December buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miss 1985, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @justxme lijkt me zo speciaal !!!!

Ik zit nu in de nachtdienst.. afgelopen nacht erg misselijk geweest en ontzettend moe.. pfff de nacht duurde erg lang.. nu nog 3nachten te gaan !!
    Meer mensen ervaring met nachtdienst ??

2. lautjuh20

lautjuh20 Lid

21 nov 2008
    65
    0
    0
    huisvrouw
    Beerta
    Ik heb helaas slecht nieuws.
    Ik heb gisteren een miskraam gehad.
    Begon eergisteren in de nacht bloed te verliezen heb morgens de gynaecoloog gebeld en in de middag geweest voor een echo.
    Toen zat hij er nog.
    Toen ik thuis kwam heb ik even geslapen en toen ik wakker werd moest ik naar de wc.
    Bij het afvegen had ik mijn vruchtzakje ineens in mijn handen.
    Moest gelijk weer naar het ziekenhuis om te kijken.
    En ja hij was echt weg :(
    We zijn er goed kapot van want het was zo gewenst.
    Het rare was alleen dat ik er totaal geen krampen bij had.
    Ik wil niemand bang maken want het kan met bloedverlies ook heel goed gaan.
    Wou even mijn hart luchten.

Voor iedereen die in een spannende tijd zitten hoop ik dat jullie snel kunnen genieten van een mooie zwangerschap.
    De rest natuurlijk wens ik ook een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs lautjuh

3. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    wow sterkte Lautjuh20!

4. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Lautjuh20, heel veel sterkte toegewenst!!

5. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Lautjuh20 heel veel sterkte!!

VaNdaag weer een echo gehad. Weer hartstikke goed! :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Mooie echo hoor!! Fijn he om dan weer bevestiging te krijgen.

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Lautjuh bah, wat erg zeg, heel erg veel sterkte!

JTLKIM mooi hoor :) Ik mag straksjes weer..

8. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Lautjuh heel veel sterkte..!

Dames wat ik jullie ga vertellen gaan jullie niet geloven..!
    Vandaag bij de gyn geweest voor gesprek en echo om te kijken hoe het met het vruchtje zat en of ik hulp wou bij het opwekken van de miskraam..
    Toen gingen we kijken met de echo en tot onze grote verbazing zagen we dt het kindje was gegroeid en er weer een hartactie was...! Het is echt zo onvoorstelbaar..! hij was wel klein ze heeft hem nu 6 wkn en 3dgn gemeten. Volgende week weer een echo.. Ik kan het echt niet geloven.. Het kan nog wel mis gaan maar er is toch een lichtje gaan branden.. Zelfs het dooierzakje had zich ontwikkeld en dat zou niet kunnen als het kindje niet meer in leven was.. Ik durf bijna niet blij te zijn... Toen we daarheen reden zei ik al van ik heb een gevoel dt ze gaat zeggen dat hij leeft ookal weet ik dat het onmogelijk is.. wonderen zijn de wereld niet uit...

9. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Lauhtje oh spijtig veel sterkte

Ook een mooie echo zien passeren

En babylo de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

@ hier ik heb de laatste tijd wat last van vreemde gedachten en horror verhalen in mijn hoofd zeer vervelend want word er heel onzeker van.
    En verder totaaaaaaal geen fut! Bah niet leuk maar ja. Zal wel weer beteren zeker

Groetjes

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Babylo Wowwie wat en wonder zeg, super fijn.. Hopen dat het volgende week weer een beetje gegroeid is :)

Porkie vervelend dat je zulke enge gedachtes hebt en je doet er ook zo weinig aan hè :(

Hier net weer een echo gehad en alles helemaal goed :) precies op termijn nog steeds.. Dus nu op naar de 12 weken echo..

11. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @ lautjuh heel veel sterkte meid !!
    @babylo wat superrrr zeg !!! Gefeliciteerd hihi..

@hier gaat het goed.. erg last van misselijkheid, moeeeee en pijnlijke borsten..
    Voor de rest voel ik me superr

12. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Dames hebben jullie dat nou ook dat je niet kunt wachten totdat je 12wk zwanger bent.. in mijn hoofd ben ik dan uit de gevaren weken.. lees soms hier zulke vervelende verhalen wordt daar ontzettend onzeker van !!

13. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Bedankt dames...! Nu wachten tot donderdag 16.30 duurt nog zoooooo langg...!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Tieta, ik heb een angelsound en daar luister ik om de dag even mee naar het hartje vanaf 9 weken lukte dat gelukkig en daardoor voel ik mij wel iets zekerder, maar kan ook die weken wel weg kijken, nu nog maar 2 weekjes en dan de 12 weken grens gehaalt :)

Babylo nog een lange weel dus voor jou, maar nu "nog" maar 4 nachtjes.. We tellen gewoon met z'n allen af..

15. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dag Kaat,

Hoor je het hartje goed met een AngelSound?
    In twijfel nog of ik het mij zal aanschaffen of niet,...!
    Mijn man is er niet zo voor te vinden omdat hij bang is; als we het dan niet horen, dat we in paniek zouden zijn!!!!

Ik ben zo ontzettend bang voor een 3de miskraam.

16. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    Ik zat er idd ook aan te denken om un angelsound te kopen maar doe het tovh maar niet.. als ik dan un keer het hartje niet hoor raak ik in paniek.. vandaar dat ik het niet doe want ik zo.n iemand die dan elke dag ff wilt luisteren ..

17. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Ik heb zo hetzelfde gevoel!
    Hoever ben jij?

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hi ja nu hoor ik hem steeds goed maar in het begin kon ik hem soms wel vinden en soms niet, als je daarvan in de stress raakt zou ik het je niet aanraden.. Ik weet dat het op deze termijn nog niet altijd hoeft dus als ik hem een dagje niet vind en daarna weer wel heb ik er geen stress om, maar dat is natuurlijk heel verschillend per persoon..

19. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Gelderland
    @ HopeSept12 ik ben vandaag 8wk+1d

20. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het je teveel stress zou opleveren zou ik het niet doen. Ik hoorde het hartje vorige week voor het eerst, daarvoor niet geprobeerd. Toen was ik 8+6. Ik luister niet elke dag en als ik luister weet ik dat ik hem niet percee hoef te horen. Van het weekend geluisterd en niets meer gehoord, vanochtend weer wel gehoord. En je moet ook zeker niet elke dag luisteren. Mijn vk raadt het af een angelsound omdat zeker als je wat verder bent, het horen van het hartje niet altijd wat goede hoeft te betekenen en je het voelen van je kindje als belangrijk wordt gezien, dus zodra je je kindje voelt niet meer luisteren met de angelsound. Maar ik ben eigenwijs en vindt het nu fijn om af en toe eens te luisteren, en je moet het niet verwarren met je eigen hartslag. Maat wat kaat ook zegt, als je ervan in de stress raakt als je het hartje nietnhoort of kunt vinden.....niet doen!

Deel Deze Pagina