Wat een mooie buikjes zie ik hier voorbij komen. Ik ben nieuw op dit topic. Ben nu ruim 12 weken zwanger van de tweede. Mijn buik is nu al groter dan bij de eerste met 23 weken. Afgelopen dinsdag had ik de eerste echo, alles was goed! Maandag vertel ik het op mijn werk en kan ik ook beginnen met pronken!
Wat een heerlijke zwangere buik zeg! Pff.. ben jaloers!! haha Denk dat iedereen het al wel gezien heeft hoor, je mooie zwangere buikje!
Bij deze dan eindelijk een foto van mijn kant. Hij is niet echt charmant, maar het kan ermee door Deze is vandaag genomen op 12w3d
Halloo!! ik ben nieuw hier!! wat een mooie buiken allemaal al!! Ik ben 6 december uitgerekend. En ben nu 13 weken en 5 dagen zwanger. Heb vanochtend ff foto's gemaakt van me buik. Hij groeit echt hard nu! Ik heb de baby al een paar keer gevoeld! Ik weet nu niet of het gelukt is om de foto erop te zetten.. anders probeer ik het gewoon weer
Wauw, wat een buiken al. Een vriendinnetje van me is ook in december. Ze heeft het me net verteld, terwijl hier echt al buiken zijn hihi. Proficiat allemaal!
Hey meiden, Wat een mooie buiken heb ik weer gezien! Ik zal volgende week weer eens even een foto plaatsen. Camera is nu op reis met manlief. Het gaat nu inderdaad allemaal erg snel Luna! De eerste weken vond ik voorbij kruipen, maar nu... Pffff!
ik ben nog aan het wachten tot het snel gaat! voor mij gaat het nog langzaam... Wat een mooie buiken heeft iedereen toch! dat zit er hier niet in met al dat geblubber...
Het komt nog wel dat het bij jou ook snel gaat. Nog een kleine 2 weekjes en dan heb jij je eerste mijlpaal ook bereikt en vanaf de 12 weken gaat het echt snel. Je hebt dan iets minder onzekerheid. Dus, nog ff volhouden meid! En.. jij krijgt vast en zeker ook een hele mooie buik!
Dankje well!! Ja dit is me eerste kindje waar tot nu toe alles goed is gegaan en hopelijk blijft gaan. heb 5 jaar geleden een miskraam gehad met 6 weken zwangerschap. Dus dat is eigenlijk me 1e kindje.