December buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miss 1985, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ik heb de gyn gebeld en mag vandaag komen ipv volgende week!
    Dus het word een spannend dagje.

Ik hoop dat die kleine ukkepuk er nog zit!

Groetjes

2. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Spannend porkie..! Maak je geen zorgen jullie wondertje laat zich straks wel tonen.. Fijn dt je gelijk mocht komen.. Ik ga voor je duimen.. Succes..!

Lautjuh20 fijn dat jullie wondertje is gegroeid..!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Lautjuh fijn dat het zo goed gegroeid is..

Portie fijn dat je vandaag mocht komen, ik duim en bid voor je..

Bopach vervelend dat je je zo voelt, ik heb ook wel meer last dan bij de eerste hoor, gister ook alles eruit gegooid en eet haast niets of dan denk ik lekker en daarna voel ik mij zo naar, ben ook al 1,5 kilo afgevallen, maja die 12 weken uitzingen en dan zal t vast beter gaan..

Fijne Koninginnedag allemaal.!!

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Babylo nog 3 nachtjes :)

5. lautjuh20

lautjuh20 Lid

21 nov 2008
    65
    0
    0
    huisvrouw
    Beerta
    Porkie super dat je langs mag komen.
    Ook ik duim voor je dat je beebs er nog steeds lekker warm zit.
    Maar denk het haast wel want je hebt gelukkig geen krampen weer gehad zoals ik lees en ook geen bloed meer verloren toch?
    Heel veel succes!!

Wij zijn ook blij dat hij gegroeid is want we dachten eigenlijk al 7 weken te zijn.
    Maar blijkbaar een latere eisprong of innesteling gehad.
    Toen we bij de gynaecoloog kwamen zag ze niks en kregen we gelijk te horen dat het misschien miskraam werd of een bbz was.
    Halve week later terug gekomen zagen we toch gelukkig een vruchtzakje.
    We lopen voor controle bij de gynaecoloog omdat ik vorig jaar een lege vruchtzak had en meerdere curretages nodig had om te verwijderen.
    Hopen dat nu alles goed gaat.
    Hij is in ieder geval niet leeg :D

6. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Idd geen bloed meer verloren. Was het al maar tijd ben best zenuwachtig !

Nog enkele uurtjes geduld!

Groetjes

7. lautjuh20

lautjuh20 Lid

21 nov 2008
    65
    0
    0
    huisvrouw
    Beerta
    Hey porkie hoe is het gegaan?
    Alles goed hoop ik.

8. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Kaaat inderdaad nog 3 nachtjes.. :) kan niet wachten..

Porkie hoe was je echo..?

9. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Porkie, ik hoop dat alles okay is! Hoe was je echo??

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ik wacht ook in spanning..:)

11. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Hier een zeer korte nacht achter de rugmaar ik kom jullie toch even op de hoogte brengen.

Het vruchtje zat er nog dus dat was goed nieuws.

Ik zou wel een week iets meer dan een week minder ver zijn ( was onregelmatig ) en er was nog geen hartslagje. Maar de gyn zei het kan zijn als je nu een dag later gekomen waart dat er misschien wel een hartje te zien was. Maar voorlopig was alles goed.
    Toch ben ik omdat ik het hartje niet gezien heb nog niet helemaal gerust gesteld.
    ik mag dus binnen een 3 weken terug op 21 mei.

En ben nu uitgerekend op 25 december.

Groetjes

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Portie wat fijn dat het goed is, snap dat je nog onzeker bent over het hartje en dan zijn 3 weken heel lang.. Hoop voor je dat ze voorbij vliegen.. Je hebt nu wel een hele mooie uitgerekende datum..:)

13. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Porkie fijn dat alles goed is.. 3 weken zijn inderdaad echt lang.. Maar maak je geen zorgen het komt allemaal goed.. :)

14. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Komt vast goed Porkie, ik duim voor je!!!

15. lautjuh20

lautjuh20 Lid

21 nov 2008
    65
    0
    0
    huisvrouw
    Beerta
    Hey porkie wat een fijn nieuws dat hij/zij er nog lekker zit.
    3 weken duurt dan zeker lang maar dat zit wel goed.
    Ook ik duim voor je mee.

16. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    O gelukkig Porkie ik zat al op je bericht te wachten en te hopen dat alles goed was..

Ik mag morgen voor het eerst en ben echt zo nerveus.
    Ben vandaag alweer 9 weken als het klopt hoop zo dat ik met een enorme lach weer naar huis kan gaan..Toch best eng als je niet weet wat je gaat zien. Ik moet morgen middag om half 4 dus nog even geduldig zijn.

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Stacy veel plezier en succes morgen, je zal al wel een mooi bewegend beebje moeten kunnen zien :) 9 weken gaat toch ook wel weer snel he..

Ik moet vanmiddag naar de vk, intake, dus stelt niet veel voor maar wel weer leuk. Ik hoop dat ze ook nog even hartje gaan luisteren al kan ik mij dat van de vorige keer niet meer herinneren.. :)

18. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Hier al weer opnieuw onzeker.
    Vanmorgen opnieuw wat oud bloed bij het vegen.
    Dat die eerste twaalf weken maar eens om zijn want. Dan ben ik misschien wat geruster.

Groetjes

19. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Stacy wat spannend...! Bij 9 wkn is baby echt al eeb kindje toch..? Of net niet..? Heel veel succes morgen..

Kaaat ik hoop voor je dat ze toch even naar het hartje gaan luisteren, is wel heel leuk..! Jij succes.. :)

Porkie ik snap wel dat je heel erg ongerust bent maar maak je niet te druk.. Stres is ook niet goed voor je.. Zolang je geen hevige buikpijn hebt zal het wel goed zitten.. ik duim en bid voor je..!

Morgen ook mijn echo, ben erg nerveus.. Hopen dat het goed zit...

20. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Porkie, bah blijft een getob he op deze manier, ik hoop dat alles goed blijft gaan maar oud bloed kan geen kwaad en zolang je inderdaad geen krampen hebt zou ik van het positieve uitgaan!! Ik blijf voor je duimen!!

Babylo en Stacy, spannend morgen echo, ik ben heel benieuwd en hoop dat alles goed is voor jullie!!

Hier gaat alles nog steeds z'n gangetje heb alleen veel meer klachten als bij de eerste die ik totaal niet herken. Ben heel veel misselijk en moet soms ook overgeven, daarnaast ben ik ook heel veel duizelig en moet ik regelmatig gaan zitten om niet flauw te vallen. Heb hier over al contact gehad met VK en HA en deze zeggen dat het normaal is en zeker in een beginnende zwangerschap vaker voor komt. Alleen ik vind het echt wel een beetje eng hoor! Hoop dat het na de 12 weken over is.

Is hier trouwens wel wat rustiger geworden, vindt het niet heel erg anders moet ik steeds zoooooooo veel bijlezen ;)

Nou meiden, allemaal een fijne dag en morgen hopelijk goeie berichten van de echo's!!!

Deel Deze Pagina