Goedemiddag dames! Jaaaa, die onzekerheid of het allemaal wel goed is, herken ik heel erg!!! Wil zooooo graag dat die eerste 10,12 weken om zijn.... Zeker na onze MA in december.. Word af en toe gek van mezelf !!! Wat betreft onze relatie, daar heb ik eigenlijk minder zorgen over, gaat vast prima als die kleine er is !!! Wachtenwachtenwachten, kon ik maar effe kijken of alles okay is !!!
hier ook iemand die ongeduldig is.. haha 25 april intake bij vk en dan weekje of 2 laten eerste echo haha wil nu wel een echo zoo spannend of het allemaal goed gaat! indd al een mooi clubje bij elkaar!! December buikjes.
Pffff ja hormonen daar word ik ook gek van..! Ik ken mijzelf niet meer.. Af en toe heb ik echt gekke momenten...! Gelukkig heeft mijn mannetje veel geduld.. wij zijn inmiddels bijna 5jaar getrouwd en 7 jaar samen... Wij hadden allebei een hele grote kinderwens, helaas heeft het heel lang geduurd voordat we zwanger raakten, 3,5 jaar.. Maar gelukkig is onze droom uitgekomen, nu hoop ik dat alles goed mag gaan..!
Ik hoor hier iedereen over hormonen die op hol slaan, kwaaltjes dit en kwaaltjes dat. Ben ik de enige die nergens last van heeft?? Behalve niet ongesteld geworden heb ik namelijk echt nergens last van :S Aan de ene kant wel lekker maar aan de andere kant maakt dat de onzekerheid of alles wel zo is enzo misschien wel groter. En het lijkt het allemaal nog onwerkelijker, haha
@nib1981: die onzekerheid is erg he? Begrijp het heel goed hoor. Zeker als je verder niet veel klachten hebt. Maar vertrouw op je lichaam! @Lynda86: hoe was je intake en je eerste echo? Ben echt super benieuwd!! Heb een ticker aangemaakt. Ben benieuwd hoe ver ik nu echt ben. Volgende de verloskundige ben ik nu 7 weken en 4 dagen. Volgende de ticker 5 weken en 6 dagen :s Denk zelf dat de ticker eerder gelijk heeft. Spannend!
Hele dag lekker bezig geweest.. =) dus helemaal nergens aan gedacht! Hihi. Heerlijk tussen de paarden op concours. Geen hormonen voor mij, geen kinderdagdromen, gewoon weer lekker mijn eigen leventje. Heerlijk klinkt asociaal, maar het is gewoon zó mijn ding! En het gewone leven gaat nu ook gewoon door. Heerlijk zo in de zon met graadje of 12!
Ik kom hier ook gezellig meekletsen. Ben uitgerekend rond 11 december. Ook ik heb veel last van mijn hormonen hoor. Soms huil ik om niks en ben zoooooooo moe!
Hallo allemaal! Zo, vandaag eerste echo gehad. Zag er supermooi uit, helaas klopte het hartje nog niet. Geen paniek, ik ben waarschijnlijk een paar dagen korter zwanger dan ik dacht. Volgens de vk zit ik op 5 weken en 4 dagen nu. Verder een hele positieve ervaring, erg gerustgesteld en maak me een stuk minder zorgen. 25 april mag ik weer terug voor een extra echo, dan moet het hartje te horen en zien zijn! Vanmiddag ook gelijk mijn ouders verteld, die reageerden helemaal super! Hele goeie dag gehad dus vandaag!
@ lynda86 Hoe heb je het verteld? Kan niet wachten tot het zover is om het ook te vertellen. Hier eigenlijk weinig last. Heb enkel sinds woensdag last van mijn darmen en vandaag rug pijn maar weet niet of dat kopt door het zwanger zijn. Groetjes
Super zeg..! Fijn dat alles er goed uit zag..! Ik kan niet wachten tot ik mijn echo krijg.. Vind het zo spannend..!
Ik breek ook even in. Hier ook een december mama 2012. Zo (leuk) vreemd om ineens december mama's 2013 te zien staan, dan besef ik pas dat we een jaar geleden ongeveer een positieve test in handen hadden. Het gaat allemaal zo snel! Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Geniet ervan en ik hoop dat jullie net zo'n gezellig clubje vormen als wij eigenlijk nog steeds doen. Want het is echt zo, het gaat echt snel, hier zijn de eerste 2 tandjes gewoon al zichtbaar in het tandvlees, pfff
Oeh 15 mei, dan moet je ook nog wel even wachten. Wel lekker geen symptomen, maar wel extra onwerkelijk. Vandaag nog bij de kapper ineens weer groeipijnen, dat is echt wel van deze week. Mss komt het bij jou nog. Maar idd die echo, aftellen!
Whaa Ik heb maandag mijn echo! ! Gaat nu wel snel gelukkig Vanochtend voor het eerst lange tijd last gehad van misselijk heid, en ik moest zelfs opstaan omdat ik moest poepen, dat heb ik normaal nooit! ! Ben benieuwd hoe het morgenochtend gaat
Toch even delen, als het me lukt iig! Een foto van de echo van vanmiddag!!! Dat zwarte "boontje" is het dooierzakje en als je heeeeel goed kijkt zie je een wit puntje rechts onder tegen de rand... <3<3<3
Super leuk die foto Jaa bernou nog 2 nachtjessss en dan mogen wij ook weer. Hopen dat we dit keer wat meer geluk hebben
Zoooo... Was jullie ff kwijt... Versluis... Kan me er nu nog niks bij voorstellen... Geniet volopaalthans van de 6 dagen dat ik het nu weet heb ik 5 dgn gewerkt... Dus gezicht normaal... Mooie echo Lynda!!! Vandaag vh eerst t idee dat lichtelijk vermoeidheid toeslaat... Net laat gehad nu vroeg... Dus gauw naar bed... Lang leve de zorg haha
Hai Dames, Ik was jullie ook kwijt hihihi.. En een dagje niet reageren kan eigenlijk niet, 4 pagina's volgeschreven dames GEzellig hoor.. Over de stoelgang ik heb er ook last van al verschilt het wel per dag bij mij.. Bernou ik heb het ook wel dat ik er echt op voor moet staan, als ik het voel moet het ook echt gelijk.. En maandag echo woehoe spannend, gaat nu wel snel idd vandaag van de zon genieten en dan morgen een prachtige echo.. Stacy wow 40 uur is veel ja, ik heb toen ik zwanger was van mijn dochter ook tot het eind 36 uur gewerkt, alleen met 7 maanden af en toe wat eerder weg.. Ik werk nu 28 uur dus dat is wel te doen, al ben ik nu af en toe wel erg moe en misselijk maja ik weet dat ik me na de 12 weken weer helemaal goed voel dus ja Y84 Schilklierwaarde was dus niet goed? Gadsie wat voor gevolgen zou dat kunnen hebben? Heb je er nu medicijnen voor gekregen? Alle nieuwe zwangeren super welkom, gezellig.. Bopach wow je hebt er relaxe werktijden zeg, goed geregeld.. Woman wat voor ongeluk heb je gehad waardoor je nu een stuk minder kan werken? Lotje ik werd de dag nadat ik mij had aangemeld bij MvM gelijk gebeld en ze is afgelopen maandag langs geweest en ik plas dus sinds afgelopen maandag ook al voor hun.. Liva over het niets voelen af en toe.. Ik heb het meeste van de tijd te maken met misselijkheid maar er zijn ook middagen dat het heel goed gaat en idd niets voelt, gelukkig Leanne relatiedip ja wij hebben natuurlijk al een kindje dus ik weet dat een tweede zeker goed gaat komen, maar dat het iets harder werken wordt voor ons allebei, maar dat weten we beide en irritaties zijn overal hoor zeker ook bij ons, maar ook weet ik zeker dat we het samen wel redden.. Wij zijn trouwen dit jaar 8 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd.. Nib geniet dat je nergens last van hebt Snap dat het soms wel raar is en dat als je wat voelt dat wel een bevestiging is, maar er zijn genoeg dames die niets voelen, dus geniet heerlijk toch.. Sniffie wat raar dat de vk totaal iets anders zegt dan je eigen berekening, wanneer was je laatste menstruatie? Lynda mooie foto hoor.. Het hartje begint meestal te kloppen tussen de 6 en 7 weken dus idd niets om je zorgen over te maken en nu lekker een extra echo, fijn!! Versluis ja absurt he hoe de tijd vliegt als je ergens op terug kijkt.. En de tijd gaat gewoon sneller als je kinderen hebt, zo een cliche maar zo waar Nou hier gister heerlijl lui gedaan tot een uur of 3. Toen even snel de stad in om mijn werkbrauwen te epileren en toen op verjaardag waar we vroeg heen gingen 18.30, zodat we vroeg weer weg kunnen maar het was best gezellig dus was om 22.15 thuis En nu weer aan het werk vanaf 7 uur