Inderdaad! Maar hier zal die ook wel beginnen groeien We komen tenslotte in ons laatste deel van de zwangerschap
Hey meiden, thanks! Het gaat nu volgens mij redelijk hard. Maar die van jullie mag er zeker ook wezen, én die gaat echt wel groter worden hoor!
Vandaag is manlief de hele dag bezig en ik zie eruit alsof ik ben overreden door een vrachtwagen haha. had moeite met opstaan. Hoop morgen een leuke foto te kunnen maken
Even een nieuwe buikfoto. Vandaag gemaakt. Besloot toch maar zelf even een foto te maken van mijn buik Dus 24 wkn en 3 dgn
Dankje Het gaat nu idd erg hard! Vind het grappig om de foto's te vergelijken omdat je dan echt goed ziet wat er veranderd is. Heb sinds gisteren giga jeuk/prikkend gevoel aan mijn buik dus heb zo'n vermoeden dat ik weer een groeispurt krijg Mooi buikje nijnonijntje!!
Yeps hier ook. Ik smeer me ook dood. Gelukkig nog geen straie te bekennen. Wel een beetje op mijn borsten
hier ook druk aan het smeren!! de buik groeit nou zo hard dat het soms gewoon pijn doet links 21 weken, rechts 22 weken
Wat een mooie buiken dames Wat groeien ze goed die dec 2011 buiken Hier mijn buik met vandaag 22 weken en 5 dagen zwanger Kreeg hem er helaas niet helemaal op