December buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miss 1985, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    @guusje1987: welkom!!! Je bent dan 4 weken 5 dagen, die twee wken voor de bevruchting tellen ook mee! Geniet ze!!!

2. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Hoi Y84! Gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Heerlijk!

Oh kijk dat verandert de zaak, mn buik is echt al opgezet namelijk! :)

Spannend allemaal he :)!!!!

Morgen de verloskundige bellen :)

3. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    image.jpg

7weken en 1 dag al een mega buik ;)

4. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    Sorry kreeg em niet gedraaid!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Stacy wat goed dat je je mond hebt kunnen houden zeg.. En hoofdpijn en misselijk heel herkenbaar, hier ook niet moeten spugen maar wel dat niets mij smaakt en de hele dag door een misselijk gevoel..

Y84 wat goed en kloppend hartje.! EN ook al misselijk hihi ach ja hoort erbij..

Fleurr ik voel ook me ook niet alle dagen misselijk hoor sommige dagen de hele dag door andere dagen haast niet, gewoon tussendoor genieten..

Zonnetje wat goed dat je een hartje hebt gezien en dan het zo goed is gegroeid..

Babylo ook al lekker zwangerschapskwaaltjes..

Nib en Porkie Bij mijn eerste kreeg ik pas een buikje met 12 weken hoor, kun je in mijn album zien..

Miek Succes morgen..

Bopach ook een hartje super zeg.. En 7 mei de termijn dat is snel of niet? Ik pas 27 mei de 12 weken echo dus de officiële termijnecho heb er ook wel 1 met 10 weken maar die telt niet..

Guusje gefeliciteerd en welkom :)

Dames wat een mooie fotos allemaal.. Leonie is idd al een behoorlijke buik, mooi!!

Hier ook net een echo gehad, precies op termijn en een prachtig hartje, zal een foto bijvoegen..

6. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's kaat! Fijn he dat het hartje klopt! Bij mijn verloskundige is de termijnecho op 10 weken, want vanaf dan tot aan het eind vd zwangerschap is de kans op miskraam 1%, vertelde de verloskundige. Maar mocht ik op 7 mei nog geen 10 weken zijn krijg ik nog een echo. Ze schat me nu op 7 weken, dus 6 dagen teruggezet maar ze kon het moeilijk meten zei ze dus ik moest hier niet vanuit gaan.

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Amai die buik foto's zwanger van een tweeling? :p

Hier vandaag mijn mama ingelicht en die was ook zeer blij!
    Het had wel wat in eer ze het doorhad!

Groetjes

8. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Guusje gefeliciteerd..!

Kaat wat fijn dat bet hartje klopt een hele mooie echo...! Vrijdag heb ik ook een echo met 7 wkn en 3 dgn.. Vind het wel spannend, vorige echo klopte het hartje al wel maar toch vind ik het spannend..!

Bij ons weet de hele familie zowat wel dat we zwanger zijn, we konden het nirt voor ons houden.. Na 3,5 jaar zwanger, we waren te blij om het voor ons te houden.. De vorige zwangerschap (11-2012)hadden we het alleen aan onze ouders verteld maar toen had ik er geen goed gevoel bij.. Het werd een vm helaas..

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ook nog even mijn buikje met 7 weken..

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Nu met bijlage..

11. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Mooie foto's allemaal
    Ik weet nog steeds niet hoe ik ze moet plaatsen is er iemand die het me kan uitleggen
    Ik ga nu na de gyn en hoop dat ik nog een extra echo krijg.
    Dan kan ik deze proberen te plaatsen

12. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen!! Wow!!

Zonnetje, kies bij 'snel reageren' onderaan de pagina voor 'meer opties' dan 'beheer bijlage' en dan kun je je foto uploaden via je profiel door op 'kies bestand' te klikken. Dan 'uploaden' en dan 'sluit venster'. Vervolgens kies je weer voor 'bijlage' en staat je foto tussen het rijtje afbeeldingen.

Ik voeg zelf ook even een foto toe ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      17
  13. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden vinden jullie ook niet dat de tijd opeens vliegt..
    Ik zie opeens dat ik morgen al 8 weken ben..
    Ik zie mezelf nog met die test in me hand helemaal in paniek en spontaan geen eetlust meer.

Heerlijk dat we elke week weer een weekje verder mogen komen.

14. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Van mij mag de tijd nog meer vliegen hoor! In elk geval tot ik de echo's heb gehad en meer zekerheid heb. Lekker ego he!
    Ik moet wel zeggen dat ik veel meer aan het genieten ben omdat mijn vertrouwen groeit met de dag.

Ik ben in een andere topic een to do- lijst begonnen. Super handig, zoveel wist ik nog niet! Misschien ook handig voor jullie?

Hier de link:

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/435994-to-do-lijst.html

Als je doorbladert heb je steeds een update van de lijst.

Fijne dag allemaal!

15. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hoi dames,
    Voel me vandaag echt super beroerd, heb de griep flink te pakken..
    Bah ben net een zoutzak.. :(
    Ik hoop dat ik snel weer op knap..

16. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

De tijd gaat wel snel maar ik kan toch niet wachten tot ik 12 weken ben dan zal ik pas rust vinden denk en vanaf dan zal ook iedereen het weten.

Dan klinkt het zo echt ik vind het zo leuk om over te praten!

ondertussen begint hier de vermoeidheid toe te slaan.

Heel vervelend het hinderd in mijn dagelijks functioneren vind ik!

Groetjes

17. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die vermoeidheid is zo vervelend..Ik moet zeggen ik voel me sinds een paar dagen echt een stuk minder moe en het is heerlijk..Ik gaap nog wel de hele dag maar stoort niet meer in elkaar hoop dat het even zo blijft.

18. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    @babylo: balen van dat griepje! Ik ben flink verkouden sinds gisteren, neus dicht, keelpijn etc. Schijnt dat je nu eerder wat hebt omdat de weerstand wat lager is. Heb morgen ook nog eens superdrukke dag op het werk, balen! Maar misschien voel ik me dan al wat beter. De misselijkheid beperkt zich bij mij gelukkig tot de ochtend. Beterschap hoor, hopelijk voel je je snel beter!

19. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    He dames, ik heb vorige week de verloskundige gebeld om te vragen of ik al eerder een echo mag omdat ik me een beetje zorgen maak of alles wel goed is. Nu krijg ik a.s. vrijdag mijn eerste echo en dan 7 mei de echo die al stond. Heel erg spannend. Hoop zo dat alles in orde is.
    Afgelopen zondag al wel aan de familie verteld met cupcakes (zie plaatje). Ze waren super blij voor ons.
    20130420_192140.jpg

20. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Vandaag eerste echo gehad en mooi hartje dat klopt :) Ik ben echt helemaal blij al kan ik nog steeds niet wachten om die 12 weken maar gehad te hebben. De termijn klopt trouwens ook goed dus nog steeds 8 december uitgerekend :)

Heb foto's nog niet op deze computer, dus foto volgt nog ;)

Deel Deze Pagina