december buikje 2011

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier pas 4 augustus de 20 weken echo :(
    Heb 3 weken terug al wel een pretecho gehad gelukkig.
    Maar blijft spannend.
    En ik zie er naar uit ons kleintje te zien :D

2. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag dames, hier nieuwe buikfoto's, deze morgen getrokken,

20 weekjes en 4 dagen :)

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Nog eentje :)

4. nijnonijntje

@nieuwwolkje
    Leuke foto's meis.
    Zal binnenkort ook weer eens een buikfoto plaatsen :D

5. laika10

laika10 Actief lid

28 jul 2007
    213
    0
    0
    hilversum
    Dat vind ik nou zulke onozele vragen!!! Hier ook al een paar keer gehad, of zo van, goh weet je zeker dat het er 1 is???? Dit weekend een klant ook "het zijn er zeker twee he", nee zeg ik, ik ben helemaal niet zwanger, ik ga maandag op dieet. Zo even terug op de plaats gezet! Het enige wat ik dan kan denken is tjeetje, wat ben jij dom zeg!

daarom vind ik het wel leuk om hier mee te kijken naar de foto's, omdat je soms ook wel eens aan jezelf twijvelt of je nou echt zo'n grote buik hebt....

6. nijnonijntje

O ja sommige mensen kunnen zulke domme vragen stellen of opmerkingen maken. Belachelijk!
    Wordt je echt gekk van.

Of mensen die naar je buik en dan beweren te weten wanneer je bevaldatum is. Achterlijk!

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Heey dames,

ik ben van de week bij de gyn geweest,
    hij voelde de groei van de kleine en zei wanneer was je laatste menstruatie en hoelang is je cyclus want het voelt erg groot aan voor de zwangerschapsduur.

Ik vertelde dat ik me zo moe voelt de laatste dagen en dat ik ontzettend veel drinkt en dorst blijft houden en veel plast.

Moest gelijk de volgende dag bloedsuikercurvers laten prikken :(
    De uitslagen waren niet zo goed.

Nuchter was hij al 8,5.
    na het ontbijt 10,5 en na het middageten was hij 12,8.
    na het avondeten was hij 14,8.

Heb nu dus vanaf vrijdag de suikergehalte van me bloed moeten prikken thuis en bij moeten houden in een dagboek.

Vandaag de uitslagen doorgebeld,
    morgen moet ik dus komen bij de diabetesverpleegkundige,moet morgen beginnen met insuline spuiten.
    Mijn suikers blijven veelste hoog,terwijl ik een dieet hebt en niet snoept en alles nu light gebruikt.

De kleine uk ligt nu dik 2 weken voor in groei en dat is dus ook de reden van mijn te hard groeiende buik,veel vruchtwater en groot kindje.

Ik ben wel blij dat ik zo goed in de gaten word gehouden maar zie erg op tegen de insuline spuiten.:(

Ik ben nu dus door de gyn terug gezet naar de 28ste van december omdat ze dus de grootte van de baby in de gaten moeten houden en ze me 2 keer veel naar voren hadden gezet omdat de echo's de groei van het kindje met meer dagen hadden gerekend.
    Omdat het dus 2 weken voor ligt in groei,ze mogen me dus niet mer naar voren zetten en hadden dat wel gedaan met 15 weken.

Ik krijg elke 4 weken een groeiecho om de groei van het kindje in de gaten te houden,pffff de insuline moet dus gaan helpen dat de kleine niet te snel verder gaat groeien.

Hebben jullie ervaring met insuline spuiten tijdens de zwangerschap?
    Vind het echt super eng :(

Groetjes Bianca

8. Nanniie

Nanniie Lid

3 mei 2011
    24
    0
    0
    moeder
    -

Ik heb dat ook!! Ik word er nu echt zooooo zat van!
    Ik krijg het bijna dagelijks te horen... weet je zeker dat het geen 2 zijn of misschien 3?? of.. je zal wel te veel vruchtwater hebben!
    :x:x:x
    Ik zeg nu steeds nee ik ben gewoon dik! me vet word gewoon omhoog gedrukt door de baby!!
    Dan zeggen ze niks meer;) hahahaha:D

Eerst maakte ik mij zorgen doordat mensen zeiden dat ik zo'n grote buik had. Dus heb ik aan verloskundige gevraagt. Alles was normaal. kindje is mooi op schema en heb helemaal geen teveel vruchtwater. Ik was gewoon spekkerig hahaha!:p

9. Biancamv2

Heey dames,

ik ben van de week bij de gyn geweest,
    hij voelde de groei van de kleine en zei wanneer was je laatste menstruatie en hoelang is je cyclus want het voelt erg groot aan voor de zwangerschapsduur.

Ik vertelde dat ik me zo moe voelt de laatste dagen en dat ik ontzettend veel drinkt en dorst blijft houden en veel plast.

Moest gelijk de volgende dag bloedsuikercurvers laten prikken :(
    De uitslagen waren niet zo goed.

Nuchter was hij al 8,5.
    na het ontbijt 10,5 en na het middageten was hij 12,8.
    na het avondeten was hij 14,8.

Heb nu dus vanaf vrijdag de suikergehalte van me bloed moeten prikken thuis en bij moeten houden in een dagboek.

Vandaag de uitslagen doorgebeld,
    morgen moet ik dus komen bij de diabetesverpleegkundige,moet morgen beginnen met insuline spuiten.
    Mijn suikers blijven veelste hoog,terwijl ik een dieet hebt en niet snoept en alles nu light gebruikt.

De kleine uk ligt nu dik 2 weken voor in groei en dat is dus ook de reden van mijn te hard groeiende buik,veel vruchtwater en groot kindje.

Ik ben wel blij dat ik zo goed in de gaten word gehouden maar zie erg op tegen de insuline spuiten.:(

Ik ben nu dus door de gyn terug gezet naar de 28ste van december omdat ze dus de grootte van de baby in de gaten moeten houden en ze me 2 keer veel naar voren hadden gezet omdat de echo's de groei van het kindje met meer dagen hadden gerekend.
    Omdat het dus 2 weken voor ligt in groei,ze mogen me dus niet mer naar voren zetten en hadden dat wel gedaan met 15 weken.

Ik krijg elke 4 weken een groeiecho om de groei van het kindje in de gaten te houden,pffff de insuline moet dus gaan helpen dat de kleine niet te snel verder gaat groeien.

Hebben jullie ervaring met insuline spuiten tijdens de zwangerschap?
    Vind het echt super eng :(

Groetjes Bianca

10. Biancamv2

:)oeps sorry,

teveel op het knopje gedrukt,nu staat 2 keer mijn reactie:)

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
  12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
  13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Bianca, dat is een domper op je zwangerschap. balen dat je insuline moet gaan spuiten. De naaldjes stellen niet veel voor hoor. Ik prik regelmatig insuline bij bewoners op mijn werk. Tuurlijk is het lastig om jezelf te prikken.

Ik hoop voor je dat het snel onder controle is.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Goofie, mooie buik! Jij hebt al een donkere lijn.

15. Biancamv2

Hier mijn buikje met 18 weken en 2 dagen.

Niet op mijn teigervelletje letten hoor,ik smeer me rot met olie maar werkt helaas niet :(
    Het groeit mij wat te snel :(

16. Biancamv2

en nog 1tje

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dat zal allemaal wel in orde komen, het belangrijkste is dat ze alles goed opvolgen nu :)

18. nijnonijntje

Hier is die dan mijn buikfoto.
    Gisteren gemaakt.
    Net 20 wkn 4 dgn.

19. nijnonijntje

@bianca
    ah dat is balen
    maar ja, verder heb je gewoon een mooie buik en als de baby maar goed groeit toch? ;)

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    mooie buikjes allemaal!!
    hier mijn buikje van vandaag

Deel Deze Pagina