@ Engeltje: Inderdaad fijn dat je nu in de 'molen' zit en snel kan beginnen. En we hopen natuurlijk allemaal op snel resultaat bij jou. Veel succes meid!
hai meiden sorry dat ik zo weinig aanwezig ben maar ik werd zo 'bezeten' van me cyclus dat ik ff me zinnen op andere dingen probeerde te zetten niet dat dat erg goed lukt maar heb wel 'iets' van afleiding gehad de 8ste is gewoon voorbij gegaan,dus geen ei gehad op 24ste zoals ik hoopte....+neg testen 2x de 10de ook gewoon voorbijgegaan zonder bloed oid...en aangezien ik de 8ste nog neg testte ga ik ook niet uit van ei op 26ste nu maar hopen dat ik me ei rond de 30ste heb gehad,dan is maandag of dinsdag me NOD,maar ook hier ga ik eigenlijk niet vanuit omdat ik afgelopen weekend( die steken heb gehad (denk idd me ei)....en aangezien we vorige week alleen op woensdag of donderdag(voor me vermoedelijk ei) geklust hebben ben ik bang dat we de plank (oftewel me ei) volledig misgeslagen hebben deze ronde... nog iets meer bekend bij jullie?? al iemand getest??? hopelijk hebben jullie meer succes nou ik ga ff me soapje kijken (ATWT) tot laters
Weet je eigenlijk zou ik bijna willen dat ik over een dag of drie vier ongi wordt.... Ik bedoel als ik mijn ei nu nog moet krijgen en ik wordt dan ongi..... weet je niet wat voor een cyclus ik dan heb... en hij werd net korter....
ah gezellig gekko ff in de stad ik blijf vandaag denk ik echt thuis ff weer echt de boel aan kant maken gaan we netjes t weekend in
ja ik snap t dan begin je weer een nieuwe ronden nu zit je maar te wachen op wat wel of niet komen gaat