Vorige week bij de vk voor het eerst het hartje gehoord! Zo'n angelsound zou mij alleen maar ongerust maken als ik m niet zou vinden.. as Do mn termijnecho!
Tijd afwezig geweest dus had een hoop bij te lezen. Voor degene met slecht nieuws, heel veel sterkte gewenst. Ook een wonder voorbij zien komen. Blij dat alles toch goed blijkt te zijn, en laten we met zijn allen hopen dat dit ook zo blijft. Ik erg druk geweest afgelopen tijd, en vorige week een weekje zuid frankrijk gedaan even bij vrienden op bezoek. Verder nog weinig kwalen hier. Niet misselijk, wel snel een honger gevoel, vooral als ik net wakker ben. En bij vlagen erg moe. Verder voel ik helemaal niks. Buik groeit ook nog niet echt, alleen als ik net gegeten heb, dan heb ik wel een bol buikje. Woensdag dan eindelijk de eerste echo, ppfff, duurt zolang dat wachten. Ben al weken aan het aftellen. Hoop dat we goed nieuws te zien en te horen krijgen.
Ik kan 's avonds gewoon niets meer eten. Ik heb een lekkere schotel klaargemaakt voor deze avond en heb geen 5 scheppen kunnen eten! Direct zot mijn maag vol en kan ik niet meer. Zijn er meiden die dit ook hebben?
Ik heb dagen dat ik ook niet kan eten gewoon geen honger maar ooit omdat ik ook misselijk ben. Vandaag voor de eerste keer moeten overgeven niet leuk als je moet werken maar ja. Groetjes
Misselijk ben ik niet hoor! Gewoon, vanaf de middag weinig zin om te eten! Enkel omdat het moet! Ik ben zoo ontzettend moe! En ik wil een mooi buikje hebben!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat heel erg. Overal trek in maar na paar happen vol. Ik vandaag eindelijk eens niet misselijk. Maar wel de hele dag een gevoel alsof ik bomvol zit. Zonet eindelijk weer eens even schoongemaakt. Want had er steeds geen puf voor.
Ja maar eten omdat het moet voelt ook niet fijn heb ik gisteren avond ook moete doen en dan smaakt totaal niks. JTLKIM fijn dat je eens niet misselijk was !
Hier ook minder trek.. Maar gelukkig niet misselijk..! ik ben wel erg moe en erg jeukende borsten.. Ze zijn niet meer zo gevoellig maar de jeuk is nog erger... Grrr word er gek van..! Nog 3 nachtjes voor mijn echo ben erg nieuwsgierig en gespannen..!
Bah, misselijkheid, ik ken het. En..ik pas mijn BH's niet meer Ook mijn broeken niet meer, dus loop nu rond in een joggingbroek of mijn eerst echte zwangerschapsbroek! Zit zoveel beter zeg. Woensdag weer naar de huisarts voor urinetest. In 4 weken tijd al 3 antibioticakuren tegen blaasonsteking gehad
Hier ook geen trek in avondeten of wat dan ook na t avonduur.. Probeer daarom overdag wel 2 stuks fruit te eten en rauwe wworteltjes zodat ik aan mijn vitamientjes kom.. Vanavond maak ik bouillon met een broodje, manlief wilde shaorma nou dat gaat hem bij bij echt niet worden ! Justme wat vervelend zoveel blaasontstekingen en antibiotica! Over de misselijkheid ik ben na alles wat ik eet misselijk, hoef gelukkkig niet altijd over te geven, vanochtend weer wel, maar dat verschilt dus.. Babylo nog maar 2 nachtjes! Woehoe!!
o meiden gelukkig hoeven we alleen te klagen over het eten en verder niets ernstig. Ik heb het zelf ook maar ik eet het liefst de hele dag brood heel vreemd. Mijn avondeten verdeel ik in 2 keer rond 6 uur en rond 10 uur dan krijg ik genoeg binnen en hoef ik niet wakker te worden met een hongergevoel. Sinds deze week heb ik echt een klein buikje wat je normaal alleen in de avond zag zie je nu ook overdag, maar laat maar komen hoor lekker genieten.
Hoi Ik lees al een aantal van de broeken die niet meer passen. Vanaf wanneer begon het bij jullie? Ik ben eens benieuwd wanneer het bij mij begint ik kan niet wachten! Maar voorlopig passen mijn broeken smorgens en Savons nog perfect! Maar ik ben dat ook nog niet zo ver. Groetjes
@Porkie Ik loop al vanaf de 6/7 weken met mn broeks knoop los omdat het anders veel te strak zit en thuis in een te grote joggingsbroek. Bij 10+2 heb ik een zwangerschapsbroek gekocht; héérlijk! Doe m bijna niet meer uit -Met 9 weken was ik op vakantie en ik had vorige zomer een jurkje gekocht met knoopjes aan de voorkant, zat toen perfect; mn borsten waren nu te groot evenals mn buik. *Sinds ik zwanger ben, ben ik 2 kg afgevallen en daarvoor ook al 3 kg, dus daar ligt het niet aan
Leuk he Stacy als je zo een bolletje hebt.. Porkie ik kon bij mijn eerste ook niet wachten hoor, maar kreeg pas echt een buikje met 16 weken, het verschilt gewoon heel erg.. Dat je nu al echt iets ziet bij mij komt ook echt omdat het dicht op mijn dochtertje zit anders had ik weer lang kunnen wachten denk ik.. Justxme ja hier ook afvallen hoor, maar wel bol..
Hier smorgens een platte buik en savonds echt een bolletje! Dus helaas alleen mijn darmen nog maar. Mag van mij wel beginnen te groeien. Maar mijn gewone broeken knellen wel echt en word er misselijk van. Hier ook al 3 kg afgevallen.
@hier gaat het goed nog steeds kwaaltjes.. pijnlijke borsten,misselijk,erg moe soms wat krampjes ach jaa hoort er allemaal bij he dan weet ik teminste zeker dat mijn wondertje er nog is !! soms vreetbuien haha ben ook 2kg aangekomen en begin ook un klein buikje te krijgen !! Ben nu 3wk gestopt met roken ontzettend trots op mezelf !!! Hier al een hoop kadootjes gekregen jullie al veel gekregen ?? Vind het heerlijk die babyspulletje hihi...
Eten gaat hier eigenlijk nog wel goed. Idd brood wat lekkerder dan warm eten. Wat kwaaltjes betreft.....als ik dat hier zo lees mag ik niet klagen. In begin veel moe...wordt nu minder, de pijnlijke borsten worden minder, alleen soms last van de darmen. Dan wordt ik even niet lekker maar als ik dan op de wc geweest ben dan gaat het wel weer. JOEPIE........Vanavond eindelijk intake bij de verloskundige en onze eerste echo. Kan niet wachten.
Veel plezier straks NIb Wowwie Tieta wat een leuke spulletjes allemaal, hier nog niets hoor is ook anders denk ik bij een tweede
Morgen termijnecho! Kan niet wachten zeg! Heb wel weer wat geruststelling nodig. Alleen maar pijn in heupen, lies, buik, buik en nog eens buik en soms mn bekken en mn rug.. pfff Volgens mijn vk gewoon groeipijnen maar het belemmerd me nogal zo de gehele dag! Vergeet het bijna: Morgen ook afspraak bij de POPpoli!