Hoi dames, Ook ik wil me graag bij jullie voegen zoals het nu lijkt ben ik uitgerekend op 9dec. Heb verder eigenlijk geen symptomen had alleen het gevoel dat ik zwanger zou zijn is namelijk niet m'n eerste zwangerschap. Mag ik vragen hoe oud de andere dames zijn?en eerste kindje? Allemaal gefeliciteerd en hopen op een zwangerschap waar we allemaal fluitend door heen gaan
Gefeliciteerd.. Ik ben net 2 weken 26 dus eigenlijk nog 25 toen ik zwanger werd. Het is mijn eerste kindje (hoop ik) en ben super blij wel heel voorzichtig het is nog zo vroeg en ben bang om mezelf helemaal te laten gaan. Niet dat er ooit iets is misgegaan bij mij maar je hoort het zoveel. Kan niet wachten tot de 12-13 weken dan mag iedereen het weten. Als ik dat ga redden me buik groeit al.
Welkom en gefeliciteerd! Ik ben bijna 23 en het word als alles goed blijft gaan (want idd, die enge verhalen hier soms) onze eerste baby.... Dus laten we inderdaad hopen op een goeie afloop zonder gekke dingen! Ben benieuwd wat de echoscopist van mijn uitgerekende datum maakt. Wow je buik groeit nu al Stacy? Ik wist niet eens dat dat kon :O ik verbaasde me er laatst al wel over dat ik mijn broek moeilijker dichtkreeg. Ik mopperde al dat vriendje te heet had gewassen nu heb ik sowiezo niet een hele strakke buik hoor, maar toch.
Ja niet groeien als in dat de baby groeit dat is nog een mini rijstkorreltje, maar ik kan niet zitten met mijn broeksknoop dich die moet echt open..Het is heel erg opgezet en vooral in de avond. Het is nu een beetje gaos in onze buiken alles moet aan de kant voor de baby ik kan ook niet naar de wc heel vervelend.
Nee dat snap ik, maar omdat de baarmoeder groeit.. Najah dat heb ik dus ook wel dacht al dat ik het me verbeelde. Ik heb 22 jaren met obstipatie klachten gelopen.. nu ik op mezelf woon en anders eet is dat eindelijk weg.. maar heb er mijn hele leven echt GROTE problemen mee gehad in het dagelijks leven... (Toen leek ik soms al zwanger, en heb daardoor nu ook hele slappe buik) Dus daar ben ik dan ook wel erg bang voor.. Tot nu toe absoluut nog geen probleem gelukkig, maar pfff moet er niet aan denken.. =(
De dag na mijn 20ste verjaardag had ik ineens een positieve test in mijn handen, het word mijn eerste! Mijn vriend zijn 2de Zo'n opgezwollen buik heb ik na het eten. Het lijkt dan alsof ik al behoorlijk ver ben ipv mijn prille bijna 5 weekjes. Mijn vriend die schrok er zelfs van toen hij mn buik zag. Maar 'sochtends is ie dan weer zo plat als altijd.
Superleuk, en lekker jong ook 20! we schelen dus ook niet zoveel.. Haha okee, ik let er nooit zo op. Ik vind mn buik niet het mooiste gedeelte van mijzelf, dus ik kijk er ook niet veel naar pas alsie bol is van het kindje, vind ik hem wel mooier misschien. Dan is het functioneel.
Hallo dames, Ik kom me ook melden hier. Ik ben 4 dec uitgerekend maar de echo op 7 mei zal meer duidelijkheid geven. Ik ben overigens in febr 34 geworden en het is mijn tweede kindje.
Jullie ook gefeliciteerd! ! Hoe voelen jullie je verder? Ik heb alleen last van krampjes en voor de rest merk ik niet zoveel. Spannend he de echos. Kan niet wachten tot het Zover is hihi
Ha dames, Ik ben 25 en nu zwanger van tweede kindje, vind het allemaal wel veel spannender als bij de eerste of het allemaal wel goed gaat enzo. Trouwens net ingeschreven bij moeders voor moeders.
Heb trouwens geen idee van uitgerekende datum want cyclus was grote puinhoop na geboorte van mn eerste kindje. 26 februari voor het laatst ongesteld geweest en 26 maart al positief getest terwijl gemiddelde cyclus meer als 35 dagen was, denk dus dat ik iets langer zwanger ben, heb m zelf maar op 8 december gezet.
Ik voel me verder goed. Ook af en toe krampjes en verder nergens last van gelukkig =) vind die krampjes wel fijn, dan weet ik tenminste zeker dat er echt iets gebeurd daarbinnen haha! Gefeliciteerd Miek22! Wat leuk dat jullie voor een 2e gaan. Hoe werkt dat precies met Moeders voor moeders? En weet jij al wanneer je voor echo moet?
Haha geeft niet hoor. Nou je kan je telefonisch of online aanmelden op de website en dan wordt je gebeld voor een afspraak. Dan komt een medewerkster langs en die toe een urinetest op aanwezigheid van hcg (dus gewoon een zwangerschapstest) en die kijkt dan of je mee kan doen. Dan krijg je kratjes met flessen en probeer je zoveel mogelijk urine te verzamelen. Die kratjes komen ze een keer per week ophalen of je kunt ze zelf wegbrengen naar een verzamelpunt. Ze zijn overigens super discreet dus niemand ziet dat ze van MvM zijn. Je kunt trouwens alleen meedoen tussen je 6e en 16e week omdat je dan voldoende hcg nog hebt in je urine.
En met dat alles help je dus anderen met vruchtbaarheidsproblemen. Want van het hcg uit jou urine worden medicijnen gemaakt die oa een eisprong opwekken. Voor meer info zie de website haha
Ik heb dit keer eerste echo al met 7/8 weken, is nieuw bij mijn vk. Mocht er voor kiezen en uiteraard zo nieuwsgierig dat ik t maar heb gedaan. Tweede echo is dan met 10/12 weken en dan meten ze ook pas en heb je een definitieve uitgerekende datum.
Ik heb bij mijn eerste ook meegedaan met moeders voor moeders maar ik g3b de kratten laten ophalen en mijn buurvrouw had het dus door haha. Weet nog niet of ik nu weer mee ga doen omdat ik de vorige keer er zo misselijk van werd. We gaan het trouwens as zaterdag mn ouders vertellen en verder houden we het stil. Ik vind het ook wel fijn om wat te voelen hoor hihi hoop alleen dat deze zwangerschap wat makkelijker zal gaan..
Het is mijn 4e zwangerschap m'n eerste zoontje geeft helaas maar 2 weken geleefd. Ik heb daarna 2 gezonde dochters gekregen.ben nu 26 27 als ik beval. Eerst 3 kindjes met m'n ex man gekregen bijna 5 jaar getrouwd geweest en nu zwanger van m'n nieuwe vriend hij heeft ook al 2 kindjes dus word erg druk met 5 kindjes maar zeker gezellig