Sterkte Joolz, we duimen allemaal voor je!!!! Vind het ook nog lastig om te genieten, is spannend nu in het begin!!! Ga morgen vk bellen voor eerste echo. Ik krijg al een vroege echo vanwege de MA in de december. Women90: mooie meubeltjes !!
Oh echt heel erg haha Maar ben niet misselijk juist vet veel honger de hele dag door Weet iemand daar iets voor!?
Ja ik heb soms wat buikpijn, maar meer wat trekkend of krampend. Maar vind het juist wel leuk. Kan het hebben hoor! =) Whaha sinaasappels, geniaal. Ik heb wel zin in aardbeien :O maar verkeerd seizoen, helaaaaas... Dankjewel Y84 en wat spannend, ben benieuwd wanneer je voor echo kan!
hoi meiden ik mag me hier ook melden !!! ik ben vandaag te weten gekomen dat ik zwanger ben... ik dacht dat ik op 30 maart ongesteld was geworden maar achteraf blijkt nu dus dat ik toch zwanger ben... omwille van 'ongesteldheid' toen geen testje gedaan... vandaag zei clearblue dat ik 2 tot 3 weken zwanger ben
@joolz he bah zeg! Dat is niet fijn! Laat even weten hoe het gaat!! Ik heb vandaag een vreselijke buikkramp dag gehad zo erg dat ik af en toe moest gaan liggen zodat het na een minuut of 5 weer weg zou gaan. Echt pijnlijk en wordt er dan misselijk van. Hopelijk morgen weer wat beter want ik heb nu al sinds donderdag die krampen en wordt er echt moe van!
Gefeliciteerd Mamavanmenno200! lekker op je roze wolk! Hihi.. Genieten! Ik kon het echt maar amper beseffen toen ik het wist.... Hmm vervelend Leanne2, hopen dat je dat niet te vaak hebt. Voelt niet fijn natuurlijk.. Hier is alles verdacht rustig hoor. Af en toe een mini krampje. En moe.
Alle dames die zich net aangemeld hebben van harte gefeliciteerd ..! Joolz wat naar.. Ik hoop voor je dat het niks betekend zal voor je duimen..! Mamavanmeno200 ik zie dt we precies even ver zijn.. Leuk man..!
@Angell ik had ook de hele dag honger, kon zelfs mijn bankstel wel opeten. Moet zeggen dat het na een week bij mij gelijk weg is gegaan, heb nu juist amper zin om te eten heel vreemd. @Joolz ik ga heel hard voor je hopen dat alles goed is.. Hebben jullie het ook de hele dag koud? Mijn handen zijn gewoon de hele dag door ijs al lig ik onder een dikke deken. morgen alweer 6 weken de tijd vliegt moet ik zeggen.
Ohhh Stacy, dat koud zijn herken ik!!!! Ik dacht al dat ik wat ziek werd ofzo, zelfs met cv op 22 graden had ik het nog koud en had ik badjas over mijn kleren aan.. Ben vandaag alweer 6 weken, de tijd gaat best wel snel. Maar mag om mij nog wel sneller haha. Kan niet wachten om te weten wat het is, en om te knuffelen met mijn lieve kindje..... Voel me gewoon warm worden als ik daaraan denk!! *zucht*
Hier nog een koukleum haha zit echt met een woondeken over me heen s avonds, terwijl ik de vorige. Zwangerschap het alleen maar warm wordt. En ja hoor...mijn onpasselijke gevoel in de supermarkt is weer terug, gadver die vieze koelkastluchten!!
Gefeliciteerd allemaal! Ik weet sinds een week dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Voelt nog wat onwerkelijk! Drie weken geleden spraken we nog in het ziekenhuis over de volgende stap omdat bij ons een zwangerschap maar uitbleef (al drie jaar) terwijl uit onderzoeken hiervoor geen reden werd gevonden. En plotseling nu dus toch zwanger! Voel me nog super goed, eigenlijk nergens last van. Volgende week mogen we in het ziekenhuis een echo laten maken. Hoop zo dat alles goed is!
@Juudje gefeliciteerd, na zolang proberen is dit het mooiste wat je kan overkomen geniet ervan.. Ik denk echt dat het met de zwangerschapte maken heeft hoor. Hiervoor had ik het niet zo koud, nu heb ik het de hele dag koud en overal zelf in bed heb ik kippenvel..Elke avond een hele warme douche is heerlijk, alleen daarna is je huid zo droog en krijg ik weer jeuk hahahha het is wat..Gelukkig wordt ik nergens misselijk van alleen van de geur van sigaretten en ik ben zelf pas 3 maanden gestopt. Als er iemand langs loopt die net heeft gerookt moet ik echt mijn adem inhouden.
@juudje ;Gefeliciteerd! Jeetje, 3 jaar? Ik vond mijn 14 maanden al frustrerend lang! Wanneer ben je uitgerekend?
Waaauw super voor je Juudje! Gefeliciteerd jullie! kun je het nu wel beseffen? Haha. IK kon het zelfs amper beseffen. En bij mij was het in de 2e ronde al raak.. Ik was eerder ook nooit echt koud Stacy.. Maar goed, het voorjaar komt eraan, jeej! Vind het wel lekker dat ik niet in de zomer al met een meeeegabuik rondloop. Dit zal wel vanaf augustus echt wat sneller gaan groeien tot iets mega's? Lekker nazomeren hihi..
Hi Dames, Ik kom mij hier ook aanmelden.. Ben zwanger van onze tweede, zwanger worden van de eerste heeft bij ons ook erg lang geduurt en er waren 2 ICSI behandelingen voor nodig om eindelijk zwanger te worden en te blijven. En van die poging had ik nog 3 embryo's over in de vriezer en ben nu zwanger van 1 van die embryo's dus het ging nu ineens heel snel.. Super fijn natuurlijk Ons meisje zal 17 maanden zijn als haar broertje of zusje komt.. Ook ik heb al met 7 weken een echo en 1 met 10 weken nog via het ziekenhuis en 1 met 12 weken.. En heb ook al een geslachtsbepaling echo gepland, missschien een beetje vroeg, maar we gaan in juni op vakantie en wilde het daarvoor prese weten.. Juudje wat fijn dat je toch nog zwanger bent geraakt voordat je het via het ziekenhuis zou gaan proberen.. Alle andere dames ook ontzettend gefeliciteerd natuurlijk.. Joolz hoe is het nu met jou? Nog bloedverlies? Hier aan kwaaltjes ook veel koud hebben en af en toe erg misselijk (gelukkig niet spugen) en moe he, maja vind ik toch wel erg fijn die bevestiging dat er iets gaande is.. Gister was MvM bij mij en ik kon gelijk beginnen.. Ook ik kreeg zo een heerlijk zachte omslagdoek en ze zei tegen mij dat als ik de 10 weken vol maak ik nog een kadootje krijg een boekje waarin je op spelenderwijs je kindje de letter kunt leren.. Zo een heel verhaal, maar hoop dat ik zo ongeveer op alles heb gereageerd..
@kaat, ook gefeliciteerd met je zwangerschap en uiteraard de andere nieuwe dames ook!! Mijn dochter zal ook 17 maanden zijn als haar broertje of zusje wordt geboren, wat toevallig!! @joolz hoe gaat het nu met je? Hoop op goed nieuws. Ondertussen ben ik aan het kijken voor een vakantie, we willen eind mei een weekje naar Mallorca gaan maar pfff wat moeilijk opeens nu je rekening moet houden met en een kleintje en een zwangere hihi