December buikjes 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miss 1985, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelll

angelll Lid

2 mrt 2013
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeej!! ook ik mag me hier laten zien!!

vanmorgen positief getest na 3 dagen overtijd..

spannend allemaal !!

zoals ik het nu heb uitgerekend ben ik 14 December uitgerekend..
    hopen dat alles goed gaat!!

jullie ook allemaal gefeliciteerd..!!..

2. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :)

3. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Gaan jullie boor me duimen dat ik me hier donderdag of vrijdag ook mag melden?? 31 maart een knaller van een ovutest gehad, 30 en 31 maart en 1 april geklust dus nu hopen dat het raak is!

4. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Lady's

Alle nieuwe meiden super gefeliciteerd zie dat sommige het al verteld hebben aan de ouders heel leuk. Ik had dus vrijdag avond op eens het idee ik ga het zaterdag aan mijn ouders vertellen. 2 spenen gekocht met opa en oma erop dacht gaan we zaterdag langs. Had ik zaterdag een nachtmerrie vreselijk dat ik het mijn ouders ging vertellen maar het al te laat was. Nou ik werd helemaal in paniek wakker durfde niet eens naar de wc toe. Dus ik heb mij bedacht en wacht met vertellen tot na de eerste echo. Nog steeds geen 1 dag misselijk geweest dus hoop dat het zo blijft en zelf op stap geweest gister zonder te gapen.

5. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Jaaa Angelll is hier ook! Super :D Nu wachten nog op Fleur82, die ook een positieve test had en ik nog "ken" van het zwanger worden forum.

Ja ik denk dat ik zelf gewoon sinaasappels ga persen, zit vast minder in dan in die vitamine Hero fruit flessen. Ja ik heb foto van het kamertje wat ik gekocht heb vanmiddag: (ledikant en commode)

Marktplaats.nl - Whitewash Ledikant + Commode - Babywiegjes en Ledikanten

6. Miek22

Miek22 Actief lid

29 sep 2011
    325
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik kan echt niet wachten om het te vertellen aan m'n ouders, maar heb met m'n man afgesproken dat we toch echt wachten tot de 12 weken en dan maken we het met de verjaardag van m'n zoontje aan de ouders bekend, wel super leuk :)

Ik ben nu op m'n werk en voel me eigenlijk super goed :) Heb alleen wat last van m'n (.)(.) en maar verder dus ineens geen enkel kwaaltje meer, weet toch niet wat ik liever heb ;)

Zal zo blij zijn als we echo hebben gehad en ik wat verder ben, kan dan nog wel wat gebeuren maar voel me nu zo onzeker. Is ook wel erg nu had ik bij m'n eerste zwangerschap helemaal niet.

7. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Haha ik kan ook niet wachten om de echo te hebben gehad. En heb ook niet zoveel klachten... alleen s avonds meer buikkramp dan overdag.. voelt best wel goed, beetje bevestiging dat er toch iets gebeurd daarbinnen!

8. miss 1985

miss 1985 Actief lid

27 jan 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    wij gaan het op de verjaardag van mijn schoonmoeder vertellen heeft ze een leuk verjaardagscadeautje. dit hebben we ook bij finn gedaan op haar verjaardag 2 jaar geleden. Het loopt nu alleen twee weken achter op twee jaar geleden. ben benieuwd wat ze zal gaan zeggen haha

9. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Leuk zo op verjaardag! Kun je haar wel verjaardagsbon geven: Tegoedbon voor cadeautje. Te bewonderen over 9 maanden :p

10. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hallo dames..! Allen van harte gefeliciteerd.. Wij krijgen ook een december baby.. Als alles goed gaat ben ik 10 dec. Uitgeteld.. Ik ben 24 het is onze eerste kindje (2de zwangerschap, helaas in november een vm gehad).. 23 april heb ik mijn eerste echo met 7 wkn ik vind het super spannend allemaal en kan niet wachten tot het zover is..

11. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Zijn jullie trouwens ook erg emotioneel? Ik kan echt om bijna alles gaan huilen.. Word echt een beetje gek van mezelf.. Eerst huil ik en dan denk ik moest je nou daarom huilen.. :s

12. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    Goeie morgen dames hier nog een vroege vogel.
    Ook mijn broeken zitten al te strak is niet mijn eerste zwangerschap dus loop al lkkr in een positie broek lang shirt er over en niemand die het ziet ;) zit gewoon veel prettiger.
    'S avonds ook erg veel last van rommelende darmen soms zelfs zo erg dat het het boven het geluid van de tv uit komt, schaam schaam haha
    Huilen valt gelukkig mee wel veel traantjes al moeten weg slikken ook om de gekste dingen..dingen die ik op tv zie of een mooi liedje ofzo haha normaal echt nooit last van.
    Ach allemaal voor het goede doel!
    Nu maar even in huis bezig ik weet het het is erg vroeg maar nu slapen m'n meiden nog dus kan ik rustig m'n gang gaan voor de drukte weer los barst :D

13. Stacy

Stacy Actief lid

9 jan 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al 2x gehuild en normaal denken mensen dat ik geen gevoel heb omdat ik nooit moet huilen en als ik nu huil dan ook gelijk om alles. Me vriend denkt dat ik gek ben geworden hahah

14. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Dankjewel Babylo, en jij ook gefeliciteerd! Vervelend van je vm zeg, bah =( hoop dat je dit keer meer geluk hebt! :D

15. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Hoi dames!
    Ik word wel een beetje gek van die buikkrampen en misselijkheid. Eigenlijk moet ik de hele dag gewoon door wat eten. Dan gaat het het best! Ook leg ik vaak een kruik of pittenzak op m'n buik of ga lekker in bad. Sochtends ook vroeg wakker en niet meer kunnen slapen. Geloof me, dat is niets voor mij hahaha. Maar ach als de kleine er is dan kun je ook niet uitslapen dus wie weet is dit een stille hint :)

Hoe zit het met jullie borsten? Die van mij voelen al aardig zwaarder aan. M'n bh's zitten niet super fijn meer. Maar om nu een lingeriezaak binnen te lopen vind ik ook nogal wat :p we willen het onze ouders volgende week na hopelijk een goede echo vertellen!
    Wel even wennen haha. Het wordt een inwendige echo hoorde ik. Lijkt me wel apart Hihi. Krijg je daarvan ook al een foto mee?

16. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Pff ben blij dat ik daar geen last van heb. Alleen 's avonds wat krampen, overdag bijna niet, dan vergeet ik het ook bijna weer.. Ik word ook vroeger wakker, alleen al doordat ik echt MOET plassen. Verbeeld dat ik al een klein beetje een bultje op mn buik zie daaronder.
    Mijn borsten zijn (nog) groter!!! Ik heb een speciale bh 80G die ze beetje kleiner maakt. Maar nu lijkt het wel een push-up bh..!! :O
    Ja je krijgt wel een foto mee ja!

17. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Hoi dames..
    Women90 ja ik hoop ook zo dt het goed gaat.. Ik heb er eigenlijk ook een goed gevoel bij, vorige keer had ik dat niet..

Mijn bh's zitten inderdaad ook niet meer echt fijn.. Maar ik ga nog wel even wachten met kopen. Anders blijf je kopen denk ik..
    Bij mij word er ook een inwendig echo gemaakt en je krijgt gewoon foto's mee..! Het is allemaal zo spannend..!

18. Sniffie

Sniffie Actief lid

29 mrt 2013
    339
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik merk geen verandering aan mijn borsten. Ook nog geen dikker buik. Wel last van mijn emoties. Eergisteren kwam ik niet meer bij van het lachen en gisteren moest ik huilen om niks. Heb ook al een beetje geheugenproblemen :s Dan loop ik naar boven om iets te pakken, maar zodra ik daar ben weet ik niet meer wat ik wilde pakken. Om vervolgens beneden het weer te weten en de tweede keer boven me weer suf te piekuren wat het nou was, haha. Dacht dat zwangerschapsdementie pas veel later in je zwangerschap voorkomt... nou ja, misschien ben ik nu gewoon even wat meer verstrooid :)

19. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vannacht ook niet te best geslapen. 2x eruit om te plassen om vervolgens niet meer in slaap te komen. Had nog een test liggen en heb hem net maar opgemaakt hsga heerlijk om te zien zon dikke streep! Ben benieuwd wanneer mvm belt. Een inwendige echo is niet vervelend voor, ja ze gaan met een staaf een stukje naar binnen maar ik vond het toen niet onprettig. En die fotos...I love it!

20. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh trouwens woman 90 ik heb de fotos gezien, erg mooi hoor !

Deel Deze Pagina