Gefeliciteerd Kaat! Wat fijn dat het nu de 2e keer ook zo goed gelukt is! Wij hadden ook vakantie gepland, maar was wel ineens wat terughoudend nu ik wist dat ik zwanger ben. Want tjah, je weet nu nog gewoon niet hoe je je dan voelt! Maar misschien gaan we verhuizen (ligt eraan of vriendlief aangenomen word ja of nee) en dan maken we er toch maar een Nederland vakantietje van van een weekje ofzo. En steken we de rest van ons geld in het nieuwe huis. Jammmm mijn buik krampt <3 genieten!
Hier ook een vakantie probleem. Ik heb al een ticket en app geboekt voor Barcelona in juni met een hele groep vrienden. Is opzich geen probleem alleen het is een feest vakantie dus 5 dagen lang overal naar feestjes festivals in Barcelona. Nou dat gaat het natuurlijk nooit worden dus ik ben nog aan het bedenken wat ik moet doen. Niemand weet ook dat ik zwanger ben heel lastig. Of ik ga gewoon lekker winkelen en naar het strand
Ik heb morgenmiddag een intake bij de vk! Metteen even vragen of die buikpijn 'normaal' is, van alle verhalen op internet word ik nogal paranoia. Wij hebben ook al kaartjes voor rock wrechter.. dan zou ik 18 weken zijn en ik weet niet of ik 4 dagen lang in en tentje slapen met keiharde muziek en allemaal dronken mensen en feesten trek..
Oeeh Stacy dat is inderdaad een lastige.. want jij kan ook niet voorzien hoe je je dan voelt enz.. Persoonlijk zou ik niet meegaan om ergernissen te voorkomen. Maar goed, ik ken joun vrienden dan ook totaal niet enz! Maar denk dat ze er wel begrip voor hebben als ze weten dat je zwanger bent. Of dat jij een mama-programma doet lastige situatie nu eventjes, haha. Justxme: okee leuk! Ik weet natuurlijk niet hoeveel buikpijn jij hebt, maar ik heb ook buikkrampen en steken enz. Je baarmoeder is aan het groeien, je banden rekken uit, je darmen krijgen het onder invloed van hormonen enz mee, dus zou niet gelijk in de stress schieten. Internet is wat dat betreft een onruststoker.
Bopach wat grappig, mijn dochtertje is van 8-7 Justxme en Stacy nee zo een "feest"vakantie lijkt me niets met een baby in je huis. Maar wat je zegt Stacy je kunt natuurlijk ook je eigen plan trekken als je daar bent.. Wij gaan voor 3 weken naar Curacao, mijn man komt daar vandaan en ik heb daar zelf ook 3 jaar gewoond dus wij gaan elk jaar terug, meestal in februari maar mijn schoonouders wilde heel graag bij de eerste verjaardag van onze dochter hun eerste kleinkind zijn, dus vandaar dat we in juni gaan ! Vorig jaar toen ik daar was was ik ook zwanger, omdat ik het eiland en de mensen ken vind ik het heerlijk daar
Als je niet voor het feesten gaat maar gewoon naar familie enzo denk ik dat het op vakantie gaan echt heerlijk is! Ik ga in de meivakantie als een soort van laatste echte familievakantie, met mijn ouders en zusje naar de canarische eielanden! Wat ik wel echt heel erg balen zou vinden als ik mijn eerste echo pas daarna heb, al die tijd toch nog in wat onzekerheid en ja.. zonder mijn vriend voor steun. Gaat lastig worden, maar voor de rest vast wel gezellig Ik denk dat ik trouwens wel naar indian summer ga, kan ik op de fiets heen en weer lekker in mn eigen bedje slapen Ja, we hadden heel wat gepland voor de zomer!
Gister thuis positief getest. Vandaag bij huisarts second opinion. Ook positief. Helemaal in de wolken. Niet verwacht al zo snel zwanger te worden. In februari gestot met de pil. Na 25 dagen ongesteld geworden en die keer erna dus niet meer ongesteld geworden. (dit had ergens vorige week moeten gebeuren). 15 mei de eerste afspraak bij de verloskundige. Vind het allemaal heel erg spannend. Is voor ons allebei de eerste.... De vermoedelijke bevallingsdatum ligt rond 12 december wat me nu even zo uit de losse pols verteld is. Iedereen hier ook van harte met de zwangerschap
Gefeliciteerd nieuwe dames! Ik heb zojuist de vk gebeld, mag zaterdag al komen! Vond het wel wat vroeg, hoop dat er al wat te zien zal zijn?! @Joolz, hoe gaat t nu met je? Hoop op goed nieuws!
Leuk Nib!! Gefeliciteerd! En wat leuk Lynda. Krijg je dan ook je echo meteen? Mijn VK maakt zelf geen echo's, maar heb bij haar wel afspraak gemaakt. Denk dat je anders een inwendige echo krijgt, en dan kunnen ze al wel wat zien misschien.... wel vroeg idd!
Nou ze zei, probeer met een volle blaas te komen. Ik had gelezen dat dat juist bij een uitwendige echo prettig was? Ben in ieder geval zooooo benieuwd!!!! Kan niet wachten tot zaterdag!!
Owww okee spannend! Nou ben benieuwd dan, leuk hoor! Mijn VK zei dat we vanaf week 11 uitwendig mogen. Week 10 of eerder inwendig. Daarom ben ik vrij laat, vind het wel prima om een uitwendige te doen. En dan is de baby ook al groter, hihi!
Hallo dames, Mag ik hier komen aanschuiven??? Gisteren een positieve test wat zeg ik zelfs twee!!!! Tis nog heel pril!!! Spannend!! Groetjes Lotje
Hoi meiden, mag ik ook meeschrijven? Wij krijgen ook een decemberkindje en als het goed is ben ik rond 14 december uitgerekend. Precies weet ik het niet want ik ben in de maand dat ik verplicht rust moest houden (na een spoedoperatie van een cyste) zwanger geraakt. Daarvoor zat ik in de MMM maar ben dus zonder medicatie zwanger geworden! Op 16 april komt MvM langs en s'middags krijg ik de eerste echo! Ik vind het reuze spannend! Dit is trouwens ons eerste kindje!
Gefeliciteerd Amely... Super!! Ik heb me ook voor mvm aangemeld... Tis wel spannend he het zo vroeg weten... Ik heb wel meer rust als toen ik vanaf zaterdag overtijd was...
Dankje Lotje1986! Jij ook gefeliciteerd! We zijn op dezelfde dag uitgerekend! Leuk zeg! Zeker spannend! Ik had op 3.4 dagen een positieve test in mijn handen, kon het echt niet geloven! Is dit je eerste kindje?
Goedeavond allemaal! Wat een hoop bij te lezen !! Effe snelle update: komende dinsdagochtend afspraak bij de gynaecoloog (daarvoor morgen bloedprikken) en 24 april eerste echo bij VK. Op dinsdag zullen we nog wel geen hartje kunnen zien (5 weken en paar dagen) maar de 24e zou dag moeten lukken. Spannend!! Tot gauw weer!!!
Amely Ik was gisteren ook 3 a 4 dgn overtijd.... En een vette streep... Ik had mijn eisprong rond 22 mrt... Het is ons eerste kindje.... Jullie ook???
Hier ook een update. Heb morgen een spoedecho wegens aanhoudende scherpe stekende pijn in de rechter onderbuik... De huisarts wil een bbz uitsluiten... weet niet goed wat ik moet verwachten :s