ik word zooo jaloers op al die mooie buikjes! ik wil ook zo'n mooie buik. Hier is het nog steeds niet zo'n mooi bolletje....
begin nu ook vind ik echt buikje te krijgen hij is hard en als ik lig heb ik ook gewoon nog een buikje inplaats dat alles weg is
@ hellepelle komt wel ligt er maar net aan denk ik hoe je voorheen was ik was nooit echt super slank als platte strakke buik zie dat je 1 dag later als mij uitgerekend bent ook wel grappig
jeetje meiden mooi buikjes hoor hier mijn buikje foto is niet echt super maja vind niet echt dat k gegroeid ben.
Ik zie hier toch wel ook al een een aantal flinke buiken voorbij komen ( erg mooi) Maar ik hoor in mijn omgeveng steeds jeetje het lijkt wel of je veel verder bent.. Meiden, horen jullie dit ook???
Hoor eigenlijk bijna altijd het tegenovergestelde Ohh wat een klein buikje.... Heb net even vergeleken en geloof dat het toch aardig gegroeid is Eerste foto ben ik 6 weken en 3 dagen en op de 2e foto 22 weken en 2 dagen.
Wauw!!! Mooie buiken allemaal dames!!!! Ik vind dat ik niet veel van jullie verschil dus volgens mij zit het bij mij ook gewoon (normaal) goed. Ik heb al een klein buikje van mezelf en krijg van IEDEREEN te horen dat ik al zo'n flinke buik heb. Heel stom.....maar ik vind helemaal niet leuk dat mensen dat zeggen. Maar als ik dat zo zie wijk ik helemaal niet af van het 'standaard' (jullie dus, hihi) Is voor mij wel een geruststelling..... PS. zal eens kijken of ik m op de foto krijg hihi
@bellamanuela: Danku @ MSI: mooi buikje toch! En iedereen heeft een ander buikje. Zolang je verloskundige niets zegt is het gewoon goed
@Robin, mooi buikje hoor, je ziet inderdaad dat je al goed gegroeid bent! @MSI, ook een mooi buikje meid!