December buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miss 1985, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Woman90, bah wat naar! Voel jij je ook zo onzekere over of alles wel goed gaat? Ik vraag me nog steeds regelmatig af of de baby er nog zit. Nog steeds gek ;)

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Woman, dat is schrikken! Hoop dat je dat niet nog een keer krijgt!

3. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Wat naar Woman90, veeeeeel sterkte! Het is nu iig over en dat lijkt me goed nieuws, komt vast goed!'

Wat betreft HCG bepaling, ik heb vandaag bloed laten prikken met 4 wkn en 4/5 dagen, krijg morgen of overmorgen de uitslag.

We'll see :)

4. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ik voel me trouwens ook regelmatig echt onzeker, volgens mij is dat heel normaal in het begin!

5. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ja was even een vervelende ervaring, blegh. Ik durfde niet naar de wc, :O maar gelukkig is het nu weer weg.. heb er 's avonds sowiezo meer last van dan overdag, maar de vorige keer dat ik het zo erg had was een aantal weken terug, 27 april (dag na NOD, weet het nog heel goed dat ik toen dacht ongi te worden)

Ik hoop maar dat alles goed is. Dat is wel vervelend zeg in deze periode.

6. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Alle nieuwe dames van harte gefeliciteerd ...!
    @joolz wat fijn..! Ik ben super blij voor je..!
    @women90 wat vervelend.. doe maar even rustig aan...komt vat goed..

Over de hgc bepaling kan je dit gwn bij de huisarts aanvragen?

7. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    @ Pline, goeie zwangerschap meis! Bedankt voor je bericht. Ik heb de VK gebeld en nog even verteld over vaginisme verleden en ze zei dat ze er rekening mee zouden houden en ervaring mee hebben. Vooralsnog wil ik het wel proberen, ik zie wel!

@ Women heftig meis, maar fijn dat het over is. Enig idee wat het kan zijn? Misschien darmen?

Ik heb gisterochtend (nog niet eens 48 uur na de eerste test) een derde test gedaan, om te kijken of ik een knaller HcG had en kreeg toen de schrik van me leven. Het streepje was nog hetzelfde als zondag. Arrggggghhh... had verwacht dat er nu wel meer HcG aangemaakt was. Ff gegoogled en toen gelezen dat het 48-72 uur na de vorige meting zou moeten verdubbelen en dat de piek bereikt wordt ergens week 6-week 12. Ik ga maandag naar de huisarts en vragen of ik bloed mag prikken voor mijn HcG en via MvM ook bijhouden. Maar voorlopig even nie meer want anders ga ik panieken hihi.
    Dus dan weten jullie dat, een lage HcG waarde hoeft nog nie veel te betekenen, alleen in combinatie met wegblijven symptomen en bloedverlies is het misschien verstandig even te bellen.

8. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Het voelde wel als darmen eerst, maar dat was het toch niet. Kon mijn benen niet bewegen zonder dat het in mijn onderbuik pijn deed. Maar goed, het is weer over, en heb het dus al 1 keer eerder gehad.. maar was nu nog iets heftiger. Zal er wel bij horen.. Ben verder niet misselijk of iets, dus tjah mag in principe niet klagen.
    Je schrikt wel even, maar ben verder niet ongerust nu hoor. Het zit er vast nog wel =)

9. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Goed zo Woman90.

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hihi. Nuchtere Grunninger he! :p

11. nib1981

nib1981 Lid

9 apr 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoor de meesten hier over misselijkheid en vreetbuien enzo.....
    Ik heb (nog) nergens last van.....voel niks, niet misselijk, geen vreetbuien...haha....kan dat komen omdat ik minder lang zwanger ben als jullie? Volgens zeggen zit ik in mijn 4e week....of hadden jullie deze kwaaltjes toen ook al?
    Doordat ik weinig merk en niet echt het idee heb dat ik last heb van kwaaltjes voel ik mij ook nog niet zwanger, kan het nog steeds moeilijk geloven dat er een ukkie in mij groeit. Denk dat het besef echt pas gaat komen als ik de eerste echo heb gehad, maar die is pas 15 mei dus dat duurt nog een hele tijd. Of ik moet ineens last gaan krijgen van allemaal rare kwaaltjes, denk dat dan het besef ook wel gaat komen, hahah.

12. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik voelde toen ook nog niets hoor. Pas nu ik week 6 gehad heb beetje.. Wel heel moe al sinds ik zwanger ben. Maar dit verschilt per persoon! :D

13. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Oeeeh ik heb spontaan een mooie meisjesnaam! Hij floepte zo in mijn hoofd! :D die schrijf ik meteen op. Hihi!! Een naam die nooit voorkomt, net als mijn eigen naam. Ik weet uit ervaring hoe leuk het is om een eigen naam te hebben ;) Nu ook nog een leuke jongensnaam... en ja, het is nog beetje te vroeg, maar wel leuk haha!

14. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Wat ik helemaal vergeet te vertellen:

Het toppunt van hormonen in de auto wel kunnen janken en woest worden op het feit dat je hond op de achterbank niet wil ZITTEN! En dat moet ie ALTIJD! * trapt stijf op de rem, grijpt de hond bij zn lurven en hij gaat zitten* opluchting. Maar daarna kijkt ie me beetje beduusd aan (zo doe ik nooit) en kan ik wel huilen om die zielige oogjes... WEEEHHH!! (kon me inhouden, maar voelde me helemaal van de kaart)

15. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Haha wormen moest wel lachen om hè laatste berichtje..

En wat leuk dat je al een meisjesnaam hebt!

Hier is de grootste kwaal slapeloosheid.. Lang leve de ipad!

16. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik geen last van slapeloosheid!! Moet wel vaak plassen, op mijn werk zei een colleganook al dat ik vaak naar de wc moest haha. Maar wat een hoop weer bij te lezen, weer een aantal pagina's verder. Voel me al een paar dagen niet topfit, lijkt een griepje aan te komen wat niet doorzet. Hoop dat ik er gauw vanaf ben! Eetbuien heb ik ook niet.

@joolz wat fijn dat alles goed gaat!!

@women een jongensjaren hadden we al, dus als het een jongetje wordt hoeven we niet na te denken, maar als het een meisje wordt poeh wordt nog lastig!!

17. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben gister echt geschrokken dames.
    Ik lag in bed en krijg toch opeens buikpijn iets wat ik nog nooit heb gevoeld. Niet zozeer super veel pijn maar een heel vreemd gevoel echt heel laag in me buik. Ik werd ook misselijk maar heb niet overgegeven. Later liep ik echt naar de woonkamer zeg tegen me vriend voel me echt niet goed hoor, ik nog even naar de wc toe helemaal zweten nou dacht ga weer terug voel me nog slechter. Toen ben ik zo flauwgevallen aan de eettafel. Na een tijdje trok het weg en kreeg ik het ijskoud en was dood moe in 1 keer. Snel naar bed gegaan en gaan slapen. Ik hoop dat alles wel goed is. Misschien komt het doordat ik niet zo goed had gegeten die avond, maar had ook echt geen trek in eten. Ben gelijk bang dat er iets niet goed is.

18. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Oh Stacy! Das wel schrikken.... Hoe voel je je nu???

Nou ik heb sinds maandag afgelopen nacht heeeeerlijk geslapen... Twee slapeloze nachten en dan een nachtje goed doorslapen doet een mens goed! Net naar de dokterassistente gebeld... Mag morgen naar de dokter toe hoefde niet perse maar ze zei dat het wel handig was om te doen. Maakt mij niets uit dan mag eindelijk met iemand er over praten haha...
    Ik heb ook nog geen bloed laten testen... Zal de dokter wel morgen zeggen of het nodig is of niet....
    T zal vast wel goed komen, gisteren middag nog even over zo'n test heen geplast gewoon omdat ik er zin in had haha... Nou nog steeds super positief!
    Heb geen vreetbuien, ben niet misselijk, alleen af en toe rommelende darmen, stoelgang komt ook later op gang. Verder voel me ik me nog helemaal mezelf... :) oja en boopies worden al maar dikker haha!!!

19. leanne2

leanne2 Niet meer actief

@stacey @woman90 dames wat vervelend! Ik heb de afgelopen week echt heel veel buikkrampen gehad! Gelukkig worden ze de laatste twee dagen minder. Hoeft niets ernstigs te zijn heb ik me laten vertellen. Je baarmoeder groeit en wellicht zitten je darmen daar ook ergens!

Gisteren m'n schoonouders verteld :) super blij waren ze. Al kreeg ik daar ter plekke weer een buikkramp! Zo'n pijn! Dus ik aan de wandel naar de wc, uitrekken op de grond en tenslotte acuut naar huis :) kan er nu wel om lachen dat ik nu in ieder geval kan benoemen waar het van komt haha. Smoesjes als buikgriep gaat nu niet meer!
    Wel grappig dat m'n hondje bij de wcdeur met een schuin koppie stond te wachten en toen ik op de grond lag ging hij m'n hoofd likken hahaha. Zal hij al wat merken? Zo'n lief beessie :)

Maar vaak gaat de buikkramp weg als ik rustig ga liggen met een kruik op m'n buik! Dus wie weet ook een tip voor jullie?

Morgenavond mijn ouders maar eens vertellen want die denken ook dat ik gewoon ziek ben haha.

20. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb nu nergens meer last van. Toch maar even verloskundige een telefoontje gegeven voor een bevestiging dat alles goed is. Wat een lieve mensen ik voel me weer helemaal rustig. Ze vertelde dat als er geen bloedverlies is alles goed is en dat het toch me darmen moeten zijn geweest en het flauwvallen een reactie is op de pijn en verkeerd ademhalen. Kan ook wel want ben ook gelijk naar de wc geweest. Als het nog een keer op deze manier gebeurd moet ik even bellen om de afspraak te verzetten naar wat eerder.

@Lotje ik moest gelijk lachen toen ik las dat je nog een test had gedaan. Ik denk dat ik er wel 6 in totaal heb gedaan.

@Leanne heel vervelend die pijn hoop dat het snel over is. Wat betreft honden die voelen alles aan.

Deel Deze Pagina