December buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miss 1985, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik bijna nog de enige bent die het niet aan de ouders heeft verteld. Niemand van onze familie weet het nog.
    Het is super moeilijk, maar ik wil echt wachten tot moederdag zodat ik haar een mooie foto kan geven.

Vandaag heb ik echt een rot dag niet normaal. Ik ben ubsoluut niet aardig kan geen lachje vanaf en zit op me werk als een zoutzak met een open broeksknoop. Merk wel dat er wat is bijgekomen bij me buikje.

2. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Oke dan ga ik straks maar eens kijken hoe ik rechtstreeks op deze pagina kom ;) ik surf me nu telkens suf om de decemberbuikjes terug te vinden!

Ik denk dat wij het na woensdag wel aan meer mensen vertellen hoor. Misschien wat pril maar ik vind het ook een beetje onzin om zolang te wachten. Vroeger hadden ze de eerste echo pas met 12 weken. Nou en idd het kan mis gaan voor die tijd maar dan wil je er toch neem ik aan ook over praten?
    Mijn ouders worden voor het eerst opa en oma. M'n moeder vindt het erg grappig hoeveel er toch veranderd is met vroeger. Dat ik bijv met 7/8 weken al de eerste echo heb! Ze heeft zelf altijd maar 1 echo gehad en die was achterin de zwangerschap! Dus ze bezoekt de site vd verloskundige ook regelmatig hoe dat nu allemaal gaat haha.
    Ik neem aan dat ik woensdag nog wel allerlei info mee krijg wat betreft kraamzorg en zwangerschapsgym enzo!

3. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Meiden hebben jullie al kraampakketten aangevraagd? Waar zijn de gratis pakketten aan te vragen? :-D
    Ik kan er ook 1 via de zorgverzekeraar krijgen zag ik.. die ga ik maar es aanvragen.

4. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Oehh Stacy :p ik blijf uit de buurt, haha!

Gewoon bij het Forum en dan bij Zwangerschapsclubs te vinden Leanne. Mijn moeder vond het ook al helemaal grappig! Zij moest alles met de dokter, en helemaal niet met de vk alleen! Dus wel grappig.

Fleur, nee heb ik nog niet gedaan. Kan dit al wel voor je die 12 weken voorbij bent? Kan me voorstellen dat ze zeggen wacht maar tot het na 12 weken is. Maar kweet niet hoor :p alles kan tegenwoordig snel!

5. nib1981

nib1981 Lid

9 apr 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij hebben dus ook op marktplaats een hele leuke kamer compleet gezien. Dacht dat ik beetje raar was om dat bijvoorbeeld nu al te kopen maar zijn er meer dus, hahah.

Mijn ouders en schoonouders weten het ook nog niet. Die weten geen eens dat we zijn gestopt met de pil en bezig waren om zwanger te worden. Ik heb drie jongere thuiswonende zusjes, die willen graag tante worden dus maken wel eens grapjes. Ik zeg dan van ah op een dag als de tijd rijp is, dan wil ik wel een kindje.....ze moesten ondertussen eens weten, hahah.

6. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Haha ja hoor Nib, wij hebben een leuk klein kamertje beneden voor de kleine, en daar passen een ledikantje en een commode in, en zit een ingebouwde kast in. Plankje erin, sauzen en verven, andere vloer erin en klaar :D dan lekker truttelen met spulletjes enz.
    Mijn ouders en niemand wisten (behalve 1 vriendin die net is bevallen) dat we een kindje wilden. En mijn zusje zat ook steeds dat ze tante wilde worden... geweldig! Ook van die grapjes. Het leuke was: ik zei steeds "nee joh is hier veel te klein, misschien in een volgend huis" en dan zei zij "ahh jahwel want dan doe je dat naar boven en dan is dat kamertje vrij en hier kan de box wel staan en blablabla", (wat ik zelf ook al had bedacht) en toen we eenmaal vertelden dat ze tante werd zei ze "Huh, is het hier niet veels te klein dan? :O " hahaha ze stotterde en stamelde, ze dacht eerst werkelijk dat we haar in de maling namen, omdat ik paar keer had gezegd dat het huis te klein was :p hahaa!!

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Bernou, mooie echo! Stiekem jaloers!

Wij hebben het ook nog niet verteld.

Deze voormiddag weer serieus last gehad van de darmen. Wat niet fijn is als je aan het werken bent.
    Verder heb ik heel de tijd zo een zenuwachtig gevoel in mijn buik.

Net ook terug naar de huisarts geweest om bloed te laten trekken om te kijken of hcg mooi gestegen is.
    En plots ben ik wel weer wat bang dat het fout gaat.
    Waren die 12 weken maar om het zou me een pak rustiger maken denk ik.

Wat voor werk doen jullie? Heeft de zwangerschap bij jullie invloed op je werk?

Groetjes

8. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Hee ladies,

Ik ga binnenkort ook eens zo'n zwangerschapsbox bestellen :)! Vandaag nog ff testje gedaan et voila: zwanger 3+ :)! Had er nog eentje over, twee in het pakje dus nu ben ik wel uitgetest :)!

Fijne avond, ik ga ff koken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,2 KB
      Weergaven:
      10
  9. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    @ Porkie: ik ben paraveterinair, en het heeft dus wel degelijk invloed op mijn werk. Uitkijken met mee-opereren, (gasnarcose, dus liever niet) en geen röntgenfoto's maken.. En je mag geen kattenbakken meer schoonmaken, en op het laatst geen dieren meer tillen. Ik heb momenteel geen last van stress meer. Het voelt allemaal nog stabiel, dus geen reden tot stress. Dat is alleen maar ongezond :p en ja, dat klinkt makkelijk, maar zo voel ik me momenteel ook :D

Haha lekker Y84! :D ik heb ook nog een van de Kruidvat liggen. Stiekem wel benieuwd hoe dik die streep nu zal zijn, maar ben ineens helemaal gewoon rustig. Ik geloof het wel. Ofzo :p maar kan natuurlijk niet wachten om het op echo echt te ZIEN!!!! <3

10. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ik heb ook echt geen behoefte meer aan testen, sowiezo een digitale vind ik echt zonde van mijn geld. De volgende dag is de tekst weg en kan je de test weggooien, streepjes blijven tenminste nog staan met blanke nagellak erover!

Ik heb vandaag mijn ouders ingelicht! Huilend gebeld, dat ik vanochtend ih ziekenhuis moest wezen en een vroege echo heb gekregen. Mjin ouders waren erg blij, en we hopen met zijn allen dat het nu goed gaat!

Mamsie en Minimee fijn dat jullie echo ook goed was!!

Ik heb trouwens woensdag een afspraak bij de gyn..wellicht dan weer een echo ;)

11. leanne2

leanne2 Niet meer actief

@stacy wat rot dat je je zo voelt! Bij mij begint het nu weer even. Zal wel komen door de lange werkdag. M'n vriend is heel lief maar kan niks hebben ;) zo maar eens lekker naast hem kruipen op de bank!

Ik kan via mijn mobiel deze club nog niet vinden. Alleen via Google. Vaag. Zal wel niet goed gekeken hebben!

12. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    @leanne2: ik ben ook nogal (lees: behoorlijk) humeurig :)!!! En mijn arme vriend moet het hier en daar nogal ontgelden... Gelukkig is het een schat en die hormonen gaan ook ooit weer weg hihi :)..!!!

13. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Goeie morgen dames!

14. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Goede morgen dames.
    Wat een gezellig geklets hier!! Hoe voelt iedereen zich???

Ik begin zo heel af en toe onpasselijk en beroert gevoel te krijgen...
    Gisteren naaste familie en een paar vriendinnen het leuke nieuws verteld...iedereen dolblij! Zelfs mmijn schoonzusje die twee maand geleden vroege miskraam had met 6 weken was super blij!
    Steken niet meer gehad. Straks vd zekerheid ff urine laten testen...

Fijne dag allemaal!

15. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Goeiemorgen Porkie, fijne dag!!

16. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!! Ik begin me ook steeds onpasselijker te voelen, bijna niet geslapen van de misselijkheid, bah! Of ik nou wel of niet eet, het maakt niet uit. Maar het is in ieder geval een goed teken denk ik maar. Naast mijn ouders en mijn broer en schoonzus weten niemand het nog. Heeft ook wel wat vind ik hihi. Bij de eerste wist meteen iedereen het en nu doen we het ff anders, gewoon zomaar hihi. Iedereen een fijne dag!

17. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Er zijn weer veel pagina's bijgekomen zeg sinds de laatste keer dat ik online was haha, is niet bij te houden. Zag dat iemand al eerste echo heeft gehad, mooi zeg! Ben heeeel jaloers ;) Ik moet nog een ruime week wachten.

Morgen intake bij de vk, ook wel leuk maar niet zo leuk als echo :)

Verder gaat het hier wel redelijk, misselijkheid overheerst helaas en eten is een drama. Heb 2 goeie dagen gehad waarin ik wel heb kunnen eten maar verder is het geen succes. Hoop echt dat dit met 12 weken stopt want het is echt super vervelend, maar goed moet er wat voor over hebben ;)

Wij hebben het trouwens ook nog niet aan onze ouders verteld, enige die het weet is m'n zusje. Wachten met het aan ouders vertellen tot de verjaardag van ons zoontje :)

18. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    #458 Amely86, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt: 16 apr 2013
    Goedemorgen dames!
    Sorry ik drukte te snel dus kan dit bericht niet verwijderen.

19. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Goedemorgen dames!

Ik ben een beetje zenuwachtig! Straks komt MvM langs en vanmiddag krijgen we onze eerste echo!! Droomde vannacht dat mvm langs kwam en dat ik niet positief testte!! Werd helemaal in paniek wakker! Daarna droomde ik dat we een echo kregen en de gyn niks zag en ik als ik met een lamp op mijn buik scheen, wel wat zag, haha! Bizarre droom, ben er druk mee geweest, haha!

20. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    hahaha Amely succes! Maar jij krijgt wel heel vroeg een echo, als je banner klopt?? Dan heb je kans dat je nog weinig ziet, aangezien het hartje gaat kloppen einde vd 5e week.

Ik droom vannacht dat mijn navel aan het groeien was, haha daaraan zag ik dat ik zwanger was!

Fijne dag meiden!!

Deel Deze Pagina