@ Miek misschien heb je wat meer ijzer nodig even je bloed laten nakijken ook zo vervelend als je vaak duizelig bent. @Babylo spannend jij ook morgen ja het heeft nu wel een beetje vorm als het goed is. Is de eerste keer dat ik wat ga zien dus ben benieuwd. Leuk als we morgen een foto plaatsen dan kunnen we het verschil zien tussen het aantal weken. Ben blij dat ik verder nergens last van heb..Alleen zo moe als een hond en mijn eetlust heeft zich beperkt tot donuts met chocolade hihi..Jullie horen het morgen van mij..
@ Stacy, Ja ik ga morgen bellen voor bloedtest want vindt het niet meer normaal, heb het nu steeds vaker. Wat betreft je eetlust haha er zijn ergere dingen om te eten toch Veel plezier morgen met de echo!!
Hoi hoi, Hier is het bruin verlies weer gedaan houde zo! Ik ben blij dat die 12 dagen werken er op zit en dat ik twee daagjes vrij ben! Ben echt stik op! Hier eergisteren ook de hele dag misselijk geweest. Maar da mag weg blijven want als je dan moet werken is ook maar niks! @ eetlust ik heb eigenlijk bijna alleen zin in fruit en groentjes. Zo iets fris. Maar heb de laatste week wel ontsettend dorst! Groetjes
Babylo succes straks.! Wel laten weten hier he Porkie die eerste 12 weken zijn gewoon bal!! Niets aan.. Miek raar toch dat de dames die nu voor de tweede keer zwanger zijn toch wat meer kwaaltjes hebben als bij de eerste he.. Hier ook helaas, maja doorbijten en vliegen naar de 12 weken.. Stacy hihi donuts met chocola, ach ja waarom niet.. Hier sowieso 's avonds helemaal geen eetlust en overdag is het ook niet heel erg, maar neem elke dag mijn fruitje en worteltjes mee zodat ik toch aan de vitamientjes kom, dus ja.. Ook dit wordt weer beter weet ik uit ervaring Gister naar de VK geweest, was de intake dus niet heel bijzonder, maar wel leuk om daar weer te zijn.. Hartje helaas niet geluisterd, heb het wel gevraagd, maar ze zei de kans dat je het niet hoort omdat de baby nog te diep ligt is gewoon groot en dan zou je je alleen maar zorgen maken voor niets, dus vandaar. Kon het wel begrijpen volgende week vrijdag alweer een echo, dus daar leven we naar toe.. VOlgende week ook gewone werkweek weer, dus de tijd zal wel vliegen Over mijn ontzettende hoofdpijnen zei ze dat ik echt wel paracetamol mag nemen, wil dit zelf liever niet omdat ik dan bang ben dat ik straks helemaal niet meer zonder kan.. Maar ze zag dat ik toen ik daar kwam ook verging van de hoofdpijn en heeft mij er toen gelijk 1 gegeven en dat hielp wel iets het was niet weg maar de scherpe pijn werd wel minder, dus misschien toch iets vaker aan de eind van de dag 1 nemen.. Hoe is het met de andere dames die deze week afspraken hadden bij de vk, gyn en echo's?
♥DECEMBER MAMA'S♥ 3 december 2013: - Woman90 (23 jaar) Eerste kindje - GipsyWoman (20 jaar) Eerste kindje 4 december 2013: - Ansj (35 jaar) Eerste kindje - Leanne 2 (27 jaar) Eerste kindje - Bopach (34 jaar) Tweede kindje - Miss 1985 (27 jaar) Tweede Kindje 5 december 2013: - Stacy (26 jaar) Eerste kindje - Lynda86 (26 jaar) Eerste kindje - Justxme (20 jaar) Eerste kindje 7 december 2013: - Kaaat (26 jaar) Tweede kindje - Shirin1508 (24 jaar) Eerste kindje 8 december 2013: - Miek22 (25 jaar) Tweede kindje - Bernou (29 jaar) Eerste kindje 9 december 2013: - Leonie20 (26 jaar), Vierde kindje 10 december 2013: - Babylo (24 jaar) Eerste kindje 11 december 2013: - Pixel27 (27 jaar) Derde kindje 12 december 2013: - Nib1981 (31 jaar) Eerste kindje 13 december 2013: - Y84 (28 jaar) Eerste kindje - HoudaF (30 jaar) Eerste kindje - Hopesept12 (26 jaar) Eerste kindje 14 december 2013: - Amely86 (27 jaar) Eerste kindje - Sniffie (28 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - JoyofLiving (28 jaar) Eerste kindje - Fleurr82 (30 jaar) Eerste kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje ♥ Afspraken - Echo's & Controles 03-05: Stacy eerste echo 06-05: Women90 eerste echo/intake, Shirin1508 intake VK 07-05: Fleurr82 eerste echo, Bopach termijnecho echo, Porkie VK en eerste echo, Sniffie termijnecho, Zonnetje termijnecho, Y84 termijnecho. Tieta 1e echo 10-05: Kaaat 2e echo 13-05: Bernou echo 15-05: nib1981 intake VK plus 1e echo 23-05: HoudaF 1e echo 24-05: Sniffie 2e echo + intake vk 27-05: Kaaat termijnecho 13-06: Kaaat VK Amely en Anoniempje hoe waren jullie echo's gister en Nannar bij de vk? Even weer de lijst weer geupdate en tevoorschijn gehaald..
Mijn echo was gister super Mooi kloppend hartje weer gezien. De beebje is flink gegroeid met vergeleken afgelopen maandag de 1e echo De gyn gaat uit dat ik 2 dg verder ben, maar we wachten eerst de termijn echo af dan weten we meer.
Fijn anoniempje dat je echo goed was!! Ik ben dinsdag weer aan de beurt, misselijkheid is een stuk afgenomen en dat maakt me een beetje onzeker, ik zal vermoedelijk een week teruggezet worden, maar dat had ik zelf wel verwacht. Ben benieuwd! Afgelopen week druk geweest met werken en collega's kijken al echt naar m'n buik, denk niet dat ik het nog lang verborgen kan houden. Wacht eerst de echo af en afhankelijk of hij goed is en hoe ver ik zak zijn, overweeg ik het te vertellen. Gekke is trouwens dat ik al een tijdje m'n baarmoeder niet meer voel oprekken, bij mijn dochter had ik dat wel geregeld, ook weer een zorgenpuntje haha
Pfff even met jullie delen. Dit moet een hele mooie dag voor mij zijn eerste echo vanmiddag en ik kijk hier al weken naar uit. Toch het ik moeite met gelukkig zijn vandaag. Net een super zielig telefoontje van mijn tante die sinds 3 maanden weet dat ze borstkanker heeft/had. Nu moet ze 1,5 jaar een de chemo super lang en ze is pas 40. Al der haar valt uit en ze gaat het vandaag eraf laten halen en ik heb zo met haar te doen kan wel janken. Ze weet niet dat ik zwanger ben omdat ik eerst zekerheid wil hebben nog meer verdriet is niet nodig..Wat een lastige dag zeg.
Jeetje Stacy dat is vervelend zeg voor je tante! Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent, is ook niet niks! Hopelijk kan je toch genieten van de echo! Ik heb gisteren een echo gehad! Ik had zelf uitgerekend dat ik 7w5d zou zijn (gisteren) en dat klopte precies met de grote van het kindje! We hebben een prachtig hartje zien kloppen en ons beebje bewoog zelfs even! Hij draaide zijn kontje naar ons toe, echt schattig!! Ons beebje is nu 1.4cm groot Ik heb op 14 mei de termijnecho!
Anoniempje wat ontzettend fijn zeg, blijft toch prachtig om naar te kijken en luisteren.. Bopach fijn en niet fijn dat de misselijkheid minder is, snap dat je er onzeker van wordt, maja aan de ander kant geniet want misschien is het volgende week wel in alle hevigheid terug.. En ben benieuwd wat ze je dinsdag gaan zeggen, was je menstruatie onregelmatig, omdat je denkt minder ver te zijn? Hier heb ik ook al wel een heel klein bolletje hoor, maar mensen durven het toch niet te vragen het is ook niet duidelijk zwanger gewoon wat boller hihi.. Ga het hier wel ook op werk en aan mijn vriendinnetjes vertellen als de echo van volgende week vrijdag goed is.. Stacy gadsie wat heftig zeg. Bah snap dat je dan niet zo een gezellige vrolijke dag hebt.. Dikke knuffel.. Amely wat fijn dat je een goede echo had en dat het beebje precies op termijn loopt.. En nu al met de billen schudden, hihi leuk!
Bij mijn eerste had ik een cyclus van 30 a 31 dagen. Bij deze 1x 25 dagen en meteen zwanger dus weet nu echt totaal niets.maar als ik er vanuit ga dat het hetzelfde is bij de eerste dan kom ik op een week korter. Het maakt ook niet uit als het maar goed is toch!! Bij mij op.mn werk durven ze het ook niet te vragen maar ze kijken wel haha.
ow op die manier.. Nee maakt idd ook niets uit, zolang het maar goed zit.. En het is nu zo dinsdag dus dat scheelt en dan is het zo vrijdag hihi Leuk he dat je mensen ziet kijken hihi..
Helaas slecht nieuws.. het hartje van ons kindje klopt niet meer.. Dit onwijs veel pijn.. Ik wou het jullie even laten weten eigenlijk weet ik niet zp goed wat ik kan zeggen.. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap..
Oh babylo, wat een verschrikkelijk rotnieuws....!!!! Ik heb in december hetzelfde gehad dus weer hoe je je voelt... Heel heel veel sterkte..
Oownoh! Babylo wat verschrikkelijk ook ik weet helaas hoe t is! Heel veel sterkte met t verwerken van dit verschrikkelijke nieuws! Dikke knuffel!!
Bedankt dames... Helaas is het niet mijn eerste miskraam.. in november heb ik ook een miskraam gehad.. jullie heel veel plezier en succes met jullie zwangerschap..