Vanmorgen de 12 weken echo gehad zo schattig de baby deed sprongetjes en zoog op zijn/haar duimpje. Ook deed het rek en strek oefeningen ti's officieel ik ben nog nooit zo verliefd geweest.
@jessi Ja ikk begrijp je verliefdheis meid. Ik ben al verliefd vanaf dag 1 dat ik een stipje zag met een kloppend hartje hihi
hallo dames, ik sluit me aan bij de december buikjes 2011. allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ik zie al veel mooie buikjes. dit is mijn buikje, het is meer een darmbuikje, s'avonds is die boller dan in de ochtend: Bekijk bijlage 153384
@ Bambi90, ik trek altijd op zondag smorgens een foto, ik zal dat zondag terug doen, en dan zwier ik hem hier meteen op
Die van mij niet. Ik ga zo met een vriendin lunschen en ik trek maar een broek aan. Ook al zit ie te strak, maar dan heb ik een beetje een onderbreking in de buik. Anders is het zo duidelijk te zien.
Of nou ja duidelijk......het is te zien. Het is meer zo'n twijfel buikje. maar omdat ik geen zin in vragen heb aangezien ik niet kan liegen.... neem ik geen risico
hoihoi dames hier weer is een berichtje van mij ik heb 23 mei mijn tweede echo gehad helemaal blij haha beetje raar verhaal volgens mij berekeningen zou ik dan 11 weken 1 dag dus 11 dec uitgerekend zijn maar was bij de eerste echo 6 dagen terug gezet dus werd het 18 dec en nu dus 23 mei weer vooruit gezet was toen 12 weken dus vermoedelijke bevallingsdatum 5 december hier een foto van mijn klein frummeltje
Ik liep vanmorgen langs de spiegel in legging en hempje. En ik zie in 1x een echt zwangerbuikje zo gaaf. Ik zal vanavond even een foto maken
mooie echo troetjuh! jessi, gaaf is dat he! Mijn omgeving begint het ook echt te zien. Heb nu al een paar x wat inventariserende blikken en vragen gekregen. Maar we willen het nog even een paar weekjes geheim houden voor vrienden. Hopelijk gaat dat lukken!
kom vanzelf wolkje geduld is een schone zaak! Jij hebt straks waarschijnlijk sneller je mooie strakke buikje terug