Jeetje Pline! Lijkt me toch wel een opluchting. Word er nu wel iets aan die cyste gedaan dan? Ik ga zo maar eens proberen mij te wagen aan de panini's na mijn intake bij de vk om 17.15! Spannend Maar die panini's.. heb echt al weken geen trek, moet mijzelf zo dwingen om iets te eten. Lege maag= misselijk. Ietsje te volle maag= misselijk Geur van warm eten= misselijk Verkeerd/vet/zwaar vallend eten= misselijk zelfs water maakt me misselijk gelukkig wel zonder spugen tot nu toe
Pfff als ik dat zo hoor ben ik toch blij dat ik niet misselijk ben zeg! Maar heb nu wel gruwelijke zin om de zak paprika chips te plunderen.
He meiden wat een boel bij te lezen. Blij dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was!!! Wie herkent het niet kunnen slapen? Ik had vannacht trouwens een idiote snelle hartslag... Schrok hier erg van... Het besef van zwanger zijn is er nog niet echt... Nog niet misselijk en eet juist minder...
Ik had ook een week rusteloze nachten en een enorm hoge hartslag! Ik dacht al dat het aan mij lag. Maar jij hebt het dus nu ook gaat vanzelf weer over. Bij mij tenminste wel, haha.
Pffff was ook al bang dat ik raar was... Pfff hoewel ik er best rustig onder ben, vind ik het onzekere van dit gedeelte van de zwangerschap vervelend... Je hoort het zovaak miskramen.... Hoe gaan jullie er mee om???? Wil de roze wolk niet bederven, maar kan me niet voorstellen dat jullie je dit ook afvragen???
@ pline, wat fijn dat alles goed is!! Er is echt weer ontzettend veel geschreven, super leuk allemaal. Ik lees dat een aantal van jullie echt gruweljke eetbuien heeft hihi. Dat had ik dus bij de eerste ook en is beter als wat ik nu heb. ik ben nu zo ziek als een hond en kan niks binnen houden hoop echt dat dit snel over gaat, ben al aantal kilo afgevallen, lijkt me ook niet echt goed voor beeb. Verder heb ik ook wel ups and downs hoor, ene moment ben ik helemaal in de wolken, andere moment voel ik me weer depri, lang leve de hormonen
@Pline: wat fijn dat het goed was! @Lotje1986: Dat herken ik wel hoor, vind het soms echt eng maar ook wel weer heel erg leuk om zwanger te zijn. Ik ben pas gerust als ik de eerste echo heb gehad. Soms denk ik, heb ik wel goed getest? Niet dat de zo'n clear blue liegt @Mieke: hopelijk voel je snel weer wat beter. Ik heb ook geen eetbuien. Kan al paar dagen niet eten, niet dat ik misselijk ben maar ik vind echt niks lekker! Mijn smaak is echt compleet veranderd! Hier ook z'n ups en Down's, kan echt om van alles huilen, terwijl ik normaal gesproken niet zo'n emotioneel persoon ben!
Bedankt . Voorlopig wordt er niets aan de cyste gedaan, even afwachten of hij kleiner wordt en uiteindelijk gaat verdwijnen, of niet.
@ hope, nee hier geen HcG bepaling. Ik heb je andere topic gelezen, wat spannend zeg, ik duim in ieder geval voor je.
Mijn Laatste ongi was 6mrt en de bloed afname ook maandagmiddag geprikt Ze zeide tegen mij dat mijne erg hoog was Ik weet niet wat ze er mee bedoelen Of het een bbz kan zijn / meerling ??? Ik heb in dec een curettage gehad van een tweeling ik heb toen helaas gee hcg geprikt dus kan niks vergelijken
Hoi meiden, Dat was even flink bijlezen! Plien wat fijn dat het goed zit! Hier gelukkig ook goed nieuws: geen bloedverlies meer gehad. Vanmorgen nog even een test gedaan voor de zekerheid:
Wat goed nieuws zeg Joolzz! Fijn dat de test het weer bevestigt! Woensdag komt mvm hier en mag ik ook weer een keer testen
Fijn Joolz!!!! die test ziet er prachtig uit.... super! Ik had vanavond ineens helse buikpijn, kon niet meer schakelen in de auto (koppelen met voet deed zeer, voelde alles in mn buik) en koude rillingen, kon wel janken.. heeft 3 kwartier aangehouden.. nu lijkt het weer rustig.