Ja het is eigenlijk heel erg zielig.... en ze maakt haar leven zo zwaar voor zichzelf....Ik denk dat het beste medicijn voor haar is dat ze gewoon een keer in haar tranen in haar ogen, buikpijn voor drie dagen en in dr broek moet plassen van het lachen....
Hey ladies! Ben ik even tussen de bedrijven door! Gekko, wat heftig van je omaatje... Fijn om er naartoe te gaan, voor haarzelf en voor jou natuurlijk ook... Sterkte meissie! True, las het van je ongi Echt balen... Maar een beginnend buikje in juni kan nog steeds als t komende ronde raak is! Esthertie: wat een mooie foto's!! MissC... een hele dikke knuffel ook nog van mij, kan me het heel goed voorstellen hoor dat je enorm baalt dat jij niet nu ook bevalt of iig al zwanger bent... Je gevoel mag er zijn, daar hoef je je niet lullig over te voelen! Iedereen die me gisteren nadat ik offline ging nog gefeliciteerd heeft: dank je wel!! Kan het nog steeds niet geloven. Zo naar de KV voor nieuwe testjes... Stom he, vind het gewoon eng om te testen?! Herkent iemand van de zwangeren dit; bij de 2e test denken.... owowow, als t streepje maar donkerder is, als t niet nu ineens een nega uitslag is.. etc. VKs waren niet telefonisch bereikbaar, dus per email mn gegevens gestuurd en gevraagd om eerste afspraak. Dus weet nog niet wanneer De Datum is! Als ik dat wel weet, zet ik m in t nieuwe overzicht!! Ga snel weer a/d slag hier, dikke kus voor jullie allemaal!!
En na het in gang zetten van al die dingen (vriendlief verteld, VKs gemaild voor afspraak, aangemeld bij MvM) echt zo hopen op een plakbeeb... Lijkt me helemaal verschrikkelijk als er wat misgaat dat ik dan ook nog al die dingen af moet bellen Maar goed, laat ik vooral positief blijven, want de kans dat alles goed gaat, is nog steeds het allergrootste Que kwaaltjes: nog niet misselijk gelukkig!! Wel gevoelige borsten, mn 's middags, 's avonds en 's nachts ('s nachts het meest, dan doen ze ook pijn als ik naar de wc loop). 's Ochtends voel ik ze minder, dus dat is wel prettig. Verder af en toe dus jeuk aan mijn huid. Dat was 't wel eigenlijk tot nu toe
**********NOD FEBRUARI********** 18:Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) 19: 20:Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 21: 22:Mothertobe (** jaar, ** ronde, *e kindje) 23: 24: 25:Doudou (33 jaar, 11e ronde, 3e kindje) 26: 27:Mel05 (5e ronde, 3e kindje) 28: ??:Gekko (28 jaar,5e ronde,1e kindje) **********NOD MAART********** 6:Bonnie1 (30, 3e ronde, 2e kindje) 7: 8: 9: 10: 11: 12:Bren79+ Papa76 (31 jaar, 12e/13e ronde, 1e kindje bren/2e kindje papa) 13: 14: 15: 16: Engeltje1 (26 jaar, 1e kindje, hopelijk beginnen met icsi) 17: 18: Es22 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 19: Miss C (25 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: **********ZWANGER********** De december testers Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! Gonca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! De januari testers Anz87 (23 jaar, ronde 1, kindje 2) ZWANGER!!! Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! De februari testers Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Mothertobe (** jaar, ** ronde, *e kindje) ZWANGER!!! De maart testers Eventjes de lijst weer hoopvol gemaakt voor alle dames die NOD nog in het vooruitzicht hebben (de opbrengst lijkt zo tot nu toe 50% ) en minder deprimerend voor de dames die rood hadden deze maand!
Hahahahahaha... Aily alles goed verder hihihihihi... jij bent gelukkig Zou ik ook zijn... zon, blauwe lucht.. vogels die fluiten en een roze test
@Aily Kan me helemaal voorstellen dat je nog een testje gaat doen. Heb ik ook gedaan na een dag of 5. Je wilt toch nog graag een keer die bevestiging
**********NOD FEBRUARI********** 18:Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) 19: 20:Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) 21: 22:Mothertobe (** jaar, ** ronde, *e kindje) 23: 24: 25:Doudou (33 jaar, 11e ronde, 3e kindje) 26: 27:Mel05 (5e ronde, 3e kindje) 28: ??:Gekko (28 jaar,5e ronde,1e kindje) **********NOD MAART********** 6:Bonnie1 (30, 3e ronde, 2e kindje) 7: 8: 9: 10: 11: 12:Bren79+ Papa76 (31 jaar, 12e/13e ronde, 1e kindje bren/2e kindje papa) 13: 14: 15: 16: Engeltje1 (26 jaar, 1e kindje, hopelijk beginnen met icsi) 17: 18: Es22 (28 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 19: Miss C (25 jaar, 8e ronde, 1e kindje) 20: 21: 22:Truelove4ever (32 jaar,6de ronde,3de kindje) 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: **********ZWANGER********** De december testers Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! Bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Triesie (27 jaar, 1e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! Gonca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER!!! Brunette01 ZWANGER!!! Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Daantje1 (28 jaar, 1e ronde, 3e kindje) ZWANGER!!! Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Tinkerbel80 (30 jaar, 2e IUI, 2e kindje) ZWANGER!!! De januari testers Anz87 (23 jaar, ronde 1, kindje 2) ZWANGER!!! Dora (33 jaar, 2e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! De februari testers Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!! Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Mothertobe (** jaar, ** ronde, *e kindje) ZWANGER!!! De maart testers heb ff me nieuwe NOD erbij gezet
@Aily,ik herken dat ook ja....heb toen ook bij beide zwangerschappen nog een extra test gedaan na paar dagen vind het echt super voor je dat je zwanger bent..... ik heb btw je pb gelezen,maar ik reageer e strakjes ff op ben nu ff druk bezig verder gaat het wel goed met me,maar zit gewoon vandaag echt niet goed in me vel zal ook wel door die rot hormonen komen ppffff....lang leve de menstruatie bleeeh...:x owja en mooi weer?????? hier toch echt niettt!!! is somber en grauw en waterkoud bah ik ga maa weer eens vede met de poets.....ben me oudste zijn kamer uit aan het mesten jeetje wat kunnen die kids al een zooi maken zeg.....dacht altijd dat dat pas echt kwam als ze gingen puberen....hihihihi
Hahahahaha... die illusie heb ik niet... als ze op mij lijken... gaan ze pas opruimen als ze het huis uitzijn.... ik had "stapstenen" in mijn kamer... alleen daar sleet de vloerbedekking.... hihihihi. ik was altijd zo boos als ik moest opruimen... ik was dan altijd alles kwijt
Aily, wat gezellig dat je weer mee kletst! Kan me ook voorstellen hoor dat je nog een keer wil testen! Lekker doen en daarna proberen te gaan genieten hoor! Gekko, wat zielig voor je oma!
Wie weet dit??? Als je een lf hebt van 16 dagen moet je dan ook pas op die dag testen of kan je gewoon 14 dpo aanhouden? Maakt de lengte van je lf uberhaubt iets uit?
Ik zou aan het einde van je lf testen... sommige testen eerder maar sommige testen ook pas later dan het einde van de lf posi.... Dus gewoon voor de zekerheid... ff wachten...
Thanks Gekko! Bij mijn tweede testte ik namelijk 3 dagen voor NOD positief maar toen had ik een lf van 14 dagen.. In dat geval zou ik nu kunnen testen... Maar zal nog netjes en paar dagen wachten dan.. ZZZZZZZ!
Ik heb ook makkelijk praten... een testdatum is bij mij op het moment in geen velden en wegen te bekennen... makkelijk voor mij om tegen anderen te zeggen... wacht toch ff... dan weet je in ieder geval zeker wat een test betekend....