Lief buikje Mona..... en je hebt ook al een box zie ik Ik ga vrijdag op kraambezoek bij mn nicht.......leuk en ik zal me beheersen Echo afspraak 29 april noemt ze vroeg bij de vk vlgns hun telling ben ik nu pas 3 weken en dan 7
Hoi Florabella, waar kan ik dat topic vinden december mama's 2011? Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap... bijzonder he... Liefs Minke
Hey hey, Wat raar dat hun zeggen dat je nu pas 3 weken bent, wanneer was jou eerste dag van je laaste menstruatie. Ik ben ook net gebeld door verloskundige, ik mag 14 april al komen. Dan zit ik pas op week 7 maar omdat de week erna allemaal rot tijden zijn. Nu maar even kijken of mijn vriend dan ook kan anders moet ik het misschien toch verschuiven naar de week erna.
mijn man gaat niet meer mee naar de eerste afspraak... bij mijn vorige zwangerschap werd hem 1 vraag gesteld (of er bepaalde ziektes in de familie zitten) en verder was hij een beetje "lucht"... het draait dan ook om de mama Ik vind dat ook niet zo'n probleem, er wordt nog niet naar het hartje geluisterd... als hij maar bij de echo's is!!!
Zou je het mij toch kunnen vertellen? Want ik kan hem niet vinden..... Zal wel niet goed kijken hoor.
Hoi Goofy, m'n eerste dag ms was 5 mrt met een korte cyclus van 24 dagen. Vlgnd vk 3 wkn en 3 dgn maar m'n banner geeft 4 weken aan ? 14 april al da's fijn das 15 dgn eerder boffer
Snap ik! Mijn vriend wilt heel graag mee, want hij heeft bij zijn zoontje de meeste van alle bezoeken bij de verloskundige enz niet mee mogen maken. vandaar dat hij nu heeeeeel graag bij alles wilt zijn! 14 april is verzet naar 21 april, spannend!!
Hoi meiden!! Ik moet overal alleen heen Nou ja... ouders, schoonouders, zusjes etc willen natuurlijk altijd mee... En wist van te voren dat ik overal alleen heen zou moeten. Mijn vriend in internationaal chauffeur dus is allemaal lastig!! Hoewel ik denk dat ie zich nog wel eens kan bedenken mbt meegaan! Hij vind het nu al kut dat ie in het buitenland zit... Houd nu een 9maanden boekje bij zodat hij toch alle details meekrijgt En nu aftellen naar volgende week!! 6 april, eerste afspraak vk... ben benieuwd!! Wat kan ik eigenlijk verwachten?? Ik weet het echt niet... Iedereen zegt dat ik moet genieten want de tijd gaat zo snel!! Maar pfff wat gaat het sloom... wil zo graag wat zien, voelen, merken!!! Haha Groetjes mientje ongeduld
Ik vond de afspraken met de verloskundige tijdens mijn vorige zwangerschap nooit zo spannend! Bij de intake vragen ze naar je thuissituatie en of er erfelijke ziektes in beide families voorkomen (dus check dat even bij je vriend!). Verder wordt er bloed afgenomen wat gecheckt zal worden op een aantal ziektes waaronder hiv, rode hond en wat geslchtsziektes (je kindje komt er langs en krijgt het anders ook). Verder afspraken is het vooral bloeddruk checken, hartje luisteren en je kan eventuele vragen stellen. Maar misschien is het handig om te kijken of er een echo bureau in de buurt is die in het weekend de echo's doet?! Dat vonden we namelijk de meest bijzondere momenten, is toch speciaal de eerste keer samen je kindje zien! Mijn man gaat niet mee naar de afspraken met de vk (hij heeft een extreem drukke baan, gemiddeld 80 uur, en kan moeilijk weg) maar gaat wel proberen bij de echo te zijn. Nou ja... zijn hormoontjes zullen afwezigheid niet accepteren!
Wist niet dat die er waren, echo buro's die echo's maken in het weekend?? Das wel fijn, voor mijn part moeten we er fftjes voor rijden, kan ie iig wel een keer mee!!! De afspraken bij de vk vind ik verder niet zo heel spannend, ben alleen zoooo ongeduldig, wil m'n buikje zien groeien!! haha Maar ik zal het eens uitzoeken!! Goeie tip, dank je
@happy mama.... Wow, echt al een zwangerschapsbuikje. Jij bent vast al een stukje verder. Spannend!!!
De pretecho bureaus in ieder geval wel! Weet niet of die ook termijnecho's kunnen/willen maken... is het bekijken in ieder geval waard
al mooie buikjes te zien hoor !!!! w8 nog steeds is spanning af hoever ik ben , 2 weken duurt lang hahaha