bekijk bijlage 153003
Mooie echo en mooie buikjes alvast! Ik heb 30 mei mijn derde echo... dat het maar gauw zover is dat ik het hartje zie kloppen! Want heb zo weinig kwaaltjes dat het me onzeker maakt...
Ik krijg mijn vierde echo ook binnenkort. Weet nog niet wanneer. Dat is dan mijn 12 weken echo. Hier ook veel echo, maar dat heeft te maken met dat ik bij de gyn loop. Na de 12 weken krijg ik alleen nog de 20 weken echo.
Hoi dames, wat een mooie echo zeg! Hier vrijdag geschrokken,had een testje gedaan die dus veel lichter was dan de test van 6,5 weken dus schrok, nog geen half uur later had ik wat bloedverlies, ik dacht nee he weer een mk,het is game over. dus in paniek de gyn gebeld,en kreeg 2 uur later een echo. Ik was dolblij om daar een mooie embrio te zien met kloppend hartje, ik dacht yessss!mijn kindje is er nog. Ik ben zelfs 2 dagen vooruit gezet Ze zag ook geen bloeding in mijn baarmoeder en zei nee hoor alles is goed met je kindje. Dus ik dolblij. Toen ik het vertelde over die test van 8,2 weken zei ze,tja meid dat is logies,je hcg is nu zo hoog dat het voor de testjes niet meer te meten is en dus nog maar licht uit kunnen slaan. Dus ik kreeg een testverbod en moest maar gaan genieten van ons groeiende kindje in mijn buik En dat ga ik zeker doen. Maar het was wel ff schrikken,de bloedingkje was gelukkig onschuldig Vandaag hebben we mensen te eten gehad,ik heb heel mijn huis onderhanden genomen dus ben aardig moe nu,ga zo lekker bankhangen en kind op bedleggen. Fijne zondag avond allemaal.
Oja,hier ook veel meer echo's. Ik loop ook onder de gyn,ivm de mk en vanwege dat ik zwangerschapssuiker heb gehad 2 keer en ks. Ze moeten tijdens de zwangerschap de groei van het kindje ook goed bijhouden omdat ik vooral met mijn ouste zoon een zwaar kindje droeg. 10 pond bij nog geen 35 weken zwangerschap.(werd ruim een maand te vroeg geboren) Liep 6 weken voor in groei en mijn jongste lag 4 weken voor in groei. Dus ook dit keer heel veel echo's