hoi dames, had me al eens eerder hier aangemeld maar nog geen foto geplaatst. Bij deze dus mijn buikfoto.. voornamelijk blub van mezelf hoor heb helaas geen strakke buik. (nu 5 weken en 5 dagen volgens eigen berekening(mn eisprong was wat eerder), volgend de verlos 5 weken 2 dagen)
ah weer nieuwe buikjes,moet je nagaan dat je over een paar maanden die buik niet eens meer helemaal op de foto kan krijgen hahhahaha!
Wat een drukte al bij de december buikjes! Ik mag me hier ook melden. Mijn uitgerekende datum is rond 13 december. Nog heel pril, dus duim voor een plakbeeb. Mijn zus heeft onlangs met 11 weken een miskraam gehad en dat heeft me wel met beide benen op de grond gezet. Desondanks kan ik er nu al wel enorm van genieten! Kan me buik wel op de foto zetten, maar er is echt nog niks te zien.
He, Haasje, wat zie ik nou !!!???? Ik wist niet dat het inmiddels gelukt was . Gefeliciteerd! Hier ook de tweede op komst, maar ik ben nog wat voorzichtig, omdat het streepje erg dun was. Asl ik zaterdag nog niet ongesteld ben geworden, doe ik nog een test en dat hoop ik dat het streepje niet meer zo laf is .
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35095-albums6641-picture35176.html Ik ben nie zo handig met foto's in 't onderwerp plaatsen, dus hier mijn link van 'n mini flub-buikje 't meeste zal zitvlees zijn
Sooo hé dan is mijnes nog bescheiden hihi, lief buikie hoor happymama Kan je 't nog wel geheim houden
Hé Krokodieltje, jij ook?! WAAAAAHHHHHH gefeliciteerd!!!! had het nog niet op de hyves gemeld, vond het niet helemaal gepast om het nu te plaatsen... maar ja het is gelukt Gaan we maar hard duimen en wapperen dat het een knal test wordt dit weekend!!!!
Hey Happymama! Jij hebt al een mooie buik zeg! Zou me niets verbazen als je er 2 krijgt inderdaad! Wanneer krijg je de echo?? Met 8 weken?? Ik krijg met 9 weken pas een intake gesprek :S Duurt voor mij echt veeeel te lang!
hahaha 2 , geen idee , maar zie wel vaker dat zo'n buik met een 2e zwangerschap vaaker voorkomt . ik krijg die echo omdat ik niet weet hoever ik ben , t kan ook zijn dat ik rond 11 weken zit